Keyifli Okumalar 👩💻☕🌺••••
Sevdiğim beni kucağından kaldırıp yanına oturtarak yanımdan kalktı. "Biliyor musun ? Aşk masalım seninle gezelim diye liste yaptım mesala dedim sevdiğim geldiği zaman nereleri gezebiliriz onun için bak sana"diyerek geri elinde defterle yanıma oturdu. "Nasıl yani canım?" Dediğim de "Baksana " dediği zaman defteri elime alarak bakmaya başladım. Mesala gezeceğimiz yerin ismi en üst başlıkta yazıyor ve o yerin nereleri gezilir onları yazmış daha alt kısmında ise o çevrenin fotoğrafları vardı. Bakışlarımı sevdiğime çevirerek "Ya canımm" dediğim zaman "Hadi karıştır sayfaları bakalım neresi çıkacak bizde orayı gezelim" dedi. Gözümü kapatarak sayfayı biraz elimde çevirerek açtım. Gideceğimiz yer:• Piazza delle Erbe idi. Altında nereleri gezebiliriz ve bilgiler yazıyordu orayı okudum.
Palazzo del Podesta'nın kuyumcuları var. 1302'de, şimdi çeşme olan bir deponun yıkılmasıyla alanı genişlettiler. Meydan şimdiki şeklini aldı. şimdi gördüğünüz gibi, özellikle Palazzo del Podesta'nın öne çıkan konumu ile. On sekizinci yüzyılda güneydeki ortaçağ evleri sundurmalarla standartlaştırıldı. 1874 yılında batıdaki hapishanelerin yerini Debite Sarayı alır. Ayrıca bi kaç resim de vardı. Mesala eski ve yeni halinin fotoğrafı vardı.Ben defteri bir kenara bırakarak ayağa kalktım "Hazırlanmaya gidiyorum şimdi ben çıktıktan sonra da sen hazırlanırsın" dedim salondan çıkarak yatak odasına geçtim. Dolabın kapağını açıp içine bakmaya başladım acaba ne giyinsem diye düşündüm. Gözlerim bir kıyafete takılınca kombinimi buldum. Kıyafeti askıdan çıkarıp baktım. Dünkü elbise gibi omuzları kabarık göğüsde bağlamalı bir bluzdu. Altına ne giyebilirim diye bakarken papatyalı kısa ve yırtmaçlı bir etek buldum.
Didemin kıyafeti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promesso(Düzenleniyor)
Ficción GeneralDidem ve Pamir iki yakın arkadaş birbirini seviyor ama ikisi de birbirinden habersiz birbirine uzaktan sevgi besliyordu. Birbirini kaybetmekten korktukları için asla birbirine açılmıyor sadece arkadaş kalabilme umuduna sığınarak susuyorlar. Didem Ka...