Loki Thor'u almaya geldiğinde kulede ki herkes orada toplanmıştı daha doğrusu birisi dışında herkes oradaydı. Loki'nin kızıl gözleri Sasha'yı arasa da gelmediğini biliyordu. Üstelik haklı olduğunu da biliyordu ama onu görmeyi tüm kalbiyle istiyordu. "Bunlar çok havalı" Peter olduğu yerde hafifçe zıpladı sesini kısık tutmaya çalışsa bile dayanamıyordu birine anlatıp konuşmalıydı. "Sus çocuk bizi kötü gösteriyorsun eve gitmek istemiyorsan sus" Peter korkuyla somurttu, Tony ise bakışlarını kaçıran çocuğu sakince süzdü.
"Hulk'un arkadaşına zarar verirsen Hulk seni affetmez" Loki hiçbirine cevap vermedi. Buz devi formuna geçtiğinden beri başka birisi gibiydi. Kendine yabancılaşmıştı. "Neyse öfkeli şirin ikinizi de gönderdiğim gibi istiyorum kendini öldürtmemeye çalış" "Seni öldürmeden ölmeyeceğim" Dün gecenin öfkesini hâlâ yaşıyordu ve Tony bunun farkında olduğu için ekstra neşeliydi. Dün geceden haberi olmayan Steve ve Natasha ise Tony'nin iki yanına geçmiş koruma kalkanı oluşturmuşlardı. Loki bu güvensizliğe göz devirdi. "Söylediklerimde ciddiyim" "Çocuk değilim Stark" "Tony" "Ne?" "Adım Tony soy adımla seslenip durma kim olduğumu hatırlatmam hoşuma gidiyor gitmesine kıskananlar olur" Steve ve Natasha sorgularcasına esmer adamı süzse de Tony onlara göz kırpmakla yetindi.
Thor ise konuşmanın bitmesini köşede bekliyordu. İstemsizce parmağında ki yüzüğü evirip çeviriyor çıkarıp tekrar takıyordu. Gözüne gram uyku girmemişti ve dalgındı. "Tamam S-Tony" dedi garipseyerek ağzında eğrelti durmuş gibiydi. "Ben çıkıyorum. Pete sende geliyorsun" Sasha hızlı hızlı merdivenlerden atladı ve Loki'ye bakmadan Peter'ı kolundan yakaladı. Kimseye konuşma hakkı vermeden hareket ediyordu. "Nereye gidiyoruz hey" "Korkunç ikizimle konuşmamız lazım" "Pardon ne?!" Sesleri uzaklaştıkça azaldı. Loki hırsla kapıya bakıyordu eğer bu kadar önemli bir konu olmasa ya da yaptığı anlaşma bu kadar tehlikeli olmasa peşinden giderdi. Tony güven vermek istercesine elini omzuna koymak istedi ama Loki teninin elini yakacağını bildiği için geri çekildi. "Merak etme Peter'ı takip edecek cihazlarım var hem ben ve Steve de peşlerinden gideceğiz" "Benim bundan neden haberim yok" "Artık var hatta şimdi çıkıyoruz üstüne tanınmayacağın bir şeyler al Ross'a yakalanırsa beni tehtid ettiğini söyleyip ağlamak zorunda kalmak istemiyorum"
Hepsi teker teker bahaneler ile ayrıldığında Loki ve Thor tek kaldı. Loki sessizlik uzadıkça geriliyor Hela'nın geç kalacak günü bulmasına lânet ediyordu. Sonunda Hela geldiğinde derin bir nefes verdi. Sertçe sordu "Nerde kaldın?" "Konuşursunuz diye bekledim. Neyse ne yeşil dev yok mu?" "Onunla ne işin var?" "Görmeyeli çok oldu" Loki kızına dik dik baktı. Tamam aralarında öyle ahım şahım bir ilişki yoktu ama biraz sonra babası ve amcası ölme ihtimali oldukları bir yere bir sürü düşmanlarının yaşadığı daha doğrusu yaşamadığı topraklara gideceklerdi ve o Hulk'ı mı soruyordu. "Beni sevmediğini belli etmek için bu anı mı seçtin?" "Hadi ama Jotunheim'in koca kralı ve Asgard'ın gözdesi için küçük bir iş olmalıydı" "Şaka zamanı değil Hela" "Kral olduğundan beri daha bir sıkıcı olmuşsun baba" Thor konuyu dağıtmak için yiğenine çocukken yaptığı gibi hafif havaya kaldırarak sarıldı. "Bu çok utanç verici" Hela'nın huysuzluğuna rağmen bunu sevdiğini biliyordu o da babası gibiydi asla doğrudan söylemezdi.
"Gitmeden önce son kez sormak zorundayım içeriye girdiğinizde çıkamayabilirsiniz Hell'in başında olsam bile sizi çıkaramam bunu göze alacak mısınız?" Loki kardeşine bakmadan cevapladı. "Senin gelmene gerek yok tek başıma hallederim" "Tartışmaya açık bir konu değil geliyorum" Hela ikisine de son kez baktı ve ikisini de Hell'e götürecek hamleyi kara büyüsünü uyguladı. Loki konumlandığı yerin bilincindeydi gözlerini sakince açtı ve beklediği cehennem ortamından sadece bir adım uzakta olduğunu gördü.
Bir kumar oynuyorlardı adeta işin ucunda ölüm vardı ama Loki ölmeyeceğine inanıyordu çünkü Sasha onun öldüğünü gördüğünde başka detaylardsn bahsetmişti. "Baba" Loki başını çevirerek kızına baktı. "Aesir formuna-" "Geçmeyeceğim" "Saçmalama bu forma yeterince alışkın değilsin" "Ben bir Jotunum Hela alışık olmama gerek yok her şey kanımda var her zaman ki gibi" Yaptığı imayı anlayıp anlamadıklarını umursamadı içeriye girmekten başka hiçbir şey istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sign Of The Times
Hayran KurguFan kurgudur mitoloji Marvel filimleri dikkate alınarak ve değiştirilerek yazılmıştır Sasha adında bir kızın başına gelenleri konu alır