gevoelens

36 6 0
                                    

-Scill-

Dankbaar loop ik achter Britney aan. Ze is mooi. Niet mooi mooi, maar mooi op zo'n manier dat alleen zij mooi kan zijn. Ja. Ik ga naast haar zitten op de bank. "Britney, zoals ik al zei, moet ik je wat vertellen." ze knikt. "Hetteh... Ligt nogal gevoelig."  ze trekt één wenkbrauw op. "Aha."  ik glimlach voorzichtig. Ik voel het nu al, ik kom echt over als een softie. Ga ik over gevoelens praten. Yeah right. Ik recht mijn rug en kijk Britney recht in haar ogen. "Brit, ik ben verliefd op je."

-Rosa-

Waarom? Waarom ben ik niet goed genoeg? Ik kan het maar niet begrijpen. Ik probeer het wel. Zou hij nu met haar zijn? Haar knuffelen, haar zoenen? Ik probeer er niet aan te denken, maar ik doe het toch.

-Britney-

"Brit, ik ben verliefd op je."   ik knipper even met mijn ogen. "Pardon?"  "Je hoorde me wel. Ik ben verliefd op je. Vee, ee, er, el, ie, ee, ef, dee." Zegt Scill, het vriendje van mijn beste vriendin, nou tegen me dat hij verliefd op me is? Dat kan niet kloppen. Tegen mij? "Ik weet niet, maar volgens mij is je bericht verkeerd geadresseerd. Je weet toch waar Rosa woont? Jeweetwel, Er, oo, es, aa. Rooossaaa...?"  hij zucht. "Nee. Ik heb het uitgemaakt met Rosa. Omdat ik op jou ben. Op jou, Britney."  Hij meent dit. Hij meent dit serieus. Ik weet zeker dat Rosa er kapot van is. Woede laait in me op. "DENK JIJ NOU ECHT DAT IK ZÓ GEK BEN!? DENK JE DAT!? DENK JIJ DAT IK MIJN VRIENDIN VERRAAD!? IK DACHT HET TOCH EFFE NIET, HÈ! ZAK! WEGWEZEN!" Zwaar ademend pak ik hem bij zijn lange haar. Hij kan niks anders doen dan meegeven, tenzij hij zin heeft in een zeer pijnlijk bezoekje aan de kapper. Ik duw hem ruw de deur uit. Vlak voordat ik de deur dichtsmijt, roep ik nog één keer op mijn allerhardst: "ZAK!"

Troubles in deepWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu