That Fastidious Doctor

9.9K 814 6
                                    

      လည္ေထာင္ ဘြတ္ရွဴးအနက္က ဝတ္ထားတဲ့ jenn fit နဲ႔ လိုက္ဖက္ညီစြာ.. shirt အျဖဴေပၚတြင္ ထပ္ဝတ္ထားေသာ coat ကအနက္ကလည္း ျပန္႔ကားေနတဲ့ ရင္အုပ္နဲ႔ fit ျဖစ္တာမို႔ body structure ဘယ္ေလာက္က်စ္လ်စ္မွန္း ခန္႔မွန္းလို႔ရသည္.. hair style က အညိဳေရာင္ ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ကိုမွ အေမာက္ design ႏွင့္ လွန္တင္ထားတာေၾကာင့္ ရွင္းသန္႔ေခ်ာမြတ္ေနေသာ handsome ျဖစ္မႈကို ပိုမို အားျဖည့္ေနသေယာင္..

      jenn fit ထဲကို လက္တစ္ဖက္ထည့္ကာ style က်က် ရပ္ေနသူကို Luhan တို႔ေငးခနဲျဖစ္သြားရသည္..

Luhan's pov:

      * Wow! So so smart.. ဒီဘဲႀကီး အရမ္းလန္းတာပဲ.. ေနပါဦး ငါရင္ေတြ ခုန္ေနတာလား.. အာ မဟုတ္ေသးပါဘူး.. ခုမွ ေတြ႕ဖူးတဲ့ လူကို.. YAhh!! Luhan မင္းရူးသြားၿပီလား.. စိတ္ထိန္းစမ္းပါဦး.. ဒါေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္မိုက္တာေတာ့ ေသခ်ာတယ္.. ဟာ.. ငါဘာေတြ ေတြးေနတာလဲ.. *

         Lulu တစ္ေယာက္တည္း ဟုတ္တာေတြေရာ.. မဟုတ္တာေတြေရာ ေတာင္စဥ္ေရမရတဲ့ အေတြးေတြမွ မဆံုးေသး.. အဲ့လူက သူ႔လက္ထဲက ဖုန္းကို ဆတ္ခနဲ ဆြဲယူကာ နားနားကပ္လိုက္တယ္..

      " Nae Omma.. မဟုတ္ပါဘူး.. ဖုန္းမွားယူသြားလို႔ပါ.. ဪ.. ဟုတ္ၿပီေလ.. ဒါဆို ကၽြန္ေတာ္ ညေန 4 နာရီေလာက္ ျပန္ခဲ့မယ္ေလ.. "

       Lulu မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕လိုက္မိသည္.. ဘယ့္ႏွယ္.. ဖုန္းမွားတယ္ဆိုလည္း ေအးေအးေဆးေဆး မေတာင္းဘူး.. လူၾကားသူၾကားထဲ ဆတ္ခနဲ ဆြဲယူသြားရလား အခုက်ေတာ့လည္း သူမဟုတ္တာက်ေနတာပဲ.. တဟုတ္ဟုတ္နဲ႔.. ပုတ္သင္ညိဳနဲ႔ ေယာက္ဖေတာ္ေလသလား မွတ္ရတယ္.. ဟြန္း

      Lulu နည္းနည္းေတာ့ ဖုလာေလၿပီ.. ခုနက အလန္းဇယားလို႔ ေပးထားခဲ့ မွတ္ခ်က္ေတြက ၾကက္ေပ်ာက္ ငွက္ေပ်ာက္ ျဖစ္ကုန္ၿပီ.. ဘာႀကီးမွန္းလဲမသိ.. ဖုန္းပဲေျပာေန.. ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ၾကက္မႈေရးရာအရ.. အဲေလ.. လူမႈေရးအရ နည္းနည္းေလးေလာက္ေတာ့ လွည့္ၾကည့္သင့္တာေပါ့..

      " Nae.. Omma "

Sehun's pov:

      ဖုန္းခ်သြားေတာ့ Sehun တစ္ေယာက္ သူ႔ကို ေငး ၾကည့္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ရာ သမင္ မ်က္ဝန္းလွလွေလးေတြနဲ႔ ဒိုင္းခနဲဆံုသည္.. ၾကည့္ရတာေတာ့ ေက်ာင္းသားပါပဲ.. school uniform နဲ႔ ဆိုေတာ့ေလ.. ေကာင္ေလးက ခပ္ေသးေသးရယ္.. အရပ္ကလည္း သူ႔ထက္ပိုပုၿပီး ေသးကိုေသးေနတာ.. uniform မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ ရင္ဘတ္နားက name card ကို အမွတ္တမဲ့ ၾကည့္လိုက္မိသည္..

Just A KissWhere stories live. Discover now