Aleksi pov.
Kävelen kouluun ja näen Joonaksen ja Nikon.
"Moro miten meni viikonloppu" Kysyn ja nuo lähtevät pois. Aika outoa?
Näen Joelin ja menen tuon luokse.
"Moi Joel, mikä Joonaksella ja Nikolla on ne lähti pois kun moikkasin niitä" sanon.
"Herää Aleksi todellisuuteen" joel sanoo ja lähtee itsekin kävelemään pois.
Mitä joel tarkoitti tuolla? Herää todellisuuteen. Näen Ollin ja Konstan?
Menen Ollin luokse ja otan tuon kädestä. Hän kiskaisee käden otteestani.
Mikä kaikkia vaivaa tänään?
Olli ja Konsta lähtevät kahdestaan pois.
Näen Tommin. Varmasti hänkin on saman lainen ja kiertää minut kaukaa..
Lähden matikan tunnille ja se on just niinku tokalaisten kanssa.. eli Ollin ja Joonaksen.. näen että Olli ja Konsta on vierekkäin. Menen Joonaksen viereen ja tuo vaihtaa paikkaa. Silmästäni tipahtaa kyynel. Mikä noita vaivaa?
"Aleksi Vastaa kysymykseen" Opettaja komentaa. En edes reagoi siihen.
"No Olli sano sinä" Opettaja sanoo.
"111" Olli sanoo.
"Hienoa" Opettaja sanoo.Joonas pov.
"Tää on hirveetä! Se itki tunnilla" sanon muille.
"Miks me vältellään sitä" Konsta kysyy.
"Tää on allulle yllätys se on ollut nii maassa sen isän kuoleman takia" Olli sanoo.
"Mä en kestä katsoa sitä" sanon.
"No se on mun poikaystävä" Olli sanoo.
"Ai eikö se ookkaa hetero" Konsta kysyy.
"Eip" Niko sanoo.
"Paraskin puhuja niko" nauran.
"No mitä vittua? Siinä paraskin puhuja kun sä tuut mun aviopuolisoksi" Niko nauraa.
"Häh, eiks siinä oo ikärajaa?" Konsta ihmettelee.
"Kihloihin saa mennä minkö ikäisenä vaan, mutta naimisiin menossa pitää olla 18 vuotias" selitän.
"Jaajaa" Konsta sanoo.
"Kattokaa se on nii raukan näköinen" marisen ja osoitan Aleksia.
Aleksi menee maahan istumaan ja alkaa hengittää nopeasti.Olli pov.
"Aleksilla on paniikkikohtaus" sanon ja menen liikkeelle.
Saavutan Aleksin ja menen tuon viereen. Hän itkee hysteerisesti.Aleksi pov.
"M-miks e-ees o-ot t-täällä" sanon Ollille joka tuli viereeni.
"Meidän oli jätkien kanssa tarkoitus pitää sulle yllätys" Tuo Vastaa.
"N-niinkö" kysyn.
Tuo nyökkää päätään ja ottaa minut halaukseen.
"Yritä hengittää mun kanssa samaan tahtiin" Olli ohjeistaa.Paniikkikohtaus meni ja halaan Ollia.
"Mä en haluu enää ikinä olla erossa susta" sanon ja halaan tuota lujaa.
"Enkä mä susta mut voiks vähä hellittää haluun hengittää tai sit mullekki tulee paniikkikohtaus" Olli naurahtaa loppua myöten. Hellitän otteeni tuosta.
Muut tulevat luoksemme.
"Anteeksi Allu mä en enää ikinä järjestä yllätyksiä" Joonas sanoo ja halaa minua.
Naurahdan vain aja halaan tuota takaisin.
Olli pusuttelee päätäni koko ajan.Sanoja 389
Tän oli eka tarkoitus olla Aleksin unta mut tein tästä sitten tälläsen😂😂
Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti💝 kivasti unohdin laittaa sen edelliseen mut on tätä päivää vielä jäljellä. Kello on kohta 22.00 Nii hyvin ehtii😀
VOCÊ ESTÁ LENDO
palava sydän 2.
Fanficlukekaa ensin kirja sarjan eka osa jos ette oo vielä lukenu. Aleksi palaa Amsterdamista. Hän aloittaa lukion musiikki lukiossa, jossa on jo vanhoja tuttuja. Jatkaako aleksi ja olli siitä mihin jäi? Joel, Niko, Tommi: Lukion 3. Niko ja Olli: Lukion...