Hayal kırıklığı çok başkaydı hele bu kırıklığı sevdiği insanlar yapıyorsa.
Sorun sorun ne bilmiyorum. Kanımda şuan gezen sinir nedeni sude ve sedanın istatistik peşinden koşması da bir etkendi.
Aptal yerine konmamda bir etkendi.
Beni hiç görmekte bir engeldi...
Üstümde ki güvenlik yeleğini çıkarmak için benche yürüdüm yasin ve ogeday tartışıyordu.
Yeleğe bağlı olan kanca açılmayınca tekrar denedim lakin alt üst olmuş sinirim bir hatayı bile kabul etmeyecek kadar yıpranmıştı.
Tartışanlara dönüp artık elimde olmayan bir ses tonuyla
"En azından bunu çıkarmayı becerin" dedim. Sesim gayet sinirli ve sert çıkmıştı.
Herkes bana döndüğünde ortam çoktan gerilmişti ne yaptığımı fark ettiğimde gözlerimi yumdum. Göğsümde hissettiğim hareketlilik ile yeleğin çıkarıldığını anlamıştım.
Göğüsümün üstünde ki ağırlık kalkınca sesler tekrardan yükselmeye başlamıştı bile ogeday ve Yasin iticiler yüzünden tartışıyordu.
Pek ala bir birlerini yiyebilirler di ben orda değilsem
Nitekim böylede oldu hikmet Yunus Emre'yi alıp Allah'ına kavuşturmuş tu.
Biricik sevgilim ise gamsizlikta dünya markası olduğu için önce nerde olduğuma bakmış ardında geri çekilip kavgayı seyretmişti.
Bugün gerçekten çok kırgındım ona yanlışı gördüğü halde doğru diye savunmuştu.
...
Oyun sonrası adaya gelmiştik kavga nedeni ile herkes çok gergindi.
"Neyin var" dedi anıl yanıma oturarak.
Omuzu mu silkip"Hiç yorgunum" dedim ateşe bakmaya devam ederek.
"Doğru mu diyon"
"Hayır" dedim oturduğum yerden kalktığımda ogedayın bana baktığını gördüm.
"Nereye " dedi Gökhan bu sefer hepsinin dikkati bana odaklanmıştı.
"Surlar delmeye" dedim. Ardından barakaya doğru ilerledim.
Ama o halen gelmemişti sinirimi yatıştırabilirdi.
Her şeyi kafamda kuran ben olabilir miydim.
Geç geldi kusura bakmayın mm yarimnn guzell şeyler olucakkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bilet (ognis)
FanfictionDerin bir nefes alın yol uzun deniz çalkantılı bilet gidişli. Gittiğiniz yer çok çelişki ve zuri Bilin ki yol çok dar ve bitkin