<

416 44 12
                                    

merhaba küçük bir duyuru geçicem yer yer sanemi yer yer Shinazugawa kullandım ikiside aynı kişi yani neyse iyi okumalar.

"kochou-chan"

"Shinobu ne zamandır konuşamıyor"

"Onu getirdiginden beri benimle konuşmaya çalıştıgı belli oluyodu agzını açıp kapatmaya çalışıyordu"

"Anladım, seni anladıgını söylüyorun hmm kulakların duyup konuşamıyorsan..... tranva geçirmiş ileride geçicigene eminim"

"Kochou-chan onun ail-"

"Shinobu bana bir kalem ve bir kagıt getir"

Kız hızla sürgülü kapıdan çıktı, karşımda oturan kişi ise bana kocaman bir gülümseme sunuyordu.

"Söyle bakalım küçük kuş kaç yaşındasın"

Bir elimin kaldırdım ve beş gösteren elime bakıp konuştu

"Ailen için üzgünüm yaralandıgın içinde, iki kaburganında kırık oldugunu biliyor muydun"

Dehşete düşmüş bir şekilde karnıma kolarımı sardım karşımdaki kadın güldü ve o zaman içeriye diger kız girdi elinde bir defter ve bir kalem vardı.

Kadın onlara bana verdi ve sordu.

"okuma yazma biliyor musun"

Hayır anlamında kafamı hızlıca salladım. İki kız birbirine baktı, küçük olan bana baktı ve

"Bizim sorularımıza çizerek cevap ver tamam mı?"

yine hızlı bir şekilde bu sefer onaylarcasına başımı salladım büyük olan soru sormaya başlamıştı bile

"Ailen kaç kişiydi"

Elimdeki deftere babamı iki ablamı ve annemi çizdim.

"Peki, ismini biliyor musun?"

Düşündüm ve annemin bana hep higanbana oldugumu söylerdi evimizin etrafında bir kaçtane vardı.

Çizmeye çalıştım fakat olmadı sadece çisigim beş tane egik çizgi idi , etrafıma baktım kırmızı birşey aradım camdan baktıgı da bir higanbana çitlerin yanındaydı ayaga kalkıp orayı gösterdim.

"sakura?"

olumsuzca kafamı salladım

"higanbana?"

Aslında dogru cevaptı ama hayır

"Hana?"

yine olumsuzca kafamı salladım

Etrafıma bakarken büyük kızın belindeki kırmızı boncu gördüm ve ona dokundum.

"Aka...

kaşlarımı kaldırdım

...me"

onaylarcasına başımı hızlıca salladım

Büyük olan ellerini çırptı benim elimden tuttu ve dışarı çıkarttı küçük olan arkamızdan geliyordu.

"Meditasyon yapmayı biliyor musun akame"

Defteri elime aldım ve çarpı işareti yaptım oturdu ve ayaklarını bagladı

"Akame rüzgarı dinle o seni yönledirir."

Positivo Reina / İnosukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin