Ertesi sabah erkenden kalkıp karakola gittiler. Polislerin sorularına cevap verip Sami'nin her pisliğini kanıtlarıyla sunduktan sonra oradan çıkıp gittiler ve yılların özlemini giderdiler.
Bir kaç gün sonra Sami ve adamları mahkemeye çıktılar. Sami ve en yakın adamları müebbet, diğerleri ise bir kaç yıl farklarla hapis cezası almıştı.
Günlerden o gündü... İki sevgilinin ilk tanıştıkları o güzel gün. Sabah erkenden kalktılar ve kahvaltı masasına oturdular. Josef, Malik'in bu günü hatırlayıp hatırlamadığını anşayamamıştı. Çünkü Malik her zaman ona özel bir gündelermiş gibi davranıyordu.
- Sevgilim benim bugün biraz işim var, çıkacağım. Biraz uzun sürebilir meraklanma.
- Tamam sevgilim. Ancak ne işin var?
- Yıllardır Türkiye dışındaydım buraya gelince de sahte hatta var olmayan vir kimlikle vakit geçirdim ki hiç resmi bir işimde olmadı o yüzden önce şu kimlik işini halledeceğim sonrada bankada işim var.
- Hm, anladım.
- Alındın mı?
- Ha? Niye alınayım hayatım?
- Sende bir şey var ama...
- Yok, sen yanlış anlamışsın.
- Öyle diyorsan. Neyse hadi ben çıkıyorım, görüşürüz.
Malik, sevgilisine yaklaştı ve dudağına bir öpücük kondurdu.
- Görüşürüz.
- 4 saat sonra -
Josef gelen bildirim ile telefonuna yöneldi.
sevgilim: Bebeğim, birazdan eve gönderdiğim bir kaç kişi gelecek. Hiç bit şey sorma ve kendini onlara bırak.
Josef belkide sürpriz yapıyor diye düşündü ki kapı çalıverdi. Hizmetlilerden biri gelip kapıyı açtı ve adamları salona getirdi.
- Merhaba efendim, bizi Malik bey gönderdi.
- Biliyorum, az önce haber verdi. Peki o zaman başlayın ne yapacaksanız.
Adamlar hemen eşyalarını hazırlayıp Josef ile ilgilenmeye başladılar. Hızla onu hazırladılar ardından bir takım çıkartıp verdiler.
- Bunu Malik bey bizimle gönderdi ve hemen giyinip kapıdaki araca binmenizi rica etti.
- Peki...
Josef odasına gitti ve takımı çıkardı. Güzel takımı giyindi ve yanında çıkan küçük çiçeği yakasına çıkıp aşağı indi. Araç hızla bir mekana yaklaştığına Malik çoktan kapıda onu bekliyordu.
- Hoşgeldin sevgili eşim.
- Ne?
- Gel ve kendin gör.
- Ne işler çeviriyorsun sen?
Malik sevgilisinin koluna girdi ve içeriye ilerlediler. Kapıya ayak bastıklarında bir düğün müziği çalmaya başladı ve sandaleyeleri doldurmuş insanlar ayağa kalkıp ikiliyi alkışlamaya başladı. İkili en sonunda en uçtaki masaya geldiler. Onlar masaya vardıklarında bir nikah memuru konuşmaya başladı.
- Bay Josef ve Bay Malik, evlenmek üzere yaptığınız başvuru üzerine burada siz iki güzel çiftin evlilik aktini gerçekleştirmek için burada toplanmış bulunmaktayız.