Umut

20 12 7
                                    

Umutlu bir insan olmak belkide hayatın en önemli parçasıdır. Çünkü umudunuzu kaybettiğiniz de yaşadığınız şeyler size anlam vermiyor ve umutsuz bir insan olarak yaşıyorsunuz. Bunu kendinize yapmayın. Benim de umudumun tamamen bittiği zamanlarım oldu fakat onları atlattıktan sonra fark ettim ki aslında umut en önemli parçadır.

Ne yaşadığınızı bilmiyorum ve nelere maruz kaldığınızı da bilmiyorum fakat bilmeniz gereken umudunuzu kaybetmemek. Peki umutsuz olmamak için ne yapabiliriz? Aslında yapmanız gereken pek bir şey yok. Yaşanılanlara boyun germeyin. Ve hemen ümitsizliğe kapılmayın.

Sevdiğiniz aktiviteleri yapın mesela. Kim ne der diye düşünmeyin. Sizin yaptığınız aktivite sizi mutlu eden şeyler hiç kimseyi ilgilendirmiyor. Ne yaptığınız kimsenin umurunda olmasın ve asla bu şekilde  düşünmeyin. Mesela şarkı söylemek istiyorsunuz ama aileniz izin vermiyor. Buna asla üzülmeyin. Kendinize ait bir hayaliniz varsa o her kimseyi karıştırmayın içine. Bu en yakınınız olsa bile. Hayallerinizin içinde sadece siz varsınız. Kendiniz kuracaksınız ve onlar bir umuttur. Umudunuzu kaybedersiniz hayallerinizi de gerçekleştiremezsiniz. Hayallerinize ve kendinize karşı karşı umutlu olun. Yapmak istediğiniz şeyleri yapın. Hayat üzülmek için çok kısa çünkü.

KIRIK KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin