°25.Bölüm Kelebek Dövmesi °

0 1 0
                                    

Keyifli Okumalar 👩‍💻☕🌺

••••

Bedenimin ürpermesi üzerine gözlerimi aralayıp çarşafı geri üzerime çektim. Ağzı aşağı yatıyor ve kafamı yan bir halde yastığa koymuştum ama uyku bedenimden ayrılınca kendimi ağzı yukarı döndürdüm. Tavanla bakışıyorum bir süredir aklımda uyumadan önce yaptıklarım var. Bu odaya özel bir banyo olsaydı direk geçer banyomu yapardım ama yoktu ve ben de mecburen koridorda olan banyoda duş alacaktım. Yatakta daha fazla tembellik yapmayarak doğrulup oturdum. Yerde ki tişörte bakışlarım  kayınca biraz daha böyle kalma isteğim artıyordu sonuçta bundan önce hiç çıplak yatmamıştım. Kendimi geriye bırakıp uzanırken kapı çaldı. Biraz tedirgin olsam da nede olsa kapı kapalı ve kilitliydi bu yüzden bedenim rahatladı. Kapının dışından Pamir'in sesi geliyordu."Kapıyı açmayacak mısın?" Konuşmasına cevap vermedim. "Sevgilim bana kızgınsan eğer tamam söz veriyorum ne kadar süre istersen o kadar zaman sevgili oluruz" dedi. Beni yarım bırakarak bana geleceksin diyen adam kendisi gelmişti. Sırıttım. Kapıda Anna'nın sesi de geldiği zaman Pamirin anladığı şekilde türkçe konuştum. "Uyumak istiyorum beni rahat bırakınn"dedim. Sevdiğim "Bari kahvaltı yap çiçeğim böyle aç aç durma" dediği an sırıtarak "O zaman bana kahvaltıyı sen hazırla Anna getirsin bende yatağımda yiyeceğim" dedim.

Pamir bir kaç saniye sessiz kalarak bekledi sonrasında "Tamam ama sen kapıyı aç önce" dedi. "Uygun değilim böyle rahat uyku uyumamıştım daha önce o yüzden rahat bırak" dedim. "Sevgilim aşk olsun ama benimle rahat uyumuyor musun?" Sorusuna "Sen başkasın, şuan çok başka" dedim. "Tamam neyse kahvaltını hazırlamaya gidiyorum "dedi ve bir daha ses duymadım. Anna da ardından kıkırdayarak gitmişti galiba Pamir az önceki dediklerimi ona çevirmişti ve o benim uygun olmama sebebimi anlamıştı. Biraz sonra sevgilimin gelebilme ihtimaline karşı çıplak yatma fikrinden vaz geçerek yataktan kalktım ve yerde ki tişörtü öyle giyindim üzerime altıma da iç çamaşırını giyerek kapıya gidip kilidini açarak odanın içine geri adımladım yerde duran sütyeni de dolaba kaldırdım. Yatağa geri uzanırken açık pencereden esen rüzgar perdeyi havaya savuruyordu. Saat çoktan ikindi olmak üzereydi belki de tam olarak bilmiyorum çünkü hava kara bulutlarla çevrili idi. Galiba yağmur yağacaktı. Sözlerimi onaylar biçimde gök gürlemeye şimşek çakmaya başlayınca yağmurun da başlayacağını daha iyi anladım o yüzden hızla kalkarak camı kapattım. Yatağa geri otururken kapım tıklatıldı "Gel" dediğim zaman odaya Anna'yı beklerken Pamir girdi. Elinde tepsi ile yanıma gelirken bende hızla yatağa girerek çarşafı üzerime çektim. Pamir tepsiyi kucağıma dikkatle bırakırken ben tepsi de duran çiçeğe takılı kaldım. Bir tane kırmızı gül almış bana . Yüzümde gülümsemeyle bakışlarımı sevdiğime çevirdim "Teşekkür ederim hayatım" dedim. "Senin için her şeyim feda olsun be kadın" dedi. Ardından hafif bir gülümseme ile "Senin için her şeyi yaparım ucunda ölüm dahi olsa"dedi. Benim aklımdan geçenlerin böyle dile dökülmesi garip geldi bi an ama sonra onun için aynı şeyi benim yapacağım aklıma tekrar gelirken bende "Senin için ölüm dahi olsa canımı verir hayatını kurtarırım"dedim.

Eli ile beni susturup "Senin ölümüne dayanamam ki ben sakın ölümden bahsetme,lütfen yapma bunu" dedi. "Senin ölümünü ben kaldırabilir miyim sanıyorsun? Sen ölürsen ben sensiz naparım" dediğim zaman "Hayatına devam etmen gerekecek" dedi. "Hayır lütfen sende ölümden bahsetme?" Dedim. Ben onsuz ne yapardım? Lütfen Rabbim bağışla böyle sözlerimiz için ama gerçekten ben onsuz ne yapardım? İzmirde yaşarken bile onsuzluk bana acı vermiş ve benim hastanelere düşmeme sebeb olmuştu. Onsuzluk katlanılmaz bir acı gibiydi. Onun bana aşkla baktığı her an ben nefes aldığımı hissederken onun bakışları olmadan, elimi tutmayan elleri olmadan ben ne yapardım? Elim benden bağımsız sevdiğimin yüzüne giderken oda anlayışla kafasını elime yasladı. "İyi ki varsın can içim" dediği an bende "Sende iyi ki varsın hayatıma anlam katan sevdiğim" dedim.
Elimin içini öperek "Hadi kahvaltını yap"dedi. "Tamam canım"diyerek elimi sevdiğimin yüzünden çekip elime çatalı alarak diğer elime de bi parça ekmek aldım ve tepsi de bulunan kaymak ve baldan üzerine sürüp küçük bi ısırık aldım. Çatalı tepsiye bırakıp meyve suyundan da bir yudum içtim aynı anda ağzımdakini çiğneyerek yuttum ve ekmekten yine ısırdım.

Promesso(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin