Teď, jak jsem řekl, první noc byla dokonale chladná. Tento výpis můžete dokonce rozšířit na účet za první týden. Užíval jsem si krásy přírody, kochal se sledováním klipů na YouTube na jejich průměrném DSL připojení, dokonce jsem potkal pár dívek dole na pláži (nečekal jsem, že mi zavolají, ale někdy to může vynahradit jen zábava z flirtování pro nedostatek výsledků, alespoň pro mě). Grandfolks měli ve svém pokoji pro hosty velkou sbírku starých flashových komiksů z 50. a 60. let, takže jsem někdy končil noc tím, že jsem si je přečetl, zhasl světlo a šel spát. Opět naprosto normální, nevýrazný první týden.
Pak jsem zaslechl pískání.Kolem 2:30 ráno jsem byl v ložnici svých prarodičů a křižoval jsem internet (tam je založeno jejich internetové připojení). Myslím, že jsem četl Cracked článek o vtipných závadách videoher, když jsem asi na tři sekundy zaslechl velmi jemný, ale velmi zřetelný vysoký zvuk. Myslím, že jsem ani neotočil hlavu, když jsem to slyšel, v domnění, že to musel být nějaký praštěný noční pták. Ale o hodinu později to začalo znovu; bylo to příliš melodické, příliš specificky melodické, než aby pocházelo od ptáka, a muselo to trvat alespoň pevnou, nepřerušovanou minutu. Myslel jsem, že na mém notebooku možná hraje reklama, ale zkontroloval jsem reproduktory a byly vypnuté. Hned jak jsem se začal zvedat ze židle, pískání utichlo, skoro jako nevhodný smích. Zavřel jsem počítač, zamkl dveře pokoje a nervózně jsem šel spát. Následujících pár nocí jsem šel spát brzy, ale čtyři noci poté, co jsem ten pískavý zvuk zaslechl poprvé, se to stalo znovu. Ležel jsem v posteli vzhůru ve tři čtvrtě na 3 a snažil jsem se usnout, když vtom mi začala do smyčky znít stejná melodie jako předtím, ale byla o něco hlasitější než minule a nepřestala. Věděl jsem, že jsem si to nepředstavoval; reagovalo to na akustiku chodby stejně, jako jsem slyšel jakýkoli hlas dělat totéž, když jsem byl mladší. Zvuk nebyl jen skutečný, byl v domě, přímo na druhé straně zdi. Byl jsem strnulý v posteli, příliš vyděšený, než abych vůbec dýchal, dokud po vyčerpávajících pěti hodinách nevyšlo slunce. Kde jsem tu písničku už slyšel? bylo to jediné, co jsem měl v hlavě, když jsem se probudil z mizerného spánku. Chodil jsem po pláži a frustrovaně jsem si to pár hodin pískal, než mě to konečně zasáhlo: „Dok v zálivu" od Otise Reddinga. Něco v domě mých prarodičů celou noc opakovalo pískací refrén z „The Dock of the Bay". Okamžitě jsem se vrátil a zkontroloval všechna okna ve druhém patře. Byli pevně zamčeni. Moji prarodiče měli bezpečnostní systém, takže jsem si neuměla představit, že by se tam někdo snadno dostal, ale i kdyby se tam někdo vloupal, nic si nevzal. Kdo by si dal tu práci s obcházením bezpečnostního systému, jen aby vyšel do druhého patra, stál na jednom místě, hodiny pískal „The Dock of the Bay" a pak odešel, když vyšlo slunce?