Memories

109 11 0
                                    

İstemiyorum Olric. Onların istediği gibi yaşamak istemiyorum

Oğuz Atay

Sasha kendine geldiğinde yine uzay gemisinde yol alıyorlardı ve yanında Gamora başını geminin duvarına yaslamış gözleri kapalı duruyordu uyumuyordu

Doğrulduğu vakit gözlerini açıp ona dikti Sasha Loki'nin yanına ilerledi aklında bazı sorular vardı ve aralarında en iyi büyücü kesinlikle Loki'ydi ona en bilmeceli konuşup kafasını daha da çok karıştıracak olanda Loki'ydi ama denize düşen yılana sarılırdı

Loki'nin de Gamora'dan farkı yoktu Sasha'nın yanına gelmesini bekledi genç kızın gözlerinde ki merak parıltıları ona çoktan ulaşmıştı

"Babasının kim olduğunu merak ediyorsun?"

"Anlatacak mısın?"

"Başka bir seçeneğim olduğunu sanmıyorum"

Loki derin bir nefes aldı kızın saçlarından gezdirdi parmaklarını

"Sana daha önce mor renkli bir devden bahsettim onun adı... Adı Thanos Gamora ve Nebula'nın üvey babası ona deli titan diye de seslenirler benim üzerimde yaptığı deneylerden biri de zihin taşı ile olanlardı 2 gün boyunca karşı koyduğumu demiştim ama sadece yönetmek için kullanmadı beni en derin anılarıma kadar girdi ilizyon ustası olan ben olsamda gerçek ile ilizyonu ayıramadım aklımı sıyırıyordum her gün Odin'i Frigga'yı Thor'u görüyordum ama hiçbiri gerçek değildi benimle oynuyordu Gamora bunu iyi bilir Thanos ona herşeyi anlatır Nebula ise benim gibiydi ikinci seçenekti kendime gelmeye çalıştığım anlarda yanımda durur nerde olduğumu bana ne yaptıklarını anlatırdı bazen kafamı dağıtmak için kendi başına gelenlerden bahsederdi asayı verip beni Midgard'a göndermeye ikna eden de oydu yoksa hâlâ işgence görüyor bile olabilirdim"

"Anıların ne kadar zarar verebilir ki ilizyonlar ile tam olarak nasıl bağlantısı var?"

"Odin ruh taşından neden vazgeçti biliyor musun çünkü taşı almak için karşılığında bir ruhu kurban etmeliydin"

"Bu korkunç kimseyi kurban edemez"

"Kendi ailesinden olan kimseyi kurban edemez Thor ve Balder onun canı kanıydı Frigga annem delicesine aşık olduğu kadın ve ben başına bela olan oğluydum ve ilk defa birinci seçeneğiydim"

"Hayır yapmadı"

Loki acının tatlı tebessümünü sundu yüzüne bakmıyordu bakışları ilerideydi

"Odin 9 diyarın babası olabilir ama tam anlamıyla hiçbir zaman benim babam olmadı denedi biliyor musun bana kimseye söylemememi istedi hep Thor ile bir yere giderdi beni de götürüyor sandım anneme bile söylemememi istemesinin sebebini bu sandım küçükken aptal olduğumu kabul ediyorum beraber o dillere destan atına bindik geldiğimiz yer kırmızı gökyüzünün olduğu kayalık ıssız bir yerdi elimi tutuyordu ona güvendim uçurumun kıyısına geldik beraber buranın neresi olduğunu sordum iyiliğin kötü temsilcisi dedi tabiki anlamadım yüzüme bakmıyordu elimi daha sıkı tuttu yüzü kukuleta ile kapalı olan birine onu getirdim dedi adam ona ne yapman gerektiğini biliyorsun diye cevap verdi"

"Loki-"

"Bölme!"

Sasha arkada onları dinleyen Thor ve Hulk'u fark etmiş onu haber vermek istemişti Thor dolu gözleri ile Loki'ye bakıyordu Hulk ise öfkeliydi her zaman ki gibi ama bu sefer öfkesi Odin'e karşıydı

"Doğru olanın bu olduğunu ve bunu yapacağı için özür dilediğinden bahsetti hemen olsun bitsin istiyordu düşünürse vazgeçerdi küçük olabilirim ama anladım öleceğimi anladım ağladığımı hatırlıyorum ağlama bir krala yakışmaz sen çok güçlüsün oğlum diye saçmaladı umrumda değildi çünkü babam benden vazgeçmişti kimseden değil benden tuttuğu elimden önüne sürükledi ayaklarımın dibinde ki uçurumu görüyordum ama babam beni korumuyordu o hep doğru olanı yapardı düşünmemem gerektiğine emin oldum kendim atlacaktım ama onun için bile sabretmek istemedi arkamdan itti beni korkuyla son anda tek elle tutundum toprağa istemsizce baba diye bağırdığımı bile fark edemedim sabahtır yüzüme bakmayan adam ile göz göze geldik parmaklarım kayıyordu ve ben sadece gözlerine bakıyordum bir an da eğildi elimden yukarı çekti beni sadece birkaç saniye ile kurtuldum bu anıyı ilizyon ile değiştiler Sasha ben defalarca yüzüme nefret ile bakarak beni iten adamı gördüm o ilizyon da defalarca düştüm defalarca gerçeğini unuttum anılarımı unuttum Sasha"

Sasha onun hüzün dolu bakışlarına bakarken kalbi acıdı farkında olmadan saçında ki eli sıklaşıp canını acıtsa da umuramadan sarıldı ona

"Loki"

Loki aniden kasıldı arkasını döndü Thor'un bu anıyı bilmediğini fark etti Sasha arkasında ki sarışın adam onlara doğru o kadar hızlı geldi ki gemi sarsıldı karşısında bir bebek varmış gibi kaldırdı Loki'yi yanına çekti

"Odin kötü Hulk Odin'den nefret ediyor Odin bir aptal"

"Kaç yaşına geldin kişilerin izni olmadan onları dinlememen gerektiğini öğrenemedin mi"

Loki Thor'u ittirerek kalkmak istedi ama Thor kalkmadı tam tersine Hulk ve Sasha'yı gönderdi

"Bana bunu anlatmak ne zaman aklına gelecekti"

Loki alayla güldü dilini dudakları üzerinde gezdirdi az önce ki üzgün ifadesini yüzünden silmişti

"Benden kendini saklama"

"Ne o rolleri mi değiştik artık ciddi olan sen misin kırılma noktası"

Thor gülmedi sinirle yüzüne soludu

"Beni sinirlendiriyorsun Loki bu anıyı bana nasıl anlatmazsın senden uzaklaşanın ben olduğumu sanmıştım ama sen zaten çoktan benden uzaklaşmışsın"

"Sakın bana bunu deme senden uzaklaşan ben değilim aptal kusura bakma ama baban seni öldürmek için bile götürse ve sana söz verdirse gelip de bunu onun favorisi ile paylaşmazsın hem ne diyecektim babam beni uçurumdan atıp öldürecekti diye sana mı ağlayacaktım Thanos beni kaçırdı zihnimle oynadı desem bana inanacak mıydın"

"Bilemezsin ne tepki vereceğimi ne diyeceğimi bilemezsin Sasha'ya anlatıyorsun konuşuyorsun onu terslemiyorsun bana karşı ön yargılı olabiliyorsun ama ona karşı hiç öyle değilsin"

Loki bir anda sinirli halinden kurtuldu yüksek sesle kahkaha attı Thor'un şaşıran yüzüne bakarak

"Sen az önce Sasha'yı kıskandın"

"Ne hayır be- Sen konuyu değiştiriyorsun"

"Hiçbir şey yaptığım yok kardeşim kendinle onu karsılaştırıyorsun çok saçma aynı değilsiniz bile"

"Sende zamanında aynısını yaptın Loki bu yüzden benden nefret ettin"

"Evet yaptım ama her neyse geçti artık"

"Loki Sasha'ya aşık olduğunu anlıyorum ama hayır beni bölme flört işlerinde senden daha iyiyim ve çok iyi anlıyorum ama neyse ben de seni dinlerim ve artık birşeyleri içinde tutmayı bırak ben burdayım hep burda olacağım"

"Giden ben olursam"

"Bende gelirim ya da seni beklerim"

"İkinizde çok aptalsınız hâlâ bana güveniyorsunuz yapmayın bunu Thor





Sign Of The TimesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin