Rozdział 15

41 4 2
                                    

Pov Dream

Liczyłem że chociaż odrobine więcej odpisze. Zadałem mu przecież tyle pytań. 
Postanowiłem się nie poddawać i ciągnąć temat, zależało mi na choćby pisaniu z nim

 Jak jest w Londynie?
◎wiadomość nie może zostać dostarczona

Czekaj Co?!! Czemu on mnie zablokował?. Co ja mu takiego zrobiłem? Skrzywdziłem go? Obraziłem? Może zakochałem się nie odpowiedniej osobie w nie odpowiednim czasie? Może tak na prawdę nie jestem zakochany tylko jestem w panice? 
Kolejne pytania, odpowiedzi brak.

Już trochę się do tego przyzwyczaiłem, było to częste w moim życiu. Chyba za dużo myśle. Mam prawie 16 lat pora zacząć żyć a nie chować się przed światem. 

Chciałbym odkryć wszystkie tajemnice lat, czasu, dnia i przyszłości.

~~miesiąc po tym jak George go zablokował~~

Pamiętnik (Dream'a)

**.**.2021

Ymm. Więc, George zablokował mnie miesiąc temu. Myślałem że to po prostu okrutny żart. Ale minął miesiąc a on ani mnie nie odblokował ani nie napisał. Dobra racja żeby do mnie napisał to już troche zbyt wielki oczekiwania. Ale przecież mógł by, no mógł by chociaż spróbować. (W tym momencie łza Clay'a spada na kartkę) Czemu nie zadzwoni?, Czemu nie powie że żartował?, Czemu po prostu nie wróci?, Czemu go ty nie ma?. Poddaje się. Pora zrobić coś czego będę żałował. 

(pov Dream)

Co miałem na myśli pisząc to w pamiętniku?. Sam nie wiem, może że sie upije?, może że sie zabije?, może że kogoś wyrwę?, nie wiem walić to.  Jedyne co mi przyszło do głowy to zadzwonić do Sapnapa. On zawsze coś wymyśli. Ale co mam mu powiedzieć "Hej stary, minął miesiąc czyli pora zapomnieć weź coś załatw" 

Myślicie że ja bym tego nie zrobił?. Jasne że to zrobiłem, zadzwoniłem do niego i powiedziałem wprost "Hej stary, minął miesiąc czyli pora zapomnieć weź coś załatw". Jego reakcja;

- Coś bardzo grubego? czy kogoś?
- I to i to
- Jesteś pewny? Mamy po 16 lat wiesz czym to grozi?
- Dobra to tylko to pierwsze
- Ja miałem na myśli że ŻADNE
- Noooo weź, to chociaż załatw towarzystwo
-Dobra i idziemy na zwykłą domówkę czy impreze?
- Domówkę
- Dobra, masz 5min żeby sie ogarnąć ja już wszystko wiem. 
- Okej czekam

Myślicie że ja to planowałem przez ten całyy miesiąc. Prosze was to najbardziej dziko chaotyczna rzecz jaką robię. Ale walić, przecież to tylko domówka. 

-Gdzie idziesz?- tak znowu moja mamóśka
- Idę do Nick'a zostanę u niego na noc. Wrócę rano
- Dobra uważaj na siebie.- tssa jak zawsze dobrze że nie wypytywała. Czy ona wie że jestem bi?. Nie, chyba nie. Na pewno nigdy jej tego nie mówiłem. A zresztą nie ważne. 

Jestem gejem tylko dla Georga. 

_____________________________________________________

418 słów

Taki krutki rozdział. < Szykujcie sie 3

Dream jest gejem dla Gogiego>>>>>>>>>>>>>> Dream jest gejem dla wszystkich

Miłego dnia/nocy <3

Znajomość od lat miłość od teraz||DNF||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz