ჯიმინმა დირექტორის კაბინეტს მალევე მიაგნო. ჯერ დააკაკუნა, თანხმობის შემდეგ კი შიგნით შევიდა.
_მოგესალმებით ჩვენს სკოლაში ბატონო კიმ!(დირექტორი)
_კიმ?(ჯიმინი)
_უკვე კიმი არ ბრძანდებით?(დირექტორი)
ჯიმინმა მხოლოდ მაშინ გაიაზრა ქალბატონი კიმის ნათქვამი "ჩვენ შენი აყვანა გვინდა".
_იცით...(ჯიმინი)
_გასაგებია ჯერ არა. ბატონო პარკ, უნდა იცოდეთ, რომ მე უკვე თქვენს შესახებ ყველაფერი ვიცი! არ ინერვიულოთ! მოსწავლის ინფორმაცია კონფიდენციალურია!(დირეკტორი)
_გმადლობთ!(ჯიმინი)
_რაც შეეხება კლასს. გადავწყვიტე, რომ რადგანაც შენ და იუნვუმ ერთმანეთს კარგად გაუგეთ, ერთ კლასში იყოთ! ანუ 11 B კლასში... აი სკოლის რუკა, შენი განრიგი და იმ კლუბების სია რომლებიც სკოლაში გვაქვს! დროებით, თუ რაიმე დაგჭირდება აქ ვარ!(დირექტორი)
_მადლობთ. ნახვამდის_ჯიმინმა კარები ფრთხილად გამოიხურა და კლასისკენ დაიძრა. შევიდა და კლასს თვალი მოავლო. ხო იქ ნამდვილად იყვნენ იუნვუ და ბიჭები.
_აბა? რახდება?(იუნვუ)
_შენს კლასში ვარ!_უთხრა ჯიმინმა. რის შემდეგაც, იუნვუს გაუღიმა და მეგობრულად ხელი ჩაურტყა.
_აბა? მითხარი, რომ ჩემს კლასში ხარ! მიდი რა!_ადგილზე ცქმუტავდა ჰობი. პარალელურად კი თეჰიონი იუნვუს თვალებით კლავდა.
_11 B კლასი! აქ რომელი სწავლობთ?(ჯიმინი)
_მე და იუნგი! მომწონს დირექტორის აზრები!(თეჰი)
_ძალიანაც კარგი!(ჯიმინი)
_დასხედით, დაიწყო გაკვეთილი. მოიცა არ მითხრათ, რომ ჰოსოკი და ჯონქუქი დღესაც უნდა დაგვესწრონ.
დროზე კლასში!(მასწავლებელი)_აუუუ კარგით რა! დღესაც რა გთხოოოვთ, ჩვენი ახალი მეგობარი ამ კლასშია და დღესაც დავრჩებით!(ჰობი)
YOU ARE READING
შეიძლება მიყვარდე?🦋🌹
Romanceგაფრთხილება: 🔴იქნება ინცესტი🔴 🔴სმათები🔴 🔴ცენზურის დარღვევა🔴 🟣რესურსები ჩემი არ არის🟣 🟣ფიკში მომხდარი ამბავი არარეალურია🟣 ❗თუ არ მოგწონთ წაკითხვას არც არავინ გაძალეებთ❗ დავიწყოთ😉🔮