Aleksi pov.
Ja kukas se sinä olet joku harakan pelätin? Kysyn.
Öö?? Oon ihan Linda. Tuo sanoo.
Ai Linda sori erehdyin kattoo sua harakan pelättimeksi. Sanon ja naurahdan kuivasti.
Aleksi anna olla. Olli sanoo.
Lähden vain pois.
Vitun Linda on mun reviirillä!
Ne on varmaan korvannut paikkani tolla saatanan Lindalla.Meillä on täällä uusi oppilas, Aleksi Kaunisvesi. Opettaja sanoi.
Jaahas Aleksi tapaamme jälleen oisit jääny sinne Amsterdamiin. Kuulen jonkun sanovan. Käännyn sinne päin ja siellä on Samuel.. niinpä tietysti..Tunti loppui ja näin heti kun tuo LiNdA oli ollissa kiinni.. tuntuu pahalta kattoo tota. Tekis nii mieli repii toi ollista ja suudella Ollia kauan.
Aleksi, tuu tänne! Joonas huudahtaa.
Tuuks kattoo tänää bändi treenei? Joel kysyy.
Sori sinnehän sai tulla vaan yks ja se ainut paikka on varattu mulle. Linda sanoo ja katsoo mua erittäin vituttavasti.
Kyllä Ale voi tulla. Joonas sanoo.
Jos se vaan Aleksille sopii. Tommi sanoo.
Nyt ois aika vituttaa tuota harakkaa.
Joo sopiihan se. Vastaan ja katson Lindaa takas vittumaisella ilmeellä.
Kuinka kauan te ootte ollut yhessä? Kysyn.
Kolme vuotta. Olli sanoo kun linda kiehnää Ollin kaulaa.
Toi on mun tehtävä..
Okei.. Vastaan.
Junnu tuus käymään tuolla. Tommi sanoo.
Okei? Linda sanoo.
Et sä mikää junnu ole kun se puhuu minusta! Huudan ja tönäisen tuon takas sohvalle.
Kaikki hyvin? Tommi kysyy.
Pudistan päätäni ja silmistäni valuu kyynel.
Hei junnu, mikä on? Tommi kysyy.
En kestä kattoo ku toi saatanan Linda kiehnää ollissa! Sanon.Sanoja 239
Nimeksi pääty Linda. Alotin tönäise luvun kirjottamista jo koulussa ja sillon Linda oli johdolla mut nyt siellä mun huonon muistin kans tais olla Emma?
Pyydettiin kans et laittaisin " noi merkit mutta en jaksanu enää säätää nii ne tulee ens lukuun😂 jos muistan👻
YOU ARE READING
palava sydän 2.
Fanfictionlukekaa ensin kirja sarjan eka osa jos ette oo vielä lukenu. Aleksi palaa Amsterdamista. Hän aloittaa lukion musiikki lukiossa, jossa on jo vanhoja tuttuja. Jatkaako aleksi ja olli siitä mihin jäi? Joel, Niko, Tommi: Lukion 3. Niko ja Olli: Lukion...