Öncelikle hello dün iblis keser yeni bölümü geldi ve inosukeye pek hayırlı şeyler olmuyor neyse sinirim bozuk işte bölüm çoooook kısa özür dileri bu yüzden
"Anne.."
"Akame kızım.."
Annem elleri benim yüzüme gezdirdi
"Bu senin kederin akame bu senin kurtuluşun....
....benim için ailemiz için akame intikam degil bizim için hayatını yaşamanı istiyoruz."
-3.şahıs anlatımı-
Mitsuri karşısında bayılan kız kadını şoklar içinde bıraktı, kadın tiz bir çılgı herkesi ayaga kaldırmaya yetmişti. Yerdeki kızın burnu kanıyordu ve boynu morarmaya başlamıştı bu herkesi dahada panik ettirdi, hızlıca kelebek konagına gidildi.
Bahçede antreman yapan çocuklarda olaylarda haberdardı sarı saçlı oglan resmen aglamaklı idi, kızıl saçlı oglan dua etmişti, mavi saçlı olan ise tek dedigi "Daha kapışmamıştık bile" dedi sarı saçlı oglan mavi oglana bagırmaya başladı kızıl olan ise onları ayırıp susturmaya çalışıyordu.
-Akameden-
"Aglamaktan başka çarem yoktu ki....
Düşünmekten başka çarem yoktu ki....
İnsanlara ayak bagı olmaktan bıkmadım mı sanıyorlar....
Hep o sorgulayan gözleri görmekten yorulmadım mı sanıyorlar...
Hep aynı sorular... Hep merakları yüzünde...
Anne...bıkmadım mı sanıyorsun konuşamamaktan.... bıkmadım mı sanıyorsun sesini duymamaktan... bıktım hemde çok.."
Başımdaki agrı dahada baskın hale geldi gözleri çıkacakmış gibi hissettiyordu artık... yorgunluk yine ve yine benden üstün...
Kafam okşandıgında kafamı kaldırdım
"baba..."
"Akame küçük bedenine çok agır sorumluluklar yerleştirdim kızım"
Aglıyarak babama sarıldım saçımı ve sırtımı okşuyordu
"baba..."
"Pes etme akame benim kızım pes etmez, benim kızım çalışır ve kazanır degil mi akame.."
"hı hı"
"Yanımıza gelmek istedigini biliyoruz akame fakat şimdi degil kızım"
"Oi baka!"
Babamın omzundan kafamı kaldırdıgımda arkasında ablamın oldugunu gördüm
"Öyle zırıldayan bir çocuk mu oldun sen ha! Halbuki seni iyi disiplin ettigimi zannediyordum"
Onun arkasında küçük ablam çıktı
"Baka! baka! Aptal oldugunu biliyordum zaten"
Büyük olan küçün kafasına vurdu... Annem önüm geçti artık hepsi yan yanalardı
"Özür dileriz akame.. sen özelsin bunu unutma"
...
Shinobu herkesi dışarı çıkardı kızın boynuna bir ine batırarak kan aldı bunu anlamamak imkansız degildi fakat neden mor salkım akameye etki etmeyi başarmıştı...Konagın efendisinin (Kagaya Ubuyashiki )odası
"Bugün yalnız kalmak istiyorum"
İki kız dışarı çıktı.
Adam önündeki aile resmine baktı
"Merhaba Ash bugün senin ve ailenin ölüm yıl dönümü hayattaki en iyi arkadaşım"
Devam edecek...
Medya akame babası
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Positivo Reina / İnosuke
FanfictionTravma geçiren bir kızı konuşturmak. Tam inosukelik bir haraket fakat bu işin içine aşk girince işler biraz zorlaşıyor. İkisinin pozitif enerjileri var fakat biri digerine göre daha çılgın, daha heycanlı, daha atraksiyon bagımlısı... -bu kitap...