Capitolul 1

82 5 1
                                    

Nu se schimbase nimic la el acasă. Podeaua era crăpata în acelaşi loc, îşi ţinea pachetul cu ţigări tot pe noptieră, avea aceeaşi privire care mă înnebunea de fiecare dată şi purta cămaşa albastră pe care o îmbrăcasem şi eu de atâtea ori... Avea ochii obosiţi. Glasul îi trăda emoţia. M-a amuzat întotdeauna să văd un bărbat sigur pe el cum se fâstâceşte, cum încearcă să lege o conversaţie doar pentru că îi este frică de tăcere, pentru că atunci când taci, liniştea e deranjanta dacă nu eşti lângă cine trebuie. E ca o piatră în pantof şi încerci să scapi de ea vorbind. Vorbind orice, doar ca să nu mai rămână între voi clipele alea îngrozitoare de linişte.

-Ca de obicei? m-a întrebat arătându-mi spre o sticlă de vin.
Am înclinat capul în semn de "da", îndreptându-mă spre fereastră.

-Te-ai schimbat ! I-am spus.

-Atunci cand te-am intrebat cum vrei sa fii iubita. In acele momente m-am schimbat. Am realizat ca nu voi putea sa te mint vreodată . Cuvintele tale imi răsună ca un ecou nenorocit in inima si refuz sa te mai iubesc.

Apoi îl văd cum se ridică în picioare, ia paharul de vin și îl izbeşte cu putere de perete, începând retrăiască cuvintele mele.

Flashback
" -Ayran, tu nu ştii să fii cum vreau eu. Tu îmi cânţi cuvinte frumoase şi-mi zugrăveşti viitorul în culori calde, iar eu vreau doar să fii aici. Copilului din tine îi strălucesc ochii când vorbeşte despre iubire, iar eu vreau doar să-mi dai tăcerea. Vreau să stau cu capul pe pieptul tău şi să se prelingă vara pe lângă noi şi degetele tale pe coapsele mele, eu să miros a iarba şi tu să ai gust de cireşe. Dar tu nu poţi să fii cum vreau eu! Tu vrei să-ţi întinzi aripile şi să zbori, eu vreau să-ţi întinzi braţele şi să mă chemi "acasă". Tu vrei să zbori, nu-i aşa? Şi am să-ţi fac cu mâna când o să părăseşti pământul pentru infinit şi o să te las să pleci din vanitate, doar ca să vezi ce înseamnă să fii fără mine. Şi ştiu c-o să te-ntorci, dar dacă vii, vreau sa vii gol, să te dezbraci de mângâierile care s-au îndrăgostit de pielea ta şi să uiţi oricare altă privire ce a văzut viitorul în ochii tăi, vreau să speli orice amprentă care să-mi spună că ar mai fi existat cineva înaintea mea. Aşa egoistă sunt, refuz chiar şi ideea că ai putut iubi vreodată pe altcineva, eu cer totul de la tine şi totul să fie pentru mine."

End flashback

Îl privesc din locul meu fără să mai zic ceva. Știam ce durere îl măcina, dar trebuia sa ştie adevarul. Totul sau nimic.

Îl privesc neputincioasă și continui:

-Ayran tu mă iubești doar când nu sunt langa tine. Eşti îndrăgostit mai mult de lipsa mea decât de mine. Iar eu te iubesc mereu, oricand, oriunde...oare tu nu ştii că mă doare să nu îţi fiu suficient, că mă roade să văd cum îmi este peste puteri să te ţin pe loc? Normal că ştii, ai ştiut tot timpul, dar nu îţi pasă, iubirea mea nu se împacă cu libertatea ta, durerea mea nu e mai puternică decât setea ta de aventura.

-Rose...Rose... Ţie nu ţi-e frică nici măcar de iad, te duci până acolo şi înapoi, nu mergând pe vârful degetelor, ci călcând hotărât şi cu fruntea sus, i-ai spune râzând Diavolului în faţă:
"Am trăit iubirea şi n-am murit, acum nimic pe lumea asta nu mă poate distruge".
Cum crezi că pot să fiu doar pentru tine? Tu ai nevoie de mai mult .

Kill my loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum