Aleksi pov.
Olen tunnilla.. hirvee ikävä Ollia..
"Kaunisvesi keskity tuntiin" Opettaja sanoi.
"Joo sori nukuin vaa huonosti" sanoin. Vitut mä mitää huonosti nukkunu kun sain nukkua sen seks.. Ollin kanssa.
"Nuku ensi yönä kunnolla" Opettaja sanoi ja jatkoi tuntia.
Haluun Ollin luo! Mitä jos feikkaan ahdistus kohtauksen? Ne tietää että ilmoittaa Ollille jos se tulee. No en ehkä nii pitkälle mee..Tunti loppui ja nöin heti ensimmäisenä Ollin oven takana. Hyppäsin tuon syliin ja aloin pusutella tuon naamaa.
"Heii" Olli nauraa.
"Mulla oli ikävä" lässytän.
"Söpöilyt sikseen" Joel naurahtaa.
"Ei perse mulla on Äikässä koe" sanon.
"Hyvin se menee" Olli sanoo.
"Mut en oo lukenu" sanon.
"Pusuja" jatkan tuimasti.
"Aa joojoo" Olli sanoo.
Laskeudun ollista alas ja suuntaamme sohville missä Joonas ja Niko on.
"Nyt niitä pusuja" sanon.
"Selvä" Olli naurahtaa.
Voimme sanoa että se ei mikään pusu ollut vaan ihana suudelma.
"Ahaa että tällaista sitten" viime tunnin Maisa Opettaja sanoo kun kävelee luoksemme ja keskeyttää minun ja Ollin ihanan hetken.
"Niin tosiaan Aleksi haluaisin että keskittyisit tunneillani opiskeluun etkä tuijottavia vain ikkunasta ulos" Maisa sanoo.
"Joo sori oli muuta ajateltavaa" sanon ja nojaudun Olliin.
"Niin mä vähän arvelin Onnea tuoreelle parille" Maisa sanoo.
"Eihän toi enää mikää tuore oo kun ne on ollu jo vuoden ennen tätä mut Aleksi muutti Amsterdamiin neljäksi vuodeksi ja nyt ne jatko puol vuotta sitten siittä mihin jäi" joel viisastelee.
"Ahaa" Maisa sanoo.
"Niin ja Niko ja Joonas on ollut jo kuusi vuotta yhdessä ja on nyt kihloissa" joel jatkaa viisasteluaan.
"No siinä on ihme" Maisa sanoo ja poistuu.
"Voi vittu joel" Tommi naurahtaa.Sanoja 262
YOU ARE READING
palava sydän 2.
Fanfictionlukekaa ensin kirja sarjan eka osa jos ette oo vielä lukenu. Aleksi palaa Amsterdamista. Hän aloittaa lukion musiikki lukiossa, jossa on jo vanhoja tuttuja. Jatkaako aleksi ja olli siitä mihin jäi? Joel, Niko, Tommi: Lukion 3. Niko ja Olli: Lukion...