Issabella's P.O.V
La începutul vacanței de iarnă...
M-am trezit binedispusă.M-am făcut rutina de dimineață.
Telefonul mă anunța că am primit un mesaj.L-am deschis și am observat că era de la Max.Azi vin băieții și iubitele lor la noi,în România.M-am îmbrăcat cu o pereche de blue jeans,o bluza gri cu maro,m-am încălțat cu niște teneși gri și mi-am luat o geantă maro.
Am ieșit din casă și am mers la o cafenea,unde trebuia să mă întâlnesc cu Max.
-Bună,Issa!mă salută el.
-Hei!îi răspund și îi zâmbesc.
-Deci...M-am gândit la un plan destul de bun.Astăzi băieții vin în România cu iubitele lor,așa-i?
-Da,dar cum îi vom despărți astfel încât să nu își dea seama că noi am fost?
-Păi,tu îl placi pe Harry,nu-i așa?
-Evident!spun un pic mai tare decât trebuia,iar Max chicotește.Scuze...
-Bun,atunci în seara aceasta îi vei mărturisi ceea ce simți.Sun sigur că și el te place,astfel o va lăsa pe Nadine,care va veni la mine.Ce zici?
-Este...Perfect!spun entuziasmată.
-Mă bucur că îți place planul.Acum,trebuie să plec.
-Stai,Max,pentru a ne ieși planul,nu vrei să vii și tu la noi astăzi,cam pe la 16:30?
-Și mai bine!O să vin.Pa,Issa!spune și mă îmbrățișează.
-Pa!îi spun și îi zâmbesc înainte să plec.
***
Băieții trebuie să ajungă.De abia aștept să punem planul în aplicare.Becca și Ally vor veni și ele la noi.Max m-a lăsat să le spun planul,iar ele au fost mai mult decât încântate că Nadine va dispărea din peisaj...măcar pentru un timp.Nici Becca nu o place,chiar dacă nu a cunoscut-o încă.I-am spus că este la fel ca Cynthia...Poate puțin mai rea.
-Issa,băieții au ajuns!îmi îtrerupe mama gândurile când intră în cameră.
-Ok,cobor și eu imediat.
Am coborât scările,văzându-i pe băieţi.I-am îmbrăţişat,sărind evident peste Louis.
-Hei,surioară...mă salută Louis cu o voce stinsă.
-Bună,Louis William Tomlinson!spun simţind cum nervii se adună.
I-am ajutat pe băieţi cu despachetatul,amintindu-mi apoi că am uitat să o anunţ pe mama că va veni şi Max.
-Mamă!strig în timp ce cobor scările.
-Ce este,scumpo?
-Este OK dacă vine şi Max la noi?
-Desigur!Mă bucur că vă înţelegeţi chiar dacă v-aţi despărţit.
Nici nu ai idee...
-Merci,mama!spun şi urc în camera mea.
Nu stau nici cinci minute liniştită,că Louis dă buzna în camera mea.
-Ce vrei?Dacă nu e important,ieşi din camera mea!
-Surioară,vreau sā ne împăcăm!Nu suport să stăm certaţi!
-Am avut încredere în tine!Chiar te-am crezut!strig în timp ce mă ridic brusc din pat.
-Ştiu...Dar nu ştiam cum să te scot din casă.Te rog,iartă-mă Issa!
CITEȘTI
Living With My Brother (1D F.F)
FanficIssabella,după terminarea primului an de facultate,este forțată de mama sa să îşi petreacă vara în turneu,alături de fratele ei,Louis Tomlinson şi de restul trupei One Direction.Se va îndrăgosti aceasta?Se va împăca (,) cu fratele ei?