1.sezon 5.bölüm

13 3 3
                                    

Can'dan,
Ben Can...Annem ve babam ayrı.Bir kız kardeşim var 14 yaşlarında.Ben ise 21 yaşındayım.Kız kardeşim çok şey yaşadı,ben de yaşadım...Annem ve babam yaklaşık 4 yıldır aynı.Sevdiğim bir kız vardı vefat etti.Kardeşim eskiden psikolojik tedavi görüyordu.Bazen bayılmalar yaşıyordu.Kimse arkadaş olmazdı onunla.Kendi hayal dünyası vardı onun.Bana pek birşey yansıtmak istemezdi.Ancak biliyorum,o da benim gibi güçsüz.İçinde çok büyük fırtınalar kopuyor.Zaten anlaşamazdı annem babam.Sonra büyük bir kavga ettiler.Babam anneme elimi kaldırdı.Kafasında şişe kıracaktı.Ayrıca bu ilk değildi.Hem de bunu kardeşim 9,10 yaşlarındayken her zaman yaparlardı.Sanırım kardeşimin tek yaşam kaynağı benim.Onu ben ayakta tutuyorum.Bunu o bana söyledi.Çok güzeldir o... Herşeyimi onunla paylaşırım.Tek sırdaşım o benim.O günden bu güne hep ben baktım ona.Mecburdum...Hayatıma tek renk katan kişi o ve hep öyle kalacak.Bu gün yeni biri ekleniyor sanırım...Deniz...O diğerleri gibi değil.O hep değişikti.O herkesten iyiydi.Tabii kardeşimi geçemezdi ama:)
Soğuk biriydi.Nedenini anlıyorum.O da üzgün...Anlıyorum...

Deniz'den,
Bu gün buluşacaktık.İstediği olmuştu.O biraz tuhaf.Benim herşeyimi sanki birebir biliyor.Tuhaf olan da zaten bu ya...
Dalıp gitmişim.Kapının zil sesiyle kalktım.Gelen kuzenim yani Mehmet'di.. İçimde bir korku vardı.. Hissediyordum birşey olacağını.Hemen onu içeri çektim.Ne olduğunu sordum... Umarım ciddi birşey değildir dedim ama....Sanırım öyleydi..Korkmuşa benziyordu.Lafı dolaştırıyordu.Acele davranıyordu.Elim ayağım titriyordu...Bir yandan dua ediyordum...Konuşurken sesi titriyordu.Ne oldu diye sordum.O kadar korkuyordum ki....Lafa nereden başlasam diye konuştu.O gelmezdi ki?Önemli birşey olursa ona gelirdi.Yoksa nerede görülmüş buraya geldiği.

Selam!Bu bölümü çok düşünmeden yazdım zaten geri de gözden geçirmedim o yüzden kötü olmuş olabilir 🍁🌹
Yanlız Can'ın olayı...Bir sonraki bölüm de çok aksilik çıkacak.Herneyse ağzımdan birşey kaçırırım ben şimdi djdjdjdjjd
Kendinize iyi bakın sizi seviyorumm
Bölüm şarkısı:Manuş baba/Bu havada gidilmez

Deniz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin