Aleksi pov.
"Me tultiin" Huudan ovelta.
"Juu, tääl on ruoka" Äiti sanoo.
Menemme Ollin kanssa syömään.
"Mitäs tänään keksittäisiin tekemistä" Matti kysyy.
"Mennäänkö kelkkaileen" Olli kysyy.
"Joo, mä meen Ollin kyytiin" sanon.
"Ja minä Matin" Äiti sanoo.
"Onhan Olli sulla kortti" Matti kysyy.
"Löytyy löytyy, kunhan ei tarvitse olla ajokortti" Olli naurahtaa.
"Ei tarvii" Matti sanoo.Saimme syötyä ja nyt puemme kaikkea lämmintä. Äiti ottaa repun missä on kuumaa kaakaota, makkaraa ja vaahtokarkkeja.
"Ootko valmis" Kysyn tuolta seksikkäältä basistilta. Muistakaa toi seksikäs basisti on mun.
"Olen" Tuo sanoo erittäin seksikkäällä äänellä.
Menen tuon luo ja halaan tuota ja suutelen tuota huulille ja tuo vastaa.Olemme nyt vuokranneet kelkat.
"Olli mä pidän sua silmällä ettet vahingoita Allua" Äiti sanoo.
"Enhän mä mun rakasta vois satuttaa" Olli sanoo ja ottaa minut halaukseen. SÖPÖ!Olemme matkalla johonkin laavulle, missä paistaisimme makkaraa ja Vaahtokarkkeja ja juotaisiin kuumat kaakaot.
Halaan Ollia takaa päin että en tippuisi.
Jouduimme hidastaa koska eteemme tuki poroja. Täällä on niitä paljon.Saavuimme laavulle ja hyvällä tuurilla se oli jo syttynyt eli täällä oli ollut joku ennen meitä.
"Äiti heitä Vaahtokarkki pussi tänne" sanon ja äiti heittää pussin.
Avaan pussin ja tungen heti Ollin suuhun yhden.
"Rakastan sua" lässytän ja nojaan tuota.
"Mäkin sua" Olli sanoo ja kiertää kätensä ympärilleni. Kuulen kuinka joku ottais kuvan. Katson eteen ja Matti otti meistä kuvan.
"Ei taas" naurahdan.
"Tykkäät kuitenkin" Matti sanoo.
"No lentokoneessa kun tultiin Suomeen näin likasta unta susta" sanon.
"Jaahas mitäs siinä kävi" Matti kysyy.
"No voinkai mä kunnon story timen kertoa, eli Olli oli jonku Lindan kans yhessä. Sit mä äänitin kun Olli ja se Linda harrasti seksiä ja julkisin sen sitten Ollille selvis et se olin minä, sir menin kotiin missä ootit mua sellasessa nahka asussa ja veit mut johonki huoneeseen missä sit raiskasit mut" sanon.
"Onneksi se oli vain unta" Matti sanoo.Sanoja 305
Mä oon koko päivän ollut perjantaissa🥲
Huomasin että tänään on tasan 2kuukautta kun olin bcn keikalla Torniossa🥺😭
YOU ARE READING
palava sydän 2.
Fanfictionlukekaa ensin kirja sarjan eka osa jos ette oo vielä lukenu. Aleksi palaa Amsterdamista. Hän aloittaa lukion musiikki lukiossa, jossa on jo vanhoja tuttuja. Jatkaako aleksi ja olli siitä mihin jäi? Joel, Niko, Tommi: Lukion 3. Niko ja Olli: Lukion...