Capitolul 12

2.9K 147 15
                                    

Issabella's P.O.V

Peste 6 ani...

Au trecut atâția ani...Maya are acum șase ani.A crescut fără un tată și este chiar foarte greu...M-am gândit să îi trimit lui Harry o poză cu fetița lui.El nu a văzut-o niciodată.Oh,Harry!Dacă ar știi cât de greu este fără el!

Am intrat în camera Mayei,pentru a o trezi.Este ultimul an de grădiniță,iar ea încurând va împlini 7 anișori.O iubesc atât de mult!Mi-aș da viața pentru ea!Oare...De ce nu a vrut-o Harry?Gândul acesta mă întristează de fiecare dată...

-Maya,trezește-te!îi spun în timp ce o zgudui ușor.

-Nu,mami,vreau să mai dorm!îmi spune aceasta somnoroasă în timp ce își freacă ochiul cu podul palmei.

-Dar este ultima zi de grădiniță!Nu vrei să îi spui *La Revedere!* lui Jeremy?

-Jeremy!strigă entuziasmată și sare din pat,lucru care mă face să chicotesc.

Am ajutat-o să se îmbrace și să își aranjeze părul.

-Mami,nu vrei să facem o poză?mă întreabă aceasta zâmbind.

-Ba da!Haide aici!spun și zâmbesc.

*Aveți poza la media*

-Haide,să nu întârziem!

-Bine,mami!spune și îmi dă o îmbrățișare.

***

Ne-am întors acasă de curând.Trebuie să o sun pe mama după ce o duc pe Maya la prietena ei,Jasmine.Mă bucur că a rămas alături de mine.Și ea,și Ally,și Becca.Am terminat facultatea,dar am rămas prietene și chiar foarte apropiate.De fapt,de o parte și de alta a casei mele,sunt casele lor.Ne-am mutat în Londra împreună.Ally încă este împreună cu Niall.Nu se văd prea des,dar și-au păstrat relația.Ally a mai întrebat de Harry,pentru a mă ține la curent,dar Niall refuza să îi spună ceva.

-Mami,mă duci,te rog,la Jasmine?o aud pe Maya care mă întreabă cu o voce dulce.

-Desigur!!Haide!spun și îmi iau cheile de la mașină.

***

Convorbire telefonică

-Bună,mamă!

-Hei scumpo!Cum ești?

-Sunt OK!Dar tu?

-La fel,dragă!Maya este bine?

-Da,tocmai am dus-o la Jasmine.

-Super!Issa,te sun mai târziu,Jolt iar roade papucii vecinilor.Pa!

-OK,pa mamă!

Sfârșitul convorbirii telefonice

Am deschis laptop-ul și am intrat pe e-mail.Sper că Harry are același e-mail ca acum 6 ani,dar șansele sunt minime.Am scris datele și am atașat poza de azi cu Maya.Va fi prima oară când o va vedea,chiar dacă într-o poză.Am apăsat pe SEND și am observat că nu și-a schimbat e-mailul.Sper să-l vadă cât mai curând.

Harry's P.O.V

Am deschis laptop-ul,iar alerta că am primit un mail nou mi-a apărut pe ecran.Am observat că mail-ul este de la...Issa.Regret că am lăsat-o cu copilul în România,dar nu am avut altă posibilitate.Ori asta,ori aș fi fost nevoit să ies din trupă,pentru a avea grijă de copil.

Living With My Brother (1D F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum