Pov Matthy
Zo snel als ik maar kan schakel ik de auto uit. 'Beetje ongeduldig?' Milo kijkt mij aan met dat geniepige lachje. 'Nee, hoe kom je erbij?' Ik knipoog en stap uit de auto. Hij lacht en stapt ook uit. 'Leek maar zo dan, meneertje.' Ik grinnik en sluit de auto af voordat ik naar binnen loop. 'Biertje?' Een paar handen belanden op mijn heupen. 'Dat kan wachten.' fluistert Milo in mijn linkeroor. Langzaam begint hij zachte kusjes achter te laten achter mijn oor. Zijn kusjes vinden een pad naar mijn nek en steeds verder naar mijn schouders. Ik leun lichtjes naar achteren in de armen van Milo. 'Kom, laten we dit naar de slaapkamer brengen.' Milo pakt mijn hand vast en brengt mij naar onze slaapkamer toe.
Met een zacht duwtje beland ik met mijn rug op het matras. Milo kruipt het bed op en zijn lippen belanden weer op die van mij. Al snel volgen mijn lippen zijn bewegingen. Mijn armen om zijn middel geslagen, onze lichamen samengevloeid in één geheel. 'Mat, ik heb je toestemming nodig om verder te gaan.' Fluister Milo zachtjes. Ik kijk hem aan met glinsteringen in mijn ogen. 'Natuurlijk heb jij dat, dankjewel.' Ik geef hem een klein kusje voordat hij grijnst. Zijn handen belanden op mijn borst. Langzaam maken ze elk knoopje los. Twaalf kleine, blauwe knoopjes. 'En de laatste.' Zijn armen maken hun weg om mijn rug heen en hij tilt mij een beetje op.
Met een soepele beweging trekt hij mijn blouse uit. 'God wat ben jij prachtig.' Hij bestudeert mij aandachtig, wat mij erg verlegen maakt. Ik voel mijn wangen warmer worden. 'Nawh, ben je aan het blozen lieverd?' Ik schud mijn hoofd. Met een ruig randje grijpt hij mijn kin vast. 'Mag jij wel liegen?' 'N-nee?' Hij grijnst en gaat terug recht op zitten. 'Precies, Matthyas het Lam.' Ik slik, hoe hij mijn naam uitspreekt, dan klinkt het zo, zo geil. Zijn hand beland ondertussen op mijn riem. In een seconde heeft Milo mijn riem los en haalt hij de knoop van mijn broek los. 'Jij ook, alsjeblieft?' Ik kijk hem aan met smekende ogen. 'Natuurlijk schat.' Hij trekt zijn trui uit en ik kan mijn glimlach niet tegenhouden. 'Fuck Milo.' Mijn ogen plakken op zijn lichaam, zijn perfecte lichaam.
Voordat ik het doorheb zijn we beide volledig naakt. Milo draait mij om waardoor mijn hoofd in het kussen beland. Milo zit boven op mij, met zijn ene hand masseert hij mijn billen terwijl hij met de andere het nachtkastje opent. Handig haalt hij daar het flesje glijmiddel en een condoom uit. Even stop ik met ademen. Het gaat echt gebeuren, opnieuw. Bij voorbaat weet ik al dat het geweldig gaat worden, toch wordt ik altijd een beetje zenuwachtig. Milo merkt dat ik zenuwachtig wordt en leunt wat naar beneden. 'Ontspan je lieverd, het komt goed. Net zoals alle andere keren.' Ik knik en ontspan mij zo goed als mogelijk. Ik kan het gewoon aanvoelen dat Milo nu glimlachend boven mij hangt.
'Klaar voor? Als het te ver gaat roep je Rood.' Ik knik en dan voel ik Milo in een vloeiende beweging naar binnen glijden. Onze lichamen voelen één. Een luide kreun verlaat mijn mond en ik kan niks anders dan mijn hoofd in het kussen duwen. 'Goed zo lieverd, heel goed, dit voelt heel goed.' Milo klinkt alsof hij in extase is. Al snel begint hij te beweging, precies in het goede ritme, precies op de goede plekjes. Ik kreun meer, mijn geluiden alleen maar luider en luider. 'Fuck Milo, dit voelt zo goed.' Met mijn hand graai ik naar de dekens, mijn vingers vinden houvast. Zachtjes knijp ik in de dekens terwijl ik mijn rug krom. 'Fuck Matthy.' Milo kan niet eens meer normaal praten, helemaal in zijn eigen wereld. Zijn eigen wereld waar ik bij hoor.
Mijn knokkels veranderen ondertussen van kleur, mijn ogen gesloten, mijn woorden verdwenen. Alleen zijn en mijn gekreun is nog te horen in de kamer. 'Shit Matthy, ik ga komen.' Ik kreun bij de gedachte van Milo die in mij komt. 'D-doe het!' Ik bijt mijn lip en probeer mijn eigen climax nog even uit te stellen. 'Samen, oké lieverd?' Ik knik. Milo pakt mijn hand vast en knijpt erin. Een grote glimlach op mijn gezicht, een grote glimlach op zijn gezicht. Milo begint langzamer te bewegen en precies dan, komen we allebei met een luide kreun. 'A-aah.' Ik laat mijn hoofd in het kussen vallen en adem diep uit. Ik hoor Milo achter mij nog een paar geluiden maken voordat hij terug trekt.
Hij valt naast mij neer en neemt mij in zijn armen. 'Dankjewel beertje.' Fluister ik zacht. 'Geen probleem snoes, ik vond het geweldig.' Ik glimlach en geef zijn arm een kusje. 'Ik ook schoonheid.' Ik kijk hem aan en lach zachtjes. Wat heb ik toch een geluk met een man als hem.
-814 woorden-
JE LEEST
Met Elkaar Voor Elkaar // bankzitters
FanfictionMilo en Matthy, het perfecte koppel! Toch? Of houden ze dingen voor elkaar verborgen?