Capitolul 14

2.8K 146 15
                                    

Issabella's P.O.V


M-am trezit la 10:30 AM şi mi-am făcut rutina de dimineață.M-am îmbrăcat şi am mers să o trezesc pe Maya,dar ea era deja treză,făcându-şi cereale cu lapte în bucătărie.


-Bună dimineața,scumpo!


-'Neața,mami!Am încercat să fac cafea,dar...Păi nu prea mi-a ieşit!zice şi arată spre blatul ud.


-Merci!spun şi chicoesc.


-Mami,am o întrebare.


-Care este aceea?


-Domnul creț de ieri...Este tati?


Am rămas blocată la acea întrebare.Oh,Doamne!Însă...e momentul să îi zic adevărul.


-Da...El este.Scumpo,îmi pare rău,dar...


-E...Este OK,mami.Înțeleg,dar de ce a plecat?


-El doar...El este dintr-o trupă,una foarte populară şi n-a putut,n-a vrut să rămână cu noi.


Maya a oftat şi s-a uitat tristă la bolul ei.


-Crezi că...Poate să vină azi în vizită?


-Îl voi suna şi o să încerc.Poate vine cu unchii tăi!spun şi schițez un zâmbet.


-Mulțumesc!zice şi îmi zâmbeşte înapoi.


Ne-am continuat mic-dejunul,iar apoi am spălat vasele.Maya s-a dus să se schimbe şi eu am luat telefonul pentru a-l suna pe Harry.

Am format numărul,iar după două tonuri,a răspuns.


Convorbire Telefonică


-Hei,uhm...Harry!Sunt eu,Issa.


-Issa!Hei,love!


-Nu îmi spune aşa!Oricum...Maya ştie că eşti tatăl ei şi vrea ca azi să veniți la noi,ca să vă cunoască.


-Perfect!Trimite-mi adresa prin mesaj şi suntem acolo la 2:00 PM,OK?


-Bine...


-Pa,darling!


-Ugh,pa!


Sfârşitul Convorbirii Telefonice


Am trimis adresa şi am mers în camera Mayei pentru a o anunța că Harry vine la 2:00 PM.

Living With My Brother (1D F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum