5. Část

2 0 0
                                    

Stalo se to později než předtím, ve 4 hodiny ráno a při bouřlivé hlasitosti. Další skladbou, kterou se rozhodl zapískat, byla vokální melodie k „My Favorite Things" z The Sound of Music. Ten hajzl. Nejen, že to změnilo melodii, ale také mě to ukolébalo do falešného pocitu bezpečí v domnění, že jsem to nechal porazit poté, co se neobjevil ve stejnou dobu jako v minulosti. Ale zahvízdalo, rozsvítila se světla a vyšlo slunce a já vážně uvažoval o tom, že se utopím v oceánu. Možná to byla chyba, že jsem se s tím zapletl, a to byl důvod, proč to teď neodejde, ani když svítí světla. Možná, že když jsem to oslovil, „pozval" jsem to do vlastního domu. Nikdy jsem na to nepřišel s jistotou, protože jsem to nikdy nedokázal zastavit. Neudělal jsem chybu, že jsem na to odpověděl podruhé, takže už to nikdy nezměnilo skladby a vždy to začalo kolem 4 ráno. "Moje oblíbené věci," celé ráno, každé ráno, jak je předvedl vražedný, hněvivý duch. Nějakou dobu jsem vymýšlel konzistentní způsob, jak to obejít: prostě jsem chodil brzo spát a modlil se k Bohu, abych se neprobudil mezi třetí a čtvrtou. A to vlastně chvíli fungovalo. Pokud jsem šel spát kolem 10 a prospal celou noc, neslyšel jsem pískání a nic se mi nestalo. Z velké části mi tento nápad na pár týdnů vyšel. Pak jsem se jednoho rána kolem 9:00 v polovině července probudil a moje dveře byly otevřené, jen prásk. Zavíral jsem a zamykal dveře každou noc po dobu jednoho měsíce. Vzpomněl jsem si na zvuk zavírání dveří a cvakání zámku každou noc, než jsem šel spát. Včetně noci, kdy mi ta věc otevřela dveře. Zíralo to na mě, když jsem spal? Zazpívalo mi to ukolébavku?
Tohle byla poslední kapka. Posadil jsem se a rozbrečel se. Došly mi strategie; Došly mi bitevní plány a došly mi appeasementy. Teď si ta věc se mnou jen pohrávala, vysmívala se mi, ukazovala, že se ke mně může dostat, kdykoli se jí zachce, ať spí nebo bdí, světla svítí nebo zhasínají. "Co chceš?!" vykřikl jsem zoufalou hrůzou. "Co můžu dělat?!?" Nic nereagovalo, samozřejmě. Bylo ráno a ta věc ještě nebyla venku, pokud vím. Otráveně, nešťastně, jsem se vytáhl z postele. Když jsem se dostal do haly, viděl jsem, že dveře do pokoje pro hosty byly také rozbité. Poslední měsíc jsem ho měl zavřený, zamčený zvenčí, jako jsem to dělal u každého jiného pokoje. Proč to otevřelo i ty dveře? Co by to mohlo- Oh, samozřejmě. Pochopil jsem. Měl jsem normální den. Snídal jsem svou snídani, procházel jsem se lesem. Pořídil jsem skvělý snímek západu slunce nad oceánem, a když jsem se vrátil, sledoval jsem Adult Swim až kolem 2 do rána.

WhistlerKde žijí příběhy. Začni objevovat