დადგა ეს დღეც... სკოლა. არ მიყვარს სკოლა! არა, არ მიყვარს კი არა, მეშინია. ბავშვები როგორ მიმიღებენ? მოვეწონები მათ? რას იტყვიან კლასელები? მასწავლებლები? დირეკტორი? სხვა ბავშვების მშობლები?
ღმერთო, ზედმეტად ბევრი მიზეზია!
სხვა გზა მაინც არ მაქვს. ვდგები, ვწესრიგდები, ვიცვამ, ჩანთას ვიღებ და ოთახიდან გავდივარ.ყველა ქვემოთ მხვდება, გაგიკვირდებათ და ბიჭებიც კი იქ არიან, სრული შემადგენლობით. (შვიდივე ვართ)
_ჰეი! აბა ნერვიულობ?(იუნგი)
_ჰეი! არა რაზე უნდა ვინერვიულო! სხვის აზრზე თუ სიმპატიაზე ჩემს მიმართ? არა! საერთოდ არ ვნერვიულობ! *მძიმე ნერწყვის გადაყლაპვა*(მე)
_ჯანდაბა ის ზედმეტად ნერვიულობს!(ქუქი)
_კარგი რა... ჩვენ იქ რისთვის ვართ?_წამოიყვირა ჰობიმ. ხელით კი, მასზე და ბიჭებზე მიმითითა.
_კარგით რააააა! პირველი_უფროსი ჰიონები სკოლაში არ დადიან! მეორე_ჯერ კიდევ არ ვიცი დაზუსტებით ვის კლასში მოვხვდები! და მესამეე_არ ვფიქრობ, რომ ადამიანების შეხედულებების შეცვლას შეძლებთ! ამიტომ მომეცით უფლება ვინერვიულო!(მე)
_ახ წიწილა მისმინე! პირველი_ჩვენ თუ არა ეს ოთხი ბატი დადის! მეორე_სულ ორი მეთერთმეტე კლასია: ერთში თეჰიონი და იუნგია, მეორეში ჰობი და ქუქი! და მესამეც_შენ ვის არ უნდა მოეწონო?! ასე რომ არა, არ გაძლევთ უფლებას ინერვიულოო(ჯინი)
_ჰიონ, მაინც რომ ვნერვიულობ?!(მე)
_ახლა მე მისმინე წიწილა! შენ შესანიშნავი, კეთილი, პოზიტიური, ძლიერი და საყვარელი ბიჭი ხარ რატომ არ უნდა მოეწონო ხალხს?_შემდეგ კი მოიწია და ყურში ჩამჩურჩულა_თან ამასთანავე, რასაც დავაკვირდი. შენ ამათ შორის ყველაზე ჭკვიანი ხარ!
YOU ARE READING
შეიძლება მიყვარდე?🦋🌹
Romanceგაფრთხილება: 🔴იქნება ინცესტი🔴 🔴სმათები🔴 🔴ცენზურის დარღვევა🔴 🟣რესურსები ჩემი არ არის🟣 🟣ფიკში მომხდარი ამბავი არარეალურია🟣 ❗თუ არ მოგწონთ წაკითხვას არც არავინ გაძალეებთ❗ დავიწყოთ😉🔮