დილით ბიჭები ჰობის ყვირილმა გააღვიძა.
_ააა დედიკოოო... მიშველეეეთ... აააააა... ღმერთო შენ მიშველე... დედაააა... ჰიოოონ... ნამჯუნ ჰიოონ... იუნგიიი... კუნთებიანო ბაჭიააა... ჩიმიიი... თეჰიოოონ... მიშველეთ ჯინ ჰიოოონ_ გაკიოდა ბოლო ხმაზე. პირველი ქუქის გამოეღვიძა. გარეთ გასულს კი, ხეზე ამძვრალი ჰობი შერჩჩა. რომელიც სადაც არის იტირებდა. ქუქი მიუახლოვდა თუ არა, ჰობიმ ტირილი მორთო_ქუქ მიშველე! მანდ გველია: დიდი, წითელი, წითელ თვალება , ჯუნგლების გველიაააა
_ჰობი ეს: დიდი, წითელი, წითელ თვალება, ჯუნგლების გველი. რეალურად:პატარა, წვრილი, შავი, თვალები სად დაუნახე?, მინდვრის გველის წიწილია. და არ არის შხამიანი. აი ასე მარტივად შეგიძლია მისი დაჭერა..._თქვა ქუქმა და გველი ხელში აიყვანა_ახლა კი, უბრალოდ შემიძლია იქით გადავაგდო_საცოდავი ისე მოიქნია, მემგონი ჰობიზე მეტად დააშინა_ახლა კი ჩამოდი!
_ბაჭიავ, ნამდვილად არ ვიცი გველის დაჭერას კიდევ შეძლებ თუ არა. მაგრამ ჩემი დაჭერა მოგიწევს_იყვირა ჰობიმ და მაშინვე ჩამოხტა ხიდან. დაიჭირა თუ არა ქუქმა? რათქმაუნდა! მათი სახეები ზედმეტად ახლოს იყო ერთმანეთთან ამის გამო ჰობი გადაწითლდა.
_იცით ყველაფერი კარგი! სერიოზულად... მაგრამ, სოუფს უფრო ვუჭერდი მხარს, ვიდრე ჯონსოკს მაგრამ ამასაც არაუშავს ჰოიცი შენ!(თეჰი)
(არ ვიცი ქუქის და ჰობის შიფს რა ქვია... ასე რომ ასე დავწერე)_დაიცა სოუფი რაარის?(იუნი)
_დავნიძლავდეთ შენი და ჰოსოკის შიფია!(ვუ)
_ვუ მოკეტ...(იუნი)
_ის მართალია!(ჩიმი)
_ხომ გაიგე... მოიცა რაა?(იუნი)
_ხო შენი და ჰობის შიფს ქვია სოუფი... თქვენ ქიდევ გეყოთ_უთხარა თეჰიონმა ჰობისა და ქუქს
_ხო... მე... ისა მადლობა(ჰობი)
_დაგიჭირე!_თქვა ქუქიმ და მაშინვე ჰობის აკოცა. ყველა შეძაღილებით ამკობდა ამ საყვარელ მომენტს. მაგრამ ყოველთვის ის არ ხდება რაც ჩვენ გვინდა. ჰობი ქუქის ხელებიდან ჩამოხტა და უბრალოდ გაიქცა... დიახ არ მოგესმათ, ის ადგა და გაიქცა. უკან მას ჩიმი გაჰყვა. რომელიც ჰობის ქმედების გამო, ჯერ კიდევ შოკში იყო.
_ჰობი დამიცადე მოდი ვისაუბროთ კარგი?(ჩიმი)
_მე... აიშ ჯონ ჰოსოკ რა დებილი ხარ!_თავის თავს განკიცხავდა_უბრალოდ ქუქი ის ჩემი მეგობარია... მე ის არ მომწონს მე... მე სხვა მომწონს!
_კარგი არაუშავს... ქუქი ამას გაიგებს(ჩიმი)
_მართალია ის ხომ ჩემი მეგობარია ის ჩემი საუკეთესო მეგობარია_გაეღიმა ჰობის და ცოტა დაწყნარდა კიდევაც
_დაიცა ვინ მოგწონს?(ჯიმინი)
ამ დროს ბიჭებთან:
ქუქი იყურება... და ვერ გაუგია თუ რა მოხდა ერთი წუთის წინ.
ბიჭებიც იგივე მდგომარეობაში არიან._ალბათ შერცხვა(ვუ)
_მოკეტე ვუ!(ქუქი)
_მას ახლა მაინც რას ერჩი?(იუნი)
_ბოდიში!(ქუქი)
_ალბათ რაღაც მოხდა არ ინერვიულო ძმაო(თეჰი)
_ხო ვუ მართალია. ალბათ უბრალოდ, შერცხვა და გაიქცა!(ჯინი)
_იმედია!(ქუქი)
_რას ჩამოყარეთ ყურები?! რაღაც აქ ვეღარ ვერთობით, მოდით ქალაქში დავბრუნდეთ ხვალ სკოლას აღარ გააცდენთ მაინც!(ჯუნი)
_ხო მართალია!(თეჰი)
_კარგი მაშინ მოდი ჩავალაგოთ ყველაფერი და წავიდეთ აქედან!(იუნი)
_კარგი!(ვუ)
_ადექით ადექით და ის ორი ბავშვიც აქ დაერჭოს ახლავე!_იყვირა ჯინმა. მალევე კი გაოცებული ჯინინი და აწითლებული ჰობიც მათ შეუერთდნენ და დაიწყეს ჩალაგება...
410 სიტყცა🎀💫
YOU ARE READING
შეიძლება მიყვარდე?🦋🌹
Romanceგაფრთხილება: 🔴იქნება ინცესტი🔴 🔴სმათები🔴 🔴ცენზურის დარღვევა🔴 🟣რესურსები ჩემი არ არის🟣 🟣ფიკში მომხდარი ამბავი არარეალურია🟣 ❗თუ არ მოგწონთ წაკითხვას არც არავინ გაძალეებთ❗ დავიწყოთ😉🔮