"Bir şeyler içmek için gelmiştim"
"Şirinlere alkol vermiyorum"
Loki ne olduğunu bilmediği halde sorgulamadı Tony ve onun klasik Midgard terimleriydi.
"Bana kızgın olduğunu biliyorum"
"Kızgın mı seni gözümü kırpmadan öldürebilirim"
"Ne duruyorsun Stark?"
Tony elinde ki ateşleyicinin vidalarını takmak için tornavidayı eline aldı. Loki onun sesizliğinin kendini açıklaması için verdiği fırsat olduğunu biliyordu.
"Bir planım var"
"Elbette elbette var ama şirin babanın haberi var mı?"
"Şirin baba? Neyse ne Sasha'nın kopyası olan bir kadın var Thor anlatmıştır. Onun ve Thanos'un bağlantısını çözmek için krallığımın başına geçtim"
Tony kısık sesle kıkırdadı ama başını kaldırmadı. Loki sinirlendiğini hissetti,elini ateşliyiciye doğru uzattı ve buz saçakları ateşleyiciyi parçalarına ayırdı.
"Sesiz olsana öfkeli şirin burda sana zarar vermek isteyen çok kişi var"
"Hepsini hallettim"
Tony gece boyunca ilk kez ciddiyetle Loki'ye döndü. Tehtidkar bir biçimde tabureyi ona doğru çevirdi.
"Onlara zarar verirsen seni yaşatmam"
"Sadece odalarından çıkmayacaklarından emin oldum"
Tony düşünceli düşünceli Loki'yi süzdü. Ters giden bir şey olduğunu sezebiliyordu. Yanlış olan bir şey vardı Loki de.
"Buz devleri ha. Dokuz diyarın en rezil yaratıkları. İyilik namına hiçbir şey yapmayan canlılar. Böyle yazıyor Asgard'ı öven tüm masallarda söylesene buz devleri gerçekte kim?" Loki bu sorudan rahatsız oldu. Kızıl harelerini Tony'in yüzünden kaçırdı, bilmiyormuş gibi inceledi etrafı. "Duyduklarından fazlası değil" "Duyduklarıma inanırsak seni yaşatmamam gerekiyor" Loki sorgulayıcı biçimde tek kaşını kaldırdı. "Seni inanmaktan alıkoyan ne?" Tony de Loki gibi tek kaşını kaldırdı, elini dizlerine koyarak hafifçe kamburlaştı. "Neden burdasın Loki? Neden her zaman yaptığın gibi bizi sırtımızdan bıçaklamıyorsun? Neden Thor'u sana söyledikleri için pişman etmiyorsun? Neden saldırmak için en uygun zaman ve yerdeyken benimle sadece konuşuyorsun? Ben söyleyeyim neden olduğunu çünkü sen buz deci değilsin Asgardlı değilsin hiçbir şey değilsin sadece Lokisin kim olmak istiyorsan osun ve bu gün iyi biri olmak istiyorsun"
Loki'nin duymayı beklediği şeyler bunlar değildi hele de Tony Stark tarafından böyle şeyler duymayı beklemezdi. "Thor bile bana inanmazken bunları neden söylüyorsun?" Gardını indirmek için kendini çok kastı. Dişlerini o kadar sıkı sıkıya kenetledi ki çenesi kırılabilirdi. "İtiraf etmek gerekirse seni anlıyorum ve sana güveniyorum" Buz devinin kızıl gözleri korkunç bir hızla adamın köyü kahverengi gözlerinde asılı kaldı. Tekrar duymak istiyordu. Birinin ona güvendiğini duymaya ihtiyacı olduğunu fark etti. "Benimle oynamaya çalışma Stark" "Artık oyun yok en azından şimdilik ateşkes imzalamaya davet ediyorum seni. Bu iş bitene kadar ama sonra yaptıklarının bedelini ödemen için elimden geleni yapacağım" Loki adamın uzattığı eli tutmadı kafasını çevirdi ve tezgahın üstünde ki eldiveli avucuna geçirdi,iyice çekti. Sonra hava da ki esmer eli yakaladı. "Anlaştık"
Tony rahatladı ve gülümsedi. "Artık konuşabiliriz ne düşünüyorsun?" "Ölüler ile iletişime geçtim" "Hoppp ağır ol tane tane anlat" "Kızım bir nevi cehennem bekçisi onun sayesinde öbür tarafta iletişim kurabiliyorum orda işimize yarayabilecek birileri var ama çok riskli eğer Hell'e girersem çıkamayabilirim" Tony durdu ve düşündü. Buna izin veremezdi. "Yine de gideceksin değil mi?" "Evet Hell bildiğiniz bir yere benzemez-" "Kusura bakma ama ölülerin yaşadığı bir yer zaten bildiğim bir yere benzemez" Loki huysuzca göz devirdi. "Hell e girersem o kötülük beni aşağı çekecek ve çıkamayacağım eğer çok iyi biri girerse de Hell onun iyiliğini sömürecek beni dengeleyecek birine ihtiyacım var benim tam zıttım birine" "Bu kişi ben miyim?" "Emin değilim ama en iyi seçeneğim sensin" "Ya Sasha o yeterince iyi ve senin tam zıttın" "Hayır onun iki kişiliğini de tehlikeye atamam oraya ancak Niks ile gidebilir ve Niks'e güvenmiyorum"
Tony sonunda başını kaldırarak sordu. "Ben ve Steve'e ne dersin?" "Büyü yapamayan iki midgardlı mı? Unut bunu en azından birinizin özel yeteneği olmalı" "Seni yendiğimizi unutuyorsun" "Benden daha kötüleri var orada" "Ya Thor ve sen?" Loki sustu. Zaten aslında Thor'u almak istiyordu ama aması vardı işte. Orda onunla yüz yüze yapabilecekleri korkunç şeyler vardı.
"Anlaşılan tek gideceğim yardımın için sağol" Tony'in gözleri Loki'nin arkasında bir noktaya takıldı. "Ah adamım kesinlikle tek gidemeyeceksin" Loki arkasını döndüğünde sinir küpüne dönmüş kardeşi ile karşılaştı.
"Kapımı dondururken aklından ne geçiyordu" Thor Loki'nin yüzünü görmüyordu çünkü ışık sadece Tony'nin yüzünü aydınlatmıştı ama orda olduğunu biliyordu. "Cidden mi kapılarını mı dondurdun senden daha iyi büyüler beklerdim." Loki o an büyü yapamayacağını itiraf etmek istedi ama vazgeçti. Thor bunu bilmese daha iyi olacaktı. Sasha'ya yaptığı büyü bile onu o kadar zorlamıştı ki. "Görüşürüz Stark" Thor orda yokmuş gibi kalktı. "Kardeşler arası kavga hemen halledin ben yokmuşum gibi"
Tony masaya yaslandı ve film izler gibi ikiliyi izlemeye başladı. Loki Thor'un yanından geçerken kafasını çevirdi. Kuş olduğu için yaptığını düşündüklerini biliyordu ama yanılıyorlardı çünkü Loki utanıyordu. Thor'un gözlerinin önünde buz devi formunda olnaktan utanıyordu. Thor'un onlardan ne derece nefret ettiği biliyordu. Thor hep Odin gibiydi o yüzden vereceği tepkinin de aynı olacağına inanmıştı. Yüzüne bakıp küçümseneyle karışık bir tiksinti beklemişti sırf bu yüzden başını çevirdi.
"Sizi duydum" Loki durmadı kapıyla arasında çok az bir mesafe vardı. "Oraya tek gidemezsin" Loki'yi eldivenli elinden yakaladı ama Loki hırsla elini çekti ve eldiven Thor'un avuçları arasında kaldı. "Kendi krallığına ilgilen Asgard Kralı benimkiyle değil" Kapıyı ittirdi ama açılmadı. "Opss kapı kitlenmiş herhalde değil mi Friday" "Siz kitlediniz ya patron" "Şşst!" "Kapıyı aç yoksa ant olsun tüm kuleyi buzla kaplarım"
Thor daya fazla sabredemedi gür sesiyle haykırdı. "LOKİ! Bana açıklama borçlusun yalanlarından bıktım artık ya da beni aptal yerine koymandan Hell de ne işin var?" "Çok heyecanlı Friday ışıkları aç" Işıklar açıldığında Loki daha da gerildi sırtı dönüktü ama sonunda bakması gerekecekti. "Ha bu arada kapıyı kırdığın anda tüm herkese mesaj gider" Loki az önce ateşkes yapmış olmaktan çok pişman oldu hemen gidip Stark'ın boynunu kırabilirdi. "Krallığım-" "Krallığın içinse Tony'nin ne alakası var?" Loki içinden mırıldandı yıllardır zekasını kullanmayan adam neden şimdi kullanıyordu ki. "Sana hesap vermiyorum" "Abin olarak-" "Abim mi? Hah birini kendi ellerimle öldürdüm ben" Tony kahkaha attı. "Tamda senlik hareket" "Aç kapıyı Stark"
Loki ellerini belli olmasın diye önünde tutuyordu ama camlı kapı yüzünden yansıması belli olabilirdi. Kapıyı dondurmak için harekete geçeceği sırada beklenmedik bir şey oldu.
"Ben siz kavga edin diye mi öldüm" Loki sesi duyduğu an herşeyi unuttu ve arkasını döndü. Thor'un parmağından gelen sesin şoku içindeydi. Yüzüğü çimenlere atmıştı ama Thor onu ordan almıştı. "Loki sen..." Thor dehşete kapılmış Loki'yi süzüyordu. Frigga da en az onun kadar üzgün ve şaşkındı. Loki kendini çırıl çıplak hissetti. "A Thor annen mi öldü güzel kadındı" Thor dönüp ona kızamadı bile ama Frigga kibarca gülümsedi. "Teşekkürler majesteleri sizinle tekrar karşılaştığıma sevindim ve siz ikiniz Hell'e beraber gidiyorsunuz oğullarımı yanıma almaya niyetim yok" Yüzükte ki yüzü tekrar yok olduğunda baş başa kaldılar. "Krallığının başına geçmişsin gerçekten" Loki ağzını açmadı. Kızıl gözleri onun dışında her noktada gezindi.
"Yarın hazır ol beklemeden giderim" Loki'nin ses tonunu değişti ve yukarıya seslendi. "Friday kapıyı aç" "Hey sen nasıl" Ama Loki duymadı kolidora çıkmıştı bile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sign Of The Times
FanfictionFan kurgudur mitoloji Marvel filimleri dikkate alınarak ve değiştirilerek yazılmıştır Sasha adında bir kızın başına gelenleri konu alır