°18.Bölüm Beynin Bunları Unuttu°

1 1 0
                                    


Keyifli Okumalar👩‍💻☕🌺

••••

Yazardan...

Brendon evinde oturup televizyonda film izlerken telefonu çalınca bakmıştı. Pamir'in aradığını görünce açarak konuşmuş niye aradığını öğrenmişti. Telefonu kapattıktan sonra Brendon anahtarını almış evden çıkmıştı. Karşı apartmana girerek asansörle beşinci kat tuşuna basıp beklemiş durduğunda da inmiş dairenin önüne gelmişti. Kapıyı ilk bir kaç dakika normal tıklattı ama içerden ses gelmeyince korkmuş yumruklarla kapıya vurmuştu. Kapı açıldığı zaman Didemin gözleri kapalı ve içeriide hiç bir ışık yanmıyor şuan koridorun ışığı içeri sızıyor Didemin yüzünü de açıkca gösteriyordu. Brendon içeri girdiğinde Didemin duvardan tutanarak ilerleyişine bakıp kendi de arkasından gitmişti. Didemin dolaba çarptığını görünce naptığını sormuş kipriklerinin yapıştığını duyunca elini ıslatarak onun gözlerini açmasını sağlamıştı.

Balkona Didemin ardından kendi de girdi ve Didemi şaşırtmak için aslında türkçe bildiğini belli etmemiş o anda söylemişti. Didem o anki şaşkınlıkla az daha balkondan düşecekti ki Brendonun kolları onun belinin altına sarıldığı an kurtuldu. Didem geriye doğru beli kıvrılmış balkona dayanmış düşecekti Brendon kurtarmasaydı. Brendon Pamirin anlattığı kadar aşk kokan kadına baktı. Onun gözlerine yakından bakıyor olmak Brendon da farklı kıvılcımlar hissettirdi. Gözlerinden gözlerini daha aşağılara dudaklarına doğru indirirken Didem bu andan rahatsız olup onun uzaklaşmasını istemişti. Birlikte balkonda oturmuş Didemin de Pamire aşkla nasıl bağlandığını görmüştü. İkisi de öyle çok seviyorlardı ki birbirini kaybetmek uğruna Didem ondan kaçarak aslında Pamiri yanında tutmak istemişti. Duygularını bastırıp sadece onunla arkadaş olarak kalmak eğer duygularını öğrenirse ondan gider diye susmak zorunda kalmıştı.

Didemin anlattıkları karşısında Brendon Dideme hayran kalmıştı. Bir süre sonra dün terk edildim hatalar yaptım dedikten sonra ağlamaya başlayınca Brendon ona sarılmış oda dakikalarca ağlamıştı ama o ağlamın sonu bayılma ile bitmişti. Didemin kafası Brendonun omuzundan koluna doğru düşerken Brendon şok olmuş halde kala kalmıştı. "Didem Didem"diye seslense de işe yaramamıştı. Hemen dikkat ederek kucağına alıp koltuğa uzanmasını sağlamış telefonu sehpanın üstünden alarak tanıdığı doktor arkadaşını çağırmıştı. On dakikaya kapı çaldığında Brendon hemen kapıyı açıp arkadaşını içeri almıştı. Arkadaşı ona nesi olduğunu sorunca Brendon ağladığını sonra da bayıldığını söylemişti. Doktor Didemin göz kapaklarını kaldırıp ışık tutmuş sonra da nabzını kontrol etmişti. Brendon'a dönerek hastaneye kontrole gelmesi gerektiğini söylemişti. Hep birlikte Doktor'un arabasıyla hastaneye geçilmiş ve orada bazı tahliller istenmişti. Doktor çıkan sonuca bir de önce ki hasta kayıtlarını gördüğünde Brendon'a bundan bahsetmişti. Brendon şaşırmış Nasıl ya demişti. Doktor ona Didemin daha öncesinde deprosyon ilaçlarından bahsetmiş şuanda hala kullanıyor mu diye sormuştu ama Brendon bilmiyorum demişti.

Didemin hatırlamadığı ama hatırlamaya başladığı anılar onun gerçekleriydi. Brendon bunu öğrenmek için Pamiri aramak istedi ama oda Didemle çok uzun süredir birlikte değil oda bilmiyordur diye düşünerek bu fikrinden vazgeçti. Didem hastane de serum takılı halde yatakta uzanıyordu. Brendon Didemin telefonuna bakmak istedi ama onuda Pamirin isteği üzerine kendisi aldığı aklına gelince nasıl öğrenirim diye düşündü. Brendon Didemi hastane de bırakıp onun kaldığı eve girdi ve Didemin eski telefonuna baktı. Telefon Didemin hala açmadığı valizinde çaldığın da Brendon dolabı karıştırmayı bırakıp valizi açtı. Kimin aradığına baktığındaysa Aslı diye birinin aradığını gördü. Telefonu açıp kulağına götürerek "Efendim"dedi. Karşıdan "Kimsiniz?" Sorusu üzerine Brendon "Ben Pamirin arkadaşıyım"dedi. Aslı "Didem nasıl?" Sorusuna "Asıl siz kimsiniz?" Diye cevap alınca Aslı oflayarak "Arkadaşıyım"diye cevapladı.  Aslı tekrar etti aynı soruyu ve Brendon "Şuan hastanede çok ağlamaktan bayıldı galiba"dediğin de Aslı nefesini tutmuştu. "Beyefendi"diyip cümlesine devam etmişti"Didem anti depreson kullanıyordu daha önce ,bir süredir kendisi bıraktı kullanmıyor ona da dikkat edin"dedi. Brendon "Nasıl ?" Diye sorduğunda Aslı"İzmirde yaşarken durumu pek iyi değildi psikoloğa gidiyordu ama bir anda hepsini bıraktı ve kardeşimle evlilik hayalleri kurarken mutluyum diye her şeyden vazgeçti"dedi. Brendon "Tamam ama ne tür ilaçlar kullanıyordu yada dozu ne kadardı?" Diye sorduğun da "Orasını tam olarak bilmiyorum kardeşim ilgileniyordu her şeyiyle"dedi.

Promesso(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin