Capitolul 8

2.8K 142 1
                                    

În ziua plecării...

Issabella's P.O.V

Ah...A  venit și ziua aceasta...Trebuie să ne întoarcem în România.Nu credeam că o să fie așa greu.La început de abia așteptam să mă întorc,dar acum...mi-e la fel de greu ca atunci când am plecat din Sibiu.

-Issa!Grăbește-te!țipă Ally din living.

-Imediat!țip înapoi.

Ugh!Chiar e greu...Nu credeam că îmi voi face un iubit sau că mă voi împăca (,) cu fratele meu,sau...că mă voi îndrăgosti de Harry!Uneori chiar îmi doresc să îmi pot schimba sentimentele față de Harry,dar...nu pot.

Am mers în living cu cele două bagaje ale mele.Ally și băieții mă așteptau.Ah,și mai era și Nadine.Se vedea în privirea lui Ally că nu vrea să plece.Sincer,nici eu nu îmi doresc acest lucru...

-Păi...Hai,valea!spune Nadine cu un rânjet arogant pe buze.

-Nadine Leopold!Taci!țipă Louis la ea.

-Huh,ce curve...șoptește aceasta sperând să nu o audă nimeni,însă,ghinion!Am auzit-o toți.

-Nu îți permit să vorbești așa cu sora mea și cu prietena ei!Așa că taci Dracu!țipă Louis la ea,vizibil foarte nervos.

-Lăsați-o în pace!Nandie-Pandi,mergi te rog în dormitor?spune Harry și o sărută lung.

-Okay,Harry-Perry!

Chris s-a apropiat de mine și mi-a șoptit:

-Nu îi băga în seama.

-Ok!îi șoptesc înapoi și îi dau un sărut scurt.

În România...

Mâine începem un an nou la facultate...Am auzit că (,) colega mea Jesper s-a mutat.Oricum nu o prea suportam...Era,este și va fi o curvă.

-Oh,Issa!Mi-a fost atât de dor de tie!spune mama zâmbindu-mi cald și mă îmbrățișează.

-Hei,mami!Și eu ți-am dus dorul!spun și o îmbrățișez înapoi.

După ce am discutat de cum a fost în Londra,am mers în camera mea.Tot ce vreau acum e să mă relaxez și să mă uit la Clevver TV.

Am deschis televizorul și am dat pe programul meu preferat,Clevver TV.Oh,era vorba de Chris al meu.Oare ce a mai făcut?

"Se pare că (,) Chris Collins a fost surprins,după plecarea iubitei lui,Issabella,sărutându-se cu Ashley Benson!Wow!Oare ce va zice Issa?Dar,ce scuză va găsi Chris pentru a explica toate acestea?"

Am rămas mască la spusele prezentatoarei.Chris și Ashley?!Adică...el chiar nu ține la mine?A fost doar...o joacă?

Am luat telefonul repede și am sunat-o pe Ally.Trebuie să vină urgent la mine.

Convorbire telefonică

-A-Ally...

-Issa!Ce s-a întâmplat?mă întreabă îngrijorată.

-Vino la mine...Repede!spun aproape șoptit și încerc să îmi opresc lacrimile.

-Ajung în cinci minute!spune și îmi închide.

Sfârșitul conversației telefonice


Ally a intrat val-vârtej în camera mea.

-Ce,Doamne,s-a întâmplat?!De ce plângi?E vorba de...Harry?

-N-nu.Chris m-a...m-a înșelat!spun și izbucnesc ma tare în lacrimi.

-Oh,Doamne!Issa,liniștește-te!spune și mă îmbrățișează.Totul va fi bine...

Îmi vine greu să cred asta...Mă simt groaznic!E ca ș cum inima mea a fost călcată de un tir...de mai multe ori.Încerc să gândesc pozitiv,dar în momentul acesta nu îmi iese nimic.

-Îți mulțumesc că ești aici,Ally!îi spun și zâmbesc slab.

-Issa,suntem prietene de mult timp.Și mă bucur că am rămas așa...unite!

-Și eu,Ally.Și eu!

Peste puțin timp Ally a plecat.Și mama a aflat de cele întâmplate.Doare...și doare al Dracuț de tare.Oare i-a părut sau îi pare rău că m-a înșelat?Oare el știe cum doare?

Mi-am luat telefonul și mi-am băgat căștile în urechi.Am pornit playlist-ul cu melodii potrivite pentru starea mea.Am dat drumul lacrimilor.Puteam să mă descarc acum.Era seară și eu priveam pe fereastră cum stropii de ploaie se prelingeau pe geamul din sticla.Mai vedeam trecând pe stradă cupluri fericite,apoi plăngeam și mai tare...

Mi-am făcut un duș lung și m-am pus în pat.Evenimentele de azi au fost prea multe pentru o singură zi...

-----------------------------------------------------------------------------------------

CAPITOL NECORECTAT!

Key-Hey!Iată și capitolul 9.Sper că nu v-am dezamăgit și știu,e scurt.Nu am avut idei.Aștept părerea voastră în comm-uri.Key-Bye!

Living With My Brother (1D F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum