Jotunheim King

81 9 0
                                    

Steve Rogers zeki bir adamdı. Ne yapıp ne yapmamasını bilecek kadar zekiydi. Bu gece Thor'u kuleye geri gönderirse olacakları biliyordu. Tony'nin ne tepki vereceğini de çok iyi biliyordu. Bu yüzden durumu sadece Natasha'ya bildirdi. Süre kısıtlıydı ve Loki ortada yoktu.

"Nat Tony şüphelenmeden halletmelisin"

"Merak etme ne yapmam gerektiği biliyorum"

Steve son kez kızıl saçlı kadına bakıp elini onun omzuna koydu.

"Fark ederse bana haber ver"

"Oraya gelmeyi düşünmüyorsundur umarım"

"Natasha başka çarem yok. Tony dünyayı ayağa kaldırır. Loki'den haz etmediğini ona güvenmediği zaten biliyoruz, üstüne kayıp olduğunu öğrenirse rahat durmaz"

"Steve. Her ihtimale karşı dikkatli ol"

Sarışın adamın başıyla onayladığını gördüğünde derin bir nefes alarak Wakanda sınırlarından çıktı. İlk kez tam olarak ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Aklına gelen tek şey Sasha'dan yardım istemekti. Kızla onun arasında özel bağı anlıyordu ve kullanmalıydı. Aksi takdirde Loki başlarında yeterince bela yokmuş gibi daha da bela açardı. O Lokiydi. Ondan herşey beklenirdi.

Kuleden içeriye girdiğinde sıradan yüzünü takındı. Tony şu anda ya çalıyordu ya da kahve almak için mutfaktaydı. Ona görünmeden Sasha'nın yanına varırsa açıklaması daha kolay olacaktı. Friday'ı devre dışı bırakacak kendine özel kodu söyledi.

"Natasha Romanoff Avengers kodunu aktif etmek istiyor musunuz?"

"Evet"

"Kod aktif edilemiyor. Patron Avengers kodlarını iptal etti. İsteğiniz gerçekleştirilemiyor"

Natasha ağzının içinde bir küfür mırıldanarak ilerlemeye başladı.

"Thor ve Bay Boynuz'u almaya gittiğini sanıyordum"

Tamam bu kez yanıldı. Tony iki yerde de değildi. Onu beklemek için dinlenme yerinde oturuyor, sandalyesini döndüre döndüre eğleniyordu. Belki de eğleniyor gibi davranıyordu. O an Natasha hangisinin gerçek olduğuna emin olamadı.

"Steve gece orda kalmalarını istedi"

"Bunu bana haber verebilirdi"

"Onunla konuşmuyorsun Tony. Sana nasıl haber verebilirdi"

"İstediği zaman mektup göndermesini biliyor ama"

Sandalye de dönerken bir anda durdu ağzından kaçırdığını fark etti. Natasha'nın sırıtarak baktığını görünce daha hızlı dönmeye başladı. Göz göze gelmemeye çalışıyordu. Aynı zamanda rahat görünmek istiyordu.

"Ulaşmak istiyorsan ne yapman gerektiğini biliyorsun"

"Hayır bilmiyorum. Steve Rogers bir kaçak ve nerde olduğu belli değil"

"Nerde olduğunu hâlâ çözemediğine inanmıyorum"

"Ama kanıtlayamazsın"

Natasha sonunda dönen sandalyeyi durdurarak Tony'nin ona bakmasını sağladı.

"Evet her neyse Stark"

Tony problemini geçici olarak çözdükten sonra Sasha'nın odasına ilerledi gözü aynı zamanda saatteydi. Loki'yi bulmak zor olacaktı. Sasha'nın odasının önüne gelince kısaca tıklayarak cevap dahi beklemeden içeriye girdi.

Sasha'nın odasında olmadığını gördüğünde kaşları çatıldı. Loki'nin onu kaçırdığını düşünerek hızlıca geldiği gibi merdivenlerden inerken arkadan Tony'nin güldüğünü duydu.

Sign Of The TimesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin