Issabella's P.O.V
M-am trezit devreme.Trebuie să merg să o iau pe Maya de la Jasmine.M-am îmbrăcat cu o pereche de skinny jeans negri şi un tricou alb cu inscripția "I'm a '90 Kid".M-am încălțat cu nişte converse albi cu negru,apoi am mers la Range Rover-ul meu.
În 10 minute am ajuns la casa Jasminei.Mama ei,Tulisa,m-a primit în casă,chemându-le apoi pe fete.
-Maya,trebuie să plecam.Astăzi mergem la cumpărături!spun şi zâmbesc.
-Cumpărături,super!zice entuziasmată şi se încaltă,luându-şi ruxacul cu haine.
***
Sunt în mall cu Maya de 3 ore.Am râs şi ne-am distrat,până când Ally m-a sunat.
Convorbire Telefonică
-Bună,Issa!mă salută Ally pe un ton grav.
-Hei,Ally!Ce s-a întâmplat?
-Eşti în mall,aşa e?
-Da,dar ce e?
-Harry este în Londra,exact în mall la pizzeria Gold!spune pe acelaş ton grav.
-Poftim?!spun şocată,dar încerc să nu par îngrijorată,deoarece Maya este lăngă mine.
-Ai grijă!Trebuie sa inchid,vine Niall.Pa!
-Pa!
Sfârşitul Convorbirii Telefonice
-Mami,ce s-a întâmplat?mă întreabă Maya.
-Nimic,scumpo!Ce zici,vrei să mergem în magazinul Zara?
-Da!spune cu entuziasm.
Am ajuns în fața magazinului şi am intrat zâmbind.Maya s-a dus să probeze nişte rochițe,iar eu mă uitam la skinny jeans.
-Issa?!aud o voce cunoscută şi mă întorc speriată.
-Zayn?Ce faci aici?
-Păi...Cumpăr haine!spune pe un ton de parcă ar fi evident.Nu ai idee ce fericit o să fie Harry când te va vedea!
-Nu,Zay-
-Mami,cine e el?mă întreabă Maya.
-Umm...Un prieten!Da...Uh,uite,ai probat rochițele de acolo?
-Nu,le probez acum!zice şi se îndepărtează.
Expir uşurată şi îmi închid ochii pentru o secundă.
-Oh,ea e fetița lui Harry?Ce drăguță e!Îl sun acum şi îi spun de tine.
-Nu!Nu face asta!Vreau să stea departe de Maya!Şi el,dar şi voi.
-De ce,Issa?Harry este tatăl,iar noi suntem unchii Mayei!
-Nu îmi pasă!zic şi încerc să mă calmez.
Inspir şi expir.Încerc să mă calmez,dar nodul din gât nu dispare.Ziua perfectă se transformă încet,încet în coşmar.
Zayn şi-a scos telefonul şi a tastat ceva,apoi şi-a băgat telefonul în buzunar.
-Tocmai i-am trimis un mesaj lui Harry şi i-am spus de tine şi de Maya.
-Ce ai făcut?!
Am fugit spre cabina de probă unde era Maya.
-Scumpo,trebuie să plecăm,repede!Haide acasă!
-Bine,mami!spune şi iese din cabină.Dar de ce?
-Am stat mult şi sunt obosită...Hai să mergem,bine?
-OK!
Am ieşit repede din magazin,trecând pe lângă Zayn.
-Issa!aud vocea lui Harry şi mă întorc spre direcția sunetului.
-H-Harry,pleacă!mă bâlbâi.
-Dar...
-Maya,aşteaptă-mă în maşină.
-Bine,mami!zice şi se îndepărtează.
-Issa!N-ai idee cât de rău îmi pare că v-am lăsat!spune şi vrea să mă îmbrățişeze,dar mă feresc la timp.
-Lasă-mă în pace!Lasă-ne!
-Dar,Issa...
-M-ai lăsat însărcinată şi apoi ai plecat fără să îți pese!zic şi mă abțin să nu plăng.
-Nu este aşa!Dar,am o carieră,nu pot renunța la ea!
-Bineînțeles!Nu poți renunța la asta pentru propriul tău copil!
-Issa...
-Nu!Taci!M-am săturat să aud doar vorbe-n vânt!
-Te rog...Vreau să fiu cu voi acum!
-Pentru cât timp?Hă?O zi,două?!O săptămănă?!
Mă descarc,iar acesta tace.Mda...Nu mă aşteptam la alceva.
-Aşa credeam şi eu!spun şi plec la maşină.
***
Am ajuns acasă de puțin timp,dar Maya a adormit.Este obosită...Cred şi eu,după cât ne-am plimbat prin mall.
M-am pus şi eu în pat.Eram obosită,de asemenea.M-am lăsat cuprinsă de mrejele somnului şi am intrat în Universul meu...
------------------------------
CAPITOL NECORECTAT!
Key-Hey!Iată şi capitolul 14.Este foarte scurt,ştiu,dar e 2:21 AM,iar eu nu dorm.Mă voi revanşa,promit!Aştept părerea voastră în comm-uri.Key-Bye!♡
Întrebare:Ce credeți că se va întâmpla în continuare?
CITEȘTI
Living With My Brother (1D F.F)
Fiksi PenggemarIssabella,după terminarea primului an de facultate,este forțată de mama sa să îşi petreacă vara în turneu,alături de fratele ei,Louis Tomlinson şi de restul trupei One Direction.Se va îndrăgosti aceasta?Se va împăca (,) cu fratele ei?