1.Bölüm

3.9K 44 27
                                    

Taksinin camına vuran yağmur damları ile dikkatimi dışarıya verdim. Bugün herkesin beklediği uğruna arkadaşlarını bile harcayacağı Survivor all star ın ilk adımı.

Taksi havalimanin önünde durunca çok erken geldiğimi fark ettim. Suratımı büzmemek için zor tuttarken.  Şoför elime bavulumu tutuşturup gitmişti.

Huzursuca yutkunup önümde ki devasa havalimana baktım kaç kurtar kendini burda.

Ayakalarıma inen güçsüzlükle ve bileğim deki açıyla zihnimin derinliklerine gömdügüm tehlike çanları çalmaya başlamıştı.

Hade dondum neyi bekliyoruz.  Her şey konuşuldugu gibi benim bir hatam yoktu yanlış insan seçimleri beni etkilememeliydi.
Burda bana suç düşmüyordu. Gözlerim dolduğunda anlama vermemiştim halkbuki az önce konuştuk bu konuyu.

Yerimden kıpırdayıp elimde ki pasaporta baktım. Şimdi herhangi bir ülkeye gitsem izimi kaybetsem bir daha geri gelsemem ne olurdu ogi agizina  sicardi.

Omuzuna dokun el ile hafif yerimden sıçrasamda belli etmedim yavaşça arkadama döndüğümde bana maske ile gülümseyen bir kadın ile karşılaştım.

Sizi korkutum sanırım ama yolun ortasında durmanız tehlike li olabilir.

Ha!  Diye anlam belirtmeyen bir ses çıkmıştı agızımdan.

Benden cevap bekleyen kadını kafamla onaylayıp valimi kaptıgım gibi havalimanin içine doğru yürümeye başladım.

Ya tarih olucaktık ya da tarih yazıcaktık.

Tek Bilet (ognis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin