acelyagnc bölüm sana kuzummmmmmm....
Bacağım daki ağrı yüzünde gözümden bir damla yaş süzüldü. Gerçekten çok ağrıyordu ciddi bir şey olmadığı halde.
Sesime uyanan yağmur olmuştu yerinden doğrulup yanıma geldiğini görebiliyordum.
Yanıma gelip üzerimde ki örtüyü kaldırıp yanıma uzandı. Bu yaptığına anlam vermesemde canım şuan çok yanıyordu.
"Keşke ağır kesiciyi red etmeseydin" dedi. Ellini sargılı bacağıma attip küçük daireler çizmeye başladı. Yapma kızım sen seversin iki gün ben iki ömür acı çekerim.
"Keske" dedim şuan açıdan sesim bile çıkmıyordu.
"Ogedayla çok yakışıyorsunuz" dedi. Aniden yüzümde bir tebesüm olunca dikkatimi dagitmak istediğini anlamıştım.
Bacağıma uyguladığı hareketler acı hissini büyük ölçüde dindirmiş olsada şuan ogedayın adını bile duymak istemiyorum
"Küsüm ben onla " dedim
"Neden kız " dedi hafiften bağırarak.
"Sus uyandiracaksin" dedim kısık bir sesle yağmur kırdığı potu fark etmiş olacak ki sesini kıstı.
"Neden"
"Bugün olanları görmedin mi yanıma bile geldi oysa ben" diyemedim cümlemi nasıl tamamlamam gerektiğini bile bilmiyordum.
"Aman nisa " deyip iyice yanıma uzandı yağmur biraz daha rahat daha davransa beni yerimden atıp kendisi uzanacak.
"Hakkını yiyorsun. Kendini kontrol etmek için kırk takla attı"
"Ne zaman"
Anlamayan bir ses tonuyla
"Neyi" dedi yağmur.
"Takla dedin yaa ben düşerkene taklamı atıyordu"
Yağmur sen bir kahkaha atiginda elimle agizını kapatım. Bu kız harbi salakti ve şimdi herkesi başımıza toplayacaktı.
Elime vurduğunda elimi çektim.
"Deyim olarak nisacım" dediğinde sonunda anlamıştım. Ben boşuna demiyorum gizim harbi passo salaksın.
"Üstelik bu konuyu konuştunuz kaç kere değil mi? Hem gerçekten ogedayı iyi tanıdıysam çok zorlanıyor"
Yağmurun bu kadar emin konuşması zoruma gitsede niyetinin iyi olduğunu farkına varmıştım.
"Sorun mu var" dedi biri erkekler barakasindan bize seslenerek
"Kim bu" dememle yağmur yine güldü.
"Hayır ogedaycım yok" deyince gözlerim yerinden çıkacak gibi oldu.
"Uyuyorduk bizde" deyip gözlerini kapatı.
Yüzünde halen bir tebussum vardı."Nisa" dedi tekrardan ogeday.
"Ne var bee uyuduk biz" deyip yağmurun yanına uzandım.
Kahkaha atmamak için ikimizde büyük bir uğraş veriyorduk.
Daha sonra hissettiğim hiss ile kaşlarım istem dışı çatım bacağım daki ağrı gitmişti.
Derin bir nefes aldım umarım yağmur digerleri gibi davranmaz bana
Sen önce sevgilinin sesini ayırt hayır ne icitin ben anlamadım.
...
Kadınlar türü ezici bir üstünlükle kaybedilmişti.Bernanın aldığı şeref sayısı bile bizi kurtarmamıştı. Tabi oyuna çıkmayan benimde buna etkim vardı.
Benchte ayakta dururken ogeday elimden tutup beni bechten indirdi.
"Otur" dedi ardından oyuna çıkacak olan anılın yanına gitti.
Yüzüme bir gülümse yayılırken kameraların açık olduğunu görüp yavaşça benche oturdum.
Oturduğumda görüşüm bulanıklaşmaya başlayınca yutkundum.
Karşımda oyun oynayanları çok net göremiyorum.
Yerimden kalkmaya çalıştım sadece çalıştım.
Omuzuma bir el dokundu kafamı kaldırdım baktım ama göremedim.
Daha sonra bir el yüzümü kavradı ve gerisini hatırlamıyorum zihnim karanlıkla buluştuğunda tek şey biricik sevgilimin telaşlı sesiydi.
Keşke ona kızgınlığımin geçtiğini söyleseydimYeni bölüm öğenin ağızdan olucak ve duygusal bir bolum olucak
Burdaysaniz ses verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bilet (ognis)
ФанфикDerin bir nefes alın yol uzun deniz çalkantılı bilet gidişli. Gittiğiniz yer çok çelişki ve zuri Bilin ki yol çok dar ve bitkin