Adamlar çantaya tamda istendiği gibi paraları koyup genç adama getirdi.
- Görüşeceğiz Cüneyt.
- Her zaman beklerim tatlım.
İki adam arkasını döndü ve kapıya yöneldi. Tam çıkacaklardı ki bir kaç araba hızla yaklaştı ve içinden inen adamlar kurşunlar yağdırmaya başladı. Genç adam önceden farkettiği için anında kapıyı tekrar kapattı ve Cüneyt'e döndü. Ancak istediği ifadeyi bulamadı. Belliki Cüneyt'in planı değildi.
- Hasiktir!
- Ulan Cüneyt... kim lan bu adamlar?!
- Ne bileyim, başımdaki düşman bir değil ki!
Jack hızla yaklaştı genç adama.
- Şu varilin arkasına geçelim.
İki adam varile doğru ilerliyordu ki Cüneytte peşlerine takıldı. Ancak bunu sorun edip tartışacak durumda değillerdi. Varil arkasına geçtiler ve beklemeye başladılar. Adamlar demir kapının ardından hala ateş açıyordu. Bir süre sonra sesler kesildi ama çok uzun sürmedi. Adamlar kapıyı açıp içeriye girdiler.
- Sami...
- Tahmin etmeliydik.
- Ne yapacağız?
- Siz burada durun ben gidip hallederim.
- saçmalama! Tek başına olmaz.
- Ne demek olmaz? Ben sizin adamınızım ve görevim sizi koruyup yaralanmamanızı sağlamak.
- Olmaz dedim Jack. Tek başına çıkarsan öldürürler.
- Bana bir şey olmaz. Merak etmeyin.
- Hadi ya nesin sen? Captain America falan mı?
- Dayanıklıyım!
- Olmaz dedim benim yüzümden sen ölürsen dayanamam. Bende çıkacağım dertleri bizimle zaten.
- Tartışmayalım. Ben çıkıyorum siz arkadan kaçıyorsunuz.
- OLMAZ! Biri daha benim yüzümden kimse zarar görmeyecek. Bu sefer izin vermeyeceğim.
Jack şaşkın ve bir o kadarda hüzünlü bir şekilde baktı genç adama. Onlar birbirine bakarken Cüneyt en sonunda çıldırmıştı.
- Aman ne romantiksiniz! Ulan götümüzde ayı böğürüyor bunlar aşk yaşıyor. Sıçacağım yapacağınız işe!
- Kes be!
- Tamam beraber gidiyoruz ama dikkatli olacaksınız.
- Sende kes.
Genç adam ve Jack saklandıkları yerden çıkıp adamlarla çatışmaya başladı. Ellerindeki silahta mermi kalmayana dek sıktılar birbirlerine. En sonunda mermiler bitince yumruklar konuşmaya başladı. Jack hızı sayesinde anında üçünü yok etti. Genç adam ise diğerlerini hakletmekle meşguldü. En sonunda tek bir adam dahi kalmadı Sami ve en yakın adamı dışında. Iki adam birbirine " iyi işti" dercesine baktıktan sonra Sami'ye döndüler.
- Selam bebeğim.
- Göstereceğim ben sana bebeği şerefsiz herif.
- Aa çok ayıp. İnsan geçmişi olan adama böyle mi yapar.
- Geçmişini sikeyim!
- Bak ama hala. Yoksa sen bana alttan alttan göndermemi yapıyorsun? Özledin mi beni yoksa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy×Boy | Siyah ve Beyaz |
Roman pour AdolescentsLGBTQ+ (Boy×Boy) Hikayesi Mafya Mpreg