Ten klid byl tak úžasný, že po chvíli jsem usla a přesunula svojí mysl do říše snů. Už si nepamatuji co se mi zdálo, ale vím, že mě probudil mámin příchod domů. Podívala jsem se na hodiny v pokoji a zjistila, že jsem hodinu spala. Strašný, jak ten čas letí. Zvedla jsem se z měkké postele a vytáhla z tašky vysvědčení, abych ho mohla jít ukázat mamce.
Seběhla jsem schody dolů a přivítala mamku. "Ahoj mami, jdu ti ukázat vysvědčení!" No,ukaž. Pochlub se" odpověděla s úsměvem na rtech. Podala jsem jí ten zázračný papír a čekala na její reakci. Měla jsem štěstí, její reakce byla pozitivní a bylo na ní vidět, jak je na mě hrdá. "Jsi šikulka Allison." S těmito slovy položila papír na stůl a objala mě. Dlouho jsem neviděla mámu takhle šťastnou, ale hřálo mě to u srdce.
Ale najednou zvážněla. Nevěděla jsem proč. "Allison nechceš jet na prázdniny k tetě Zoe, byla by moc ráda, kdyby tě po dlouhé době mohla zase vidět." Aha,tak tohle se jí teď honí hlavou. Ani nevím, jestli se mi k tetě Zoe chce. Viděla mě naposledy když jsem ještě byla malá, od té doby jsme se neviděly. Upřímně ani nevím, proč jsem k ní nejezdila, nikdy jsem nad tím nepřemýšlela. "To zní celkem fajn, ale jen na pár dní. Nechci tam být celé prázdniny, chci být doma a užívat si se Sofií." "Dobře, tak já jí napíšu, že bys ráda přijela." Super, takhle jsem si léto nepředstavovala, ale co už, když to tetě a mámě udělá radost,tak to nějak překousnu.
Šla jsem nahoru a pokoušela jsem aspoň na chvíli vypustit fakt,že budu na prázdniny u tety Zoe. Dala jsem si sluchátka do uší, pustila jsem jsi nějakou pohodovou hudbu. Jelikož jsem neměla co dělat, ale měla jsem dost velký nepořádek v pokoji. I když se mi do toho moc nechtělo, rozhodla jsem se, trochu si uklidit.
Uplynula asi hodina a já měla hotovo. Byla jsem se svojí prací velice spokojená, jelikož takhle dobře uklizeno v pokoji, jsem dlouho neměla.
Najednou mi zabrněl mobil, asi mi došla nějaká zpráva. Zvednu ho a podívám se na displej. Jo, došla zpráva, ale je od tety Zoe? Proč mi najednou píše teta Zoe? Rozkliknu jí : Ahoj Allison, jsem moc ráda, že přijedeš. Určitě si to spolu užijeme. Jinak nevím jestli ti mamka říkala,ale je tu také jezdecký tým. Takže pokud bys byla smutná, že nemůžeš jezdit , tak ti klidně můžu domluvit nějaký trénink tady.A neboj, Montymu to určitě vadit nebude. Tvoje teta Zoe. Tak to si ze mě dělá snad srandu?! Jak Montymu to vadit nebude? Vždyť už na něm nejezdím. Vlastně já už vůbec nejezdím, na koni jsem už několik měsíců neseděla, ani nevím, jestli vůbec ještě umím jezdit. Vypadá to, že teta Zoe se o mně dlouho nezajímala. Říkám si, jestli jet k tetě byl dobrý nápad, ale teď už to asi odvolat nemůžu.
Rychle jí jen odepíšu, jakoby se nic nestalo. Ahoj teto,také už se moc těším. Jo a třeba bych si potom mohla zajezdit. Allison. Ne nemohla, budu se tomu muset vyhnout. Zní to divně,ale i když jsem koně milovala a jezdila na nich, chtěla bych na to všechno zapomenout,protože mi to připomíná jak mě vyhodili a celkově ty blbý časy.
Opět mobil vypnu, položím ho na stůl a vezmu hned první knížku co mi padne pod ruku. Lehnu si do postele a čtu. Byla to úžasná knížka, nevím jak dlouho jsem jí mohla číst, ale pak jsem byla tak unavená, že jsem ji zavřela, položila na noční stolek a šla spát. Dneska to byl dost zvláštní den, doufám, že zítřejší den bude lepší.
ČTEŠ
Já a Jasper
NouvellesMladá dívka Allison prožívá jeden z nejhorších roků svého života. Rozešla se se svým klukem, vyhodili jí z jezdeckého týmu a vypadá to, že to bude ještě horší. Ale najednou to začne vypadat, že možná to nebude zas tak špatný rok.