Pov Serena
Okee, nog een half uur en als het goed is heeft dan Liam zijn auditie, ik wou er zo graag bij zijn, maar ja dat kan dus weer niet. Ik weet dat ik het me niet moet aantrekken want ja mijn ouders hebben het geld er niet voor en Liam neemt zijn familie al mee..... Maar toch blijft het wel in mijn hoofd zitten....
The X-factor komt nog niet op tv, pas over een paar weken, want eerst moet alles natuurlijk nog gemonteerd worden en zo, maar Liam zou me bellen als hij door was, dus ik ben benieuwd. Ik gun het hem zo, maar misschien klinkt het een beetje arrogant, maar aan de andere kant hoop ik ook wel dat hij niet door gaat. Want ik weet zeker dat hij anders beroemd wordt en dan vergeet hij mij en dat wil ik niet.....
"Serena, Ik ben aan het bellen met Liam's moeder, ze vertelde me dat ze het wel zou gaan filmen en dan op livestreem zodat we mee konden kijken wil je dat?" vroeg mijn moeder aan me. "uhm ja is goed, ik kom er aan" roep ik terug.
Ik sta op van mijn bed en loop voorzichtig de trap af zodat ik niet val of wat dan ook. Ik loop de hal door richting de woonkamer en zie mijn moeder al zitten op de bank met een laptop op haar schoot. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten.
Net op dat moment zie ik Liam oplopen. "Liam"zegt Simon Cowell, "Hallo Simon, hoe gaat het?" zegt hij terug. "goed goed, 2 jaar he?" zegt simon daarna "ja 2 jaar 2 jaar".
Niet veel later begon Liam te zingen en het was veel beter dan 2 jaar geleden. Hij staat daar zo trots en hij weet precies wat hij moet doen, optreden past gewoon bij hem, het is gewoon hem.
Als hij afgelopen is krijgt hij een staande ovatie en niet veel later begint de jury te praten.
Op het moment dat ze moeten zeggen of hij door is wordt ik zenuwachtig, oke dit wordt het moment waarop alles kan veranderen.
niet veel later springt mijn moeder op en klapt hard in haar handen maar bij mij lijkt het net of alles stil staat, dit was het dan, hij wordt beroemd, ik ga hem nooit meer terug zien. Hij gaat mij vergeten....
Mijn moeder trekt me op en sleurt me in een dikke knuffel, maar ik kan niks anders dan voor mij uit staren, ik weet dat hij het verdient, maar wat moet ik nu????
pov 3e persoon
Liam ging zoals jullie weten door naar de volgende ronde en dit was bootcamp, hij moest nog een liedje zingen maar dit ging minder.... Hij kwam niet door.... hij liep achter de schermen maar werd op het laatste moment met nog 4 andere jongens weer terug geroepen. Ze stonden op het podium apart van nog een groep meiden. en binnen de korste keren werden er 2 bands gevormd. met de band waar Liam in zit genaamd 'One Direction' .
Ze mochten door als groep naar judges houses, en dit ging geweldig. Zoals iedereen had verwacht gingen ze door naar de live shows. Iedereen is blij Liam, zijn moeder, Serena's moeder Keylee, behalve Serena zelf. Elke week werd ze iets depressiefer.... Liam begon minder te bellen, minder te skypen, minder te sms'en. Ze zag het al aankomen vanaf de eerste auditie, maar het gevoel had ze niet verwacht.
En misschien is dat nog wel het ergste of het feit dat Liam helemaal nergens vanaf weet.
Elke liveshow ging one direction door, elke week weer 10 weken lang, terwijl Liam zijn leven lijdde als nieuwe pop sensatie met one direction zat Serena op haar kamer, ze kwam alleen naar beneden om wat te eten, haar moeder maakte zich zorgen maar kon er niks aan doen.
Keylee praatte elke dag met Serena om haar proberen het goedde er in te laten zien, maar het werkt niet.... Liam ging weg, haar verlaten. Liam belde nog maar 1 x per week en sms'te al niet meer... skypen ging ook niet meer want Liam had het veelste druk. Hij wist dat iets niet goed ging thuis maar dat het met Serena had te maken wist hij niet. Serena was zo goed in alles verbergen.
Als ze belden, was ze één van de blijste personen ooit maar was het afgelopen was het ook voor haar afgelopen.
De finale kwam, en Liam had al voor een week niet meer gebeld. Hij had het te 'druk'. Hij had het niet druk, hij wou niet weten hoe het ging met Serena want hij dacht dat het beter was voor hem, even afstand, maar dat het al niet goed ging met Serena wist hij niet.
Na de finale ging alles heel snel, nee ze hadden niet gewonnen 3e om precies te zijn maar er was al een fandom en het was een sterk fandom, het bleef maar groeien en groeien en niemand wist wat er ging gebeuren, de fans hadden alles in handen. One Direction kreeg een contract voor 3 albums. En het fandom bleef maar groeien, eerst kwam de X-factor tour en hij had Serena niet meer gebeld.
Het management gaf ze een nieuwe telefoon en Liam en de rest van de jongens mochten kiezen welke er opnieuw in kwamen en welke niet en ja dan gebeurt het net dat Serena en Keylee hun nummers en niet in komen te staan, zonde, dacht Liam ook.
Serena probeerde zovaak te bellen maar niks werkte, ze zag Liam zijn populariteit stijgen en stijgen, One Direction werd steeds beroemder. En Serena kon het nu niet meer schelen wat er met Liam zou gebeuren. Ze heeft zich er over heen gezet, hoeveel Keylee ook zij dat ze dat niet moest doen deed ze het toch. Het was beter voor haar, teminste dat dacht ze....
Inmiddels is Serena geslaagd voor haar middelbareschool en ook Keylee heeft haar school afgemaakt. Ze hadden beslist dat als ze geslaagd waren dat ze samen gingen wonen in Londen. Keylee zou terug uit Amerika komen om in Londen samen een huis te kopen en er in te gaan wonen, allebei zouden ze gaan studeren en een baan zoeken.
En zo gezegt zo gedaan en van Liam daar hebben ze niet meer van gehoord, en of dat ooit nog weer zou gebeuren, weten ze niet, en willen ze ook niet weten, teminste Serena.....
____________________________________________________________
Heee heee, sorry dat ik een maand lang niet had geschreven, ik weet ook niet waarom, misschien had ik het te druk op sommige momenten of het kwam niet op in mijn hoofd, maar hier is weer een hoofdstuk, hopelijk vinden jullie het een mooi stuk??
Vote?
Comment?
xxxxxxxx Ilse & Rachel
JE LEEST
Changes (one direction)
FanfictionKeylee, serena en Liam Payne. 3 vrienden die eigenlijk elkaar al sinds kleins af aan kennen. Ongeveer vanaf de leeftijd van 6 jaar, en alles is leuk en alles is nog zo makkelijk. Geen problemen, geen ruzies, geen moeilijke keuzes die moeten gemaakt...