Lol tää on sit aika lailla erilainen luku😂
Eli tässä pääsette näkee mun ajatuksia ja sen sellasta paskaa.. eli tää perus fontti on ihan tätä tarinaa liittyvää ja sit tää tummemoi on mun ajatuksia😂 ja jos ei kiinnosta mitä ajattelen nii voi skippaa nää mustat😙😙Joel pov.
Vituttaa masentaa.. onneks asun porukoilla koska äiti ei halua että muutan. Heh.
Luulin etten kaipaa sun luo... Eiku nii joo jatketaan sori costee en voi laulaa sun kans..
"Joel syömään" Äiti huutaa alhaalta.
Se kaata mut sänkyyn ja nään sun sielun heti seinällä.. Voi vittu älä laula.. pakko saada pää nii sekasin. Perkele costee älä yllytä mua laulamaan!!!
"Joojoo" Huudan.
Vittu Aleksi on sö... Eiku ei mitää..
Menin alas missä äiti ja iskä oli syömässä paskaa makaronilaatikkoa.
Mitä vittua toi koira kuorsaa tosa vieressä
"Ota koneesta lautanen" Äiti sanoo.
Nii Joel ota siit seksi koneesta lautanen. Ok mitä vit..
"Juu" sanon ja otan lautasen.
Miten mulla on kavereita jos mun ajatukset on tällästä..
Im not sad i feel nothing.. juu siis osaan kirjottaa ton.. perkele feel nothing.. nyt jätkät ette ala laulattaa mua..
Time skip huominen
"Moro" sanon kun saavun muiden luo. Ollaan siis koulussa.
"Moi" Aleksi sanoo.
vittu haluun kirjottaa jo kolmosta kansikuva valmis ja ekan jakson idea lopettaako tän 30 luvussa? Suuttuiskoha noi? Kumminkin se kolmos osa on sellane mikä ei lopu ikinä ellen mää kuole tai nii.. heh.
"Onks teil hypärii tänään" Kysyn.
"Juu on" Aleksi sanoo.
"Joo on meillä" Olli sanoo.
Olli ja aleksi antaa toisillensa vielä viiden minuutin hyvästit ennen oppi tuntia. Noi on aina myöhästynyt minuutin tunnilta. Oisko ne vaikka jääny harrastaa juttuja vessaan😂.Eikai siinä?Sanoja 276
Joo luoaan tää oli viimeinen tällänen mis on mun ajatukset mukana😙🥲😂
YOU ARE READING
palava sydän 2.
Fanfictionlukekaa ensin kirja sarjan eka osa jos ette oo vielä lukenu. Aleksi palaa Amsterdamista. Hän aloittaa lukion musiikki lukiossa, jossa on jo vanhoja tuttuja. Jatkaako aleksi ja olli siitä mihin jäi? Joel, Niko, Tommi: Lukion 3. Niko ja Olli: Lukion...