5.Bölüm

1.4K 51 3
                                    

Dokunulmazlık oyunu oynuyorduk şuan ve durumlar berbattı. Yasin gilin kendini ön plana çıkarmasıyla anıl ben ve berkan oynayamıyorduk.

Bechte gergin bir hava varken oyunu kaybetmemiz an meselesiydi ki böyle de oldu.

Yenildik.

Oyunun bittiğini sinyalini veren düdük çaldığında herkes bench etrafına gelmişti.

"Sağlık olsun siz elinizden geleni yaptınız " diyordu seda. Konuşmalarına dahil olmadan
kafamı nisaya çevirdim.

Oyunda aldığı bir kaç sayı ve verdiği kılpayı sayı sonrası o kadar sinirliydi ki dizini vurduğunu bile anlayamamıştı.

"Dizin moramış"  dizlerine bakıp suratını ekşiti.

"Oyunu kaybetik" dedi. Ona cevap verip gönlün rahat tutmasını her zaman bizim kazanmayacağımızı söyleyeceken.

Yerlerimize geçmemiz için bizi uyardılar. Herkes seronomi için hazırlanırken.
Akşam ki konseyde olacaklar adayı yakacaktı.
.
.
.
" Evet beş oyla sürgün adasına giden evrim. Neler söylemek istersin?."diyen acun abinin sözleri ile herkes çok ciddileşmişti.

Evrim ona yönetilen soruyu cevaplamak yerine yasinlere dönüp onu kimin yazdığını sorguladı.

"Tamam işte sen de yazdın dört beşinci kim abi" dedi yasine sesini yükselterek.

"Ben yazdım " dedi nisa.

Evrimin şaftı kayarken birazdan sinir krizi geçireceğimin farkında bile değildim.

"Öncelikle beni performansından dolayı yazanlar ve kuyruk acısı olanlarda tek bildigim şey benim buraya kadar kendim gelmiş olduğum ve evet digerleri beni performansa göre yazarken bir hafta sonra gelip beni yazan nişanın bana 2020 den beri kuyruk açısının olduğunu soylemeliyim"

Kafamı yana çevirip nisaya baktığımda sakin ve o kadar da rahat duruyordu. Ben sevgilimi tanıdıysam birazdan evrime geçirecekti.

Acun abi sözlerin muhatabı nisaya söz hakkı verirken tek dileğim şimdi nisa hariç herkesin ölmsiydi

"Aslında seni özel hayatıma müdahaleden yazmıştım ama yinede sen bilirsin ki 2020 de seni eleyen bendim bence senin kuyruk açın var".

Evrimin surat ifadesini görmüyordum ama morarıp bozulduğunu hissedebiliyordum.

Gülmemek için dudaklarımı ısirken nişanın konuya dahil olup fazla mobing uygulanmasın diye hafifçe koluna dokundum.

Kafasını bana çevirmesiyle kaşlarımı hava kaldırdım. Kafasıyla beni onayladıktan sonra

"Evet evrim sürgün adasına gidebilirsin".

Evrim yerinden kalkıp giderken çıkışa doğru

"Nisa sakın onun oyununa gelme bi daha" deyip kulağına eğildim.

Evrimin gitmesiyle iyi şeyler olmayacaktı.

Asıl bomba bölüm yarinnnn yakimmm mini gemileriggg

Tek Bilet (ognis)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin