Senki sem az, akinek látszik

18 0 0
                                    

A gondolataimat kopogtatás zavarta meg.

Güntern volt az.

-Bejöhetek?
-Gyere!
-A társaimmal fogadásokat kötöttünk, hogy te abból a teremből élve nem jössz ki.
-Te mire fogadtál?
-Szerinted?!

Vigyorgott, és két üveg bort vett elő.
Miközben iszogattunk elmeséltem neki, a teremben törtéteket.

- Édes Istenem! Az bajtársaimmal eddig is tudtuk, hogy őrült, de hogy ennyire azt a legborzasztóbb rémálmomban sem gondoltam volna!
- Nekem mondod! Azok után amit láttam az alagsorban...
- Figyelj rám nagyon! Egy SAS ügynök vagyok!
- Sejtettem!
- Te, honnan?
- Jól beszéled az angolt ez az egyik. A másik, hogy az eligazításon a parancsnok azt mondta, hogy három ügynököt küldtek ki, de egyikről sem érkezett hír. Te a teherautóban két embert említettél, akit halálra kínzott. Gondolom az volt az a két ügynök.
- Csoda, hogy még nem buktam le, ha egy ilyen egyszerű katona is rájön a kilétemre. Bocs, ne vedd sértésnek! Az a helyzet, hogy a parancsoksággal nem tudok kapcsolatba lépni. Ha kapcsolatba is lépnék, akkor az ottani kémek lefülelnek és nekem végem! A feladatunk az volt, hogy ezt a beteg kurvát eltegyük láb alól! A terv kudarcba fulladt és két társamat halálra kínozta. De nem bírt belőlük kiszedni semmit. Ők a barátaim voltak. A harmadik társukat nekem kellett megtalálnom, vagyis magamat. Gondolhatod, hogy nem jártam sikerrel! (Kuncogott) Azután lezárták egészet annyival, hogy megszökött! Kell a segítséged!
- Azt akarod mondani, hogy öljük meg?! Neked elment az eszed!
- Igen. Teljes mértékben! Amiket az egy év altatt csinált, míg itt voltam, ki nem őrülne meg mellette? Még most is visszhangzanak a szerencsétlenek sikolyai a vasajtó mögül, ahová ő meg a kibaszott maskenek mehetnek csak be. Meg kell ölni! Egyedül nem tudom megcsinálni, mert a saját emberein kívül ritkán enged más katonákat a közelébe. Ha meg igen, akkor is a maskenek sas szemekkel figyelnek.
- Mégis mit vársz?l Mit csináljak?! Életemben nem öltem még embert! Ez volt az első és szerintem egyben utolsó küldetésem! Ha mégis megölöm, a maskenek akkor apró darabokra tépnek!
- Ennek a nőnek vagyis inkább emberbőrbe bújt szörnyetegnek meg kell halnia! Téged közelengedett magához. Egy helyiségben voltál vele, ami még a maskeneken kívül mással nem fordult elő. Fogod, ágyba csábítod és leszúrod csendben...
- Azok után, amiket tett én biztos nem fogok hozzányúlni még bottal se!
- Pedig muszáj lesz! Na, amikor mész el a maskenek meg a többi katonának azt mondod, hogy alszik és kéri, hogy ne zavarják!
- De nem tudok németül!
-Elmutogatod. Meg szerintem tudni fogják, hogy miért vitt be a szobájába. Tehát nem lesz gond.
Reggelre meg már a francia határ közelében leszünk. Vannak kapcsolataim az ellenállásnál.
- És mi lesz a társaimmal?!
- Sajnos magukra kell hagynunk őket. Nincs rá lehetőség, hogy velünk jöjjenek.
- De...
- Hát még mindig nem érted? Muszáj megölni azt a ribancot! Kerül, amibe kerül! És ezt te is nagyon jól tudod!

Remek! Az egyik ptsd-s (poszt traumás stresszes) bosszúszomjas őrült, a másik meg egy szociopata őrült, aki mindenáron ki akar sajátítani magának. Güntert megértem, Erikát nem.
Güntern az igazi nevét és azt, hogy valójában honnan származik nem árulta el.

Egy peches katona története (yandere) Where stories live. Discover now