Issabella's P.O.V
M-am trezit devreme...Mi-am făcut rutina de dimineață şi am mâncat,fără să o trezesc pe Maya,urmând să caut o bonă pentru aceasta.Azi îmi dedic timpul lui Ally,deoarece nu am mai stat împreună de mult timp.
După câteva căutări pe GOOGLE,am găsit anunțul unei fete,Charlotte,care avea experiență şi vroia să se angajeze.Am luat numărul de telefon şi am sunat-o.
***
Charlotte trebuie să apară.Am anunțat-o pe Maya,dar nu e prea încântată de această idee.
*Ding Dong*
Vorbind de lup...Am mers să deschid uşa,iar în fața mea a apărut o fată blondă şi...cunoscută!Semăna izbitor cu Nadine,dar nu are cum să fie ea.Nadine,la ultima verificare era o scândură sadică.
-Bună ziua!îmi întrerupe ea gândurile.
-Hei!salut înapoi nesigură.Intră!
-Mulțumesc.Unde e micuța?întreabă cu o voce ciudată.
-Este...sus în camera ei.O chem imediat.Fă-te comodă!spun si urc scările în grabă.
Mi se pare că este Nadine...Cu vocea aia plină de răutate...Cu privirea plină de ură...Hmm,poate sunt doar paranoică.
Am bătut la uşa Mayei,auzind un "Intră!".Am deschis uşa încet şi am intrat în cameră.
-Maya,Charlotte e aici.
-Nu vreau o bonă!De ce nu mă poți lua cu tine?
-Maya...Am nevoie de o pauză scurtă.Va fi bine!
-OK...
Am coborât scările,ajungând în living,unde aştepta Charlotte.
-Bună,micuțo!salută Charlotte.
-Ugh...Hei!spune supărată Maya.
-Haide,ne vom distra!
-Da,da...Cum spui tu!
-Maya!Nu fi nepoliticoasă!intervin eu.
-Scuze,mama...
-OK...Eu plec.Ally mă aşteaptă.Mă întorc la 19:00.Pa!
-Pa,mami!spune Maya şi mă ia în brațe.
-La revedere!
Îi zâmbesc fals şi ies din casă,urmând să pornesc Range Rover-ul meu negru.
CITEȘTI
Living With My Brother (1D F.F)
FanficIssabella,după terminarea primului an de facultate,este forțată de mama sa să îşi petreacă vara în turneu,alături de fratele ei,Louis Tomlinson şi de restul trupei One Direction.Se va îndrăgosti aceasta?Se va împăca (,) cu fratele ei?