Kinyílt az ajtó.
Egy fekete tiszti egyenruhát viselő fiatal nő lépett be rajta.
Olyan 180 és 190 cm közötti magas lehetett. Oldalán egy kard lógott. Nem egy szokványos tiszti kard. Ha jól sejtem egy katana. Hófehér hosszú haja a derekáig ért. Szemének írisze vörös volt, a bőre pedig szintén hófehér, de nem az a betegesen vagy természetellenesen sápadt. Találkoztam már albínóval még pár éve New Yorkban. Meg láttam képeket valami orvosi lapban. De ő nem hasonlított a szokásos albínókhoz. Az arca, a legszebb arc volt, amit eddig valaha láttam. Nem is húsos és nem is csontos.
A korát olyan 28 évre tippelem.
Mintha ennek a mesebeli kastélynak a mesebeli hercegnője lépett volna be.
Ha nem lenne ez a kibaszott háború meg ez az elkúrt szituáció, akkor biztos elhívnám randira.
Mögötte két megtermett gázálarcos katona lépett be. Fekete páncélozott egyenruhájuk ball vállára nagy horogkereszt volt festve.
A katonák, akik levittek minket szalutáltak. Ez a most érkezők viszonozták.Erika odafordult Günterhez és elkezdtek beszélgetni németül.
Gondolom az elfogás körülményeit meg tolmács kérdést vitatják meg.
A társaim némák voltak és próbáltak nyugodtak maradni, kivéve Jacobot!
Izzadt és kapkodva vette a levegőt, folyamatosan ficánkolódott a székében.
Rossz érzésem volt ezzel kapcsolatban, nagyon rossz.
Miután befejezték, ránk nézett és odalépett Jacobhoz.- Jó estét kívánok! A neve és a rangja?
Mindannyian meglepődtünk. Egész jól beszél angolul.
Viszont szegény Jacob le volt fagyva. Egy szót sem szólt.
„Gyerünk te ökör, mondj valamit!" Gondoltam magamban.
Ahogy a szobában levőkön végignéztem, látszott rajtuk, hogy ők is ezt gondolják. Kivéve a két maskent. Szerintem ők leszarták, hogy beszél e vagy sem. Lehet az is, hogy nem volt önálló gondolatuk.- Ó, látom ideges vagy! Nyugodj meg, és lazíts!
A hangja kedves volt és angyali.
Eltelt kb. 10 mp. Ez volt eddigi életem leghosszabb 10 mp-e.
Utána mögé lépett és elővett egy tőrt. Az SS tisztek szokásos tartozékát.
Beleszúrta Jacob nyaki ütőerébe.- Sh...! Nyugi, mindjárt vége.
Mondta mindezt mosolyogva, nyugodt hangon. Miközben egyik kezével Jabok fejét tartotta a másikkal pedig a száját fogta be. A szerencsétlen lassan elvérzett.
És a tekintete, édes Istenem! A tekintetén látni lehetett, hogy élvezte.
Günternek igaza volt. Ez a nő tényleg veszélyes!Ideje lehiggadni! Össze kell szednem magam, mert én leszek a következő.
Gyorsan elhadarom a kötelezőt és túlleszek rajta.
Jacob feje élettelenül hanyatlott a mellkasára.A teremben mindenki borzongva nézte a jelenetet. Kivéve azt a kettőt.
Azután odalépett hozzám!- Jó estét kívánok! Neve és rangja?
- Edgar Smith wingsman, azaz géppuskás.
- Tehát maga csak egyszerű géppuskás.
- Igen.
- Kora?
- 22.
- Az iratai alapján tegnap volt a születésnapja. Utólag is boldog születésnapot!
- K.. köszönöm!A kihallgatás további része rendben zajlott. Azután bevezettek egy cellába.
Steve a tőlem jobboldalra lévőben volt, a baloldaliban pedig Joe.
Egy darabig még a történtek hatása alatt voltunk és csak szótlanul bámultunk magunk elé. Odakint, már világosodott.
YOU ARE READING
Egy peches katona története (yandere)
ActionKedves Olvasó! Ez a mű 18+-os! Szeretném leszögezni, hogy nem vagyok sem náci, sem rasszista! A novella egy yandere történetet mesél el. Mivel ez az első novellám, ezért vannak benne stilisztikai hibák. A szereplők kitalált alakok, teljes mértékbe...