-Nu imi spune sa plec Ayran , pentru ca nu ma meriti sau nu poti sa ma iubesti . Intr-o zi s-ar putea sa iti dau dreptate.
- Acea zi e aici iubita mea Rose. De la ultima noastră intalnire mi-ai dat viata peste cap, mi-am pus mii si mii de întrebări despre ce as putea face sa te iubesc asa cum vrei, insa nu! Nu voi putea sa fiu infinit tau.
- Nu-mi spune că nu poți fi la nivelul așteptărilor mele. Te-am așteptat prea mult ca să te mai aștept o dată. Nu vezi că ești tot?Lacrimi amare se preling pe obrazul meu. Nu pot sa cred ca el vrea sa ne despartim. Si eu care visam sa imi încep viata si sa imi închei iubirea alaturi de el. El sa fie ultimul.
-Rose nu mai stiu ce simt.
-Inchide ochii pentru cateva secunde si imagineaza-ti ca nu sunt nicicand,nicicum,niciodată. Apoi iti vei raspunde la intrebarea ta.M-am ridicat pentru ultima oara de la fereastră apoi paşii m-au condus catre el. Statea pe canapea cu capul in mâini privind in gol.
Ştiam ca nu va face nimic sa opreasca aceasta despărţire, neîncrederea in iubire il făcea sa fie laş. Dar totusi va trebui sa audă durerea mea, incercarea mea de a mentine vie flacara.- Ştiu că a trebuit să vii pentru că aveam nevoie de cineva ca tine şi înţeleg că a trebuit să pleci pentru ca eu să regăsesc drumul către mine. Într-un final, am învăţat prin tine ca binecuvântările ni se pot arăta sub cele mai hidoase forme, aşa cum obstacolele se deghizează în mari iubiri doar pentru a ne testa limitele.
Vezi tu, ai ridicat un zid între noi, dar zidul era de sticlă, căci n-ai înţeles nici până astăzi cum ceea ce un om ascunde spune mai multe decât ceea ce el arată. Am văzut totul din tine şi m-au cutremurat cadavrele care zăceau pe podeaua sufletului tău, ştiind că într-o zi aveam să îmi ocup şi eu locul meu acolo.
Ţi-a lipsit curajul poate, sau poate ne-a lipsit amândurora sincronizarea. Sau poate că ne-am întâlnit exact când trebuia, ca eu să trec prin focul purificator al transformării, iar tu rămâi pentru totdeauna o parte din mine. Ştiu că nu e vina ta. Nu e nici a mea, nu e vina nimănui şi în definitiv, de ce ar fi o vina să iubeşti? Nu, nu a fost o nebunie să îmi jertfesc sufletul pentru iubirea ta, ci doar o opţiune personală.Ii simţeam respiraţia cum i se accelera iar vena de pe frunte pulsa rapid. Intr-o fracţiune de secunda s-a ridicat si m-a luat in braţe.
-Rose încetează cu asta. Ma faci sa ma simt mai rau decat sunt. Stiu ca dupa ce vei pasi afara din garsoniera , dintr-un univers de întrebări, va cutremura pământul numai una: "Cum ar fi fost dacă?".
Cred că şi renunţările au o umbră de curaj în ele. Îţi trebuie tărie pentru a accepta că porţi o luptă care nu-i pentru tine, că eşti prea mic pentru o provocare atât de mare, că poate, poate se întâmplă uneori ca lucrurile bune să vină tocmai atunci când nu te zbaţi cu înverşunare pentru ele. Şi renunţările mai poartă încă ceva în ele: gustul amar al resemnării.
Ma privea cu acei ochi albastri poate pentru ultima dată si mii de amintiri cu noi din cei 3 ani de relatie, se cuibareau in mintea mea făcându-mi durerea sa devina insuportabila.
Era momentul. I-am desprins mâinile din jurul taliei mele si am facut doi pasi in spate mărind distanta dintre noi.-Ayran cred ca e timpul sa iti respect decizia.
-Cine ştie poate candva destinul ne va pune impreuna din nou si atunci vom privi altfel iubirea.
- Stii ca eu nu cred în a doua şansă, cei care te rănesc o dată o vor face şi a doua oară atâta timp cât le dai ocazia.
Ayran de ce ai spera la un nou început când ştii că lucrurile nu vor mai fi niciodată la fel?
- Ai dreptate Rose. Iarta-ma.
-As putea face asta, insa nu voi putea uita aceasta parte din cartea vietii mele.
-Rose vreau sa rămânem prieteni.M-am întors cu spatele si am iesit pe usa de parcă n-am venit vreodată, am plecat de langa el de parcă nu va durea vreodată ruptura dintre noi.
CITEȘTI
Kill my love
Storie d'amoreDacă mi-ar bate azi cineva la uşa sufletului, i-aş zice să plece, că nu mă mai aflu acolo. Astăzi eu nu mai sunt eu nici aici, nici acolo, nici dincolo, nicăieri. M-am pierdut. Poate o să treci pe lângă mine pe stradă şi n-o să mă recunoşti. Nici eu...