Rozdział 14

49 6 2
                                    

Pov Dream

Postanowiliśmy z Karlem już wrócić do domu i dać Sapowi spokój. Było już trochę późno, było ok. godziny 21.30. Moja mama odwiozła Karle do jego domu. 

Jak wróciłem do domu pierwsze co zrobiłem to odpaliłem kompa. Minęło trochę czasu od kiedy ostatni raz grałem w mc. Grałem bed warsy na czacie napisałem ' jeśli chcesz ze mną grać napisz 123' na czacie odpisał jakiś "Tommyinnit" dodałem go do party. Był naprawę dobry. Napisał że musi już kończyć. Na szczęście napisał mi swojego discorda. Dodałem go od razu. Napisałem głupie typowe "Siema" po jakimś czasie okazało się że ma 11lat! Grał tak dobrze że myślałem że ma ok.14 lat. 

~~Następny dzień~~

Znowu grałem z młodym w mc tym razem z micro. Miał taki zabawny głos. Jak na tak młodego ewidentnie za dużo przeklinał. Ale i tak Szczerze go lubiłem. Jest zabawmy i szalony. Opowiedział mi o ty że skakał ze spadochronem.

- Nie bałeś sie?- zapytałem na vc
- No co ty! Skakałem z moim przyjacielem Jack'em proponowałem też takiemu jednemu Georgu ale odmówił. - Czekaj Co!? Georgu? To pewnie tylko zbieg okoliczności. 
- Serio! Nie wyobrażam sobie odmówić takiej okazji.

Nie często się przyznawałem ale moim idolem jest Techno. On jest taki dobry! Chciałbym kiedyś grać tak dobrze jak on. Nie jest jakoś bardzo sławny. Nie bardziej niż ja. Mamy po tyle samo wyświetleń. Ale on ma dużooo filmów a ja tylko cztery. Ciekawe czy on kiedyś mnie zauważy. 

A no tak nie wspomniałem jak było w szkole. Dołączył do nas taki jeden Zak. On też gra w MC! Ma nick Skeppy. Oczywiście że już z nim grałem. Nie jest tak dobry jak ja ale naprawę, nie jest też najgorszy. na początku nie wierzył że to ja jestem ten słynny "DREAM". Często ludzie w to nie wierzą w szczególności ludzie z mojej szkoły ale to lepiej dla mnie. 

Pov George

Nie poszedłem dziś do szkoły no bo miałem dwa sprawdziany. Totalnie to bez sensu. Przypomniał mi się Wilbur Gold. On chyba też grał w MC. Nie pamiętam ale czemu po prostu do niego nie napisze? No właśnie to zrobiłem. Tak wiem powinienem chyba też napisać do Dreama. Ale jakby mu zależało napisał by pierwszy. Kiedy włączyłem dc dostałem chyba ok. 30 wiadomości od Tommy'ego:

TOMMYINNIT

Tommyinnit
Nie zgadniesz kogo spotkałem w MC!!!!
Poznałem DREAMA
Tego sławnego typa co gra w MC
Rozumiesz jakie szczęście!!!

Weź coś odpisz
I wiesz co?!
On mieszka na Florydzie
A przecież ty tam nie dawno byłeś

....

George404
Tak znam Dreama już od dawna. 
Chodziłem z nim do szkoły 
Coś jeszcze chcesz wiedzieć?


Tommyinnit
Jezuuu wiedziałem że go znasz
Czemu nie mówiłeś wcześniej

George404
Lepiej dla ciebie

Lubiłem go ale czasem był zbyt nachalny. No dobra napisze i do Dreama. Chociaż nie zaprzeczę że on mógłby to zrobić pierwszy.  

DREAM

George404
Hej. Jak tam Nick? I co tam u ciebie? 

WILBURSOOT

George404
Hej Will! Co tam u ciebie? Jak przygotowania do matury?

Boże jak ten czas szybko leci. Zaraz Wilbur będzie pisał maturę. On jest już w 4 LO. Ciekawe co będzie robił gdy skończy liceum. 

Może będzie grał w zespole albo będzie nauczycielem gry na gitarze. ON MA NA PRAWDĘ OGROMNY TALENT. On tak ślicznie gra na gitarze. 

Pierwszy odpisał Will

WILBURSOOT

Wilbursoot
Hej Gogy! Jakoś leci. Kurde brakuje tu ciebie. Prosze cię nie wspominaj mi to tym rodzaju tortur. Dobrze będzie jak zdam i będę mógł już od tego nareszcie uciec. A jak tam u ciebie? Jak po powrocie?

George404
Prosze cię. Niby mieszkałem tu przez 15 lat ale u was jest milion razy lepiej. Tu w Wielkiej Brytanie nie jest moje miejsce.  

Wilbursoot
A na temat Wielkiej Brytanii mogę dać ci spoiler. 
Mam zamiar się tam przeprowadzić kiedy skończe szkołe. 

George404
SERIO!! Prosze cie wbij tu szybciej. To może moje życie w tym miejscu nabierze sensu. 

Wilbursoot
Staram się obecnie o bilet. A bardziej o pieniądze na Bilet. 

Pisaliśmy przez około 30min. później Will musiał gdzieś iść. Ale postanowił odpisać mi książe

DREAM

Dream
HEJJJJJJJJJ. Nie wiem. Dopiero wróciłem ze szkoły i za jakieś pół godziny do niego jade. A co tam u ciebie?

George404
A okej. Jakoś leci.

Nie umiem z nim pisać. Lepiej będzie jak już nigdy nie będziemy pisać. 

*ZABLOKUJ użytkownika DREAM*

_____________________________________________________

666słów

Miłego Dnia/Nocy

(W tym rozdziale pojawił się mały spoiler mojej nowej książki. Kiedy ona będzie opublikowana? W bliskiej przyszłości.) 

Znajomość od lat miłość od teraz||DNF||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz