part 7

92 7 2
                                    

Pov. Serena

Ik en Liam kijken elkaar stom verbaast aan. Keylee is weg gerent. Ik hoop maar dat het goed komt. Na school hebben ik en Liam afgesproken om naar keylee te gaan.

Eindelijk de bel. We trekken onze jas aan en hollen naar de auto. Mam we moeten naar Keylee. Mijn moeder knikt. "Willen jullie met haar spelen?' Vraagt mijn moeder. "Nee keylee word gepest we moeten haar helpen!' Liam heeft het woord. "Wat?? wordt onze Keylee gepest?  wat erg, wacht!' Mijn moeder rijd naar het winkelcentrum. "Eerst een cadeau kopen voor haar' zegt mijn moeder. Liam en ik knikken. We rennen naar de speelgoedwinkel. "Oké Keylee houd van strikjes voetbal Pokémon en minnie Mouse' zegt Liam. Ja en ze houd van Oreo wortels  zingen en dansen!  Zeg ik er achter na. "Dat weet ik ook wel' zegt Liam sip.  Ik moet lachen. "We kunnen dit spel kopen' mijn moeder houd een karaoke set vast. Jaa dat is gaaf. Schreeuwen ik en Liam in de winkel. "Oke hier heb je geld dan mogen jullie het kopen, ik ga even wat oreo kopen' mijn moeder geeft ons wat geld, en verdwijnt de winkel uit. "Zo dit willen jullie hebben?' De kassameisje kijkt ons aan. Liam en ik knikken. Het word mooi ingepakt. We lopen terug naar de auto. En rijden naar Keylee

................................................................

Pov Keylee

Ik zit op mijn kamer. Ik voel me sip heel sip! Ik weet niet of ik wil verhuizen natuurlijk ben ik verlost van de pesters. Maar Serena en Liam dan? Hun zijn mijn beste vrienden ik kan niet zonder hun. Ja hun zijn meer waard dan de pesters ik blijf gewoon. En het is ook zeilig voor ma en pa.  Oma en opa leven hier en tante jenna oom  ben. Kleine nichtje jade. En neef Justin. En nog veel meer!  En de moeder van Liam en de moeder van Serena. Dat zijn mama's vriendinnen.

Nee ik wil blijven!!

Ik hoor mijn moeder praten. Mat Maria de moeder van Serena. Zou Serena er dan ook zijn? Ik ren snel naar beneden. maar nee, ze zij  alweer weg.. Er komt automatisch een verdrietige blik op mijn gezicht, misschien waren ze hier net.  

"hee keylee, serena en Liam hebben iets achtergelaten voor je, ze moesten snel weer weg maar als je straks wilt mag je wel naar keylee toe oke?'  vraagt ze. "okee"  " hier pak het maar uit."  

ik scheur het papier van het pakje af en het is een karaoke set, awwww die wou ik alijd al. 

ik denk na over wat als we nou wel gaan verhuizen en ik nooit meerr zulke spellen met ze doen.  ik wil natuurlijk blijven bij mij vrienden maar............ nee ik kan wel tegen die pesters op, ik  blijf gewoon.
............................................................
Pov. Liam
Het is al 2 weken geleden na het gedoe op school met Keylee. Helaas word ze nog steeds gepest maar minder. Veel minder. Ze word nu gepest door een paar meiden. Zoals Evelien en britt en Katja. Hun zijn 3 beste vrienden. Maar hun zijn echt van die tutjes. Ik haat hun!! 

Met Keylee gaat het beter. De jongens pesten haar niet meer. Ik heb Jamie vertelt dat Keylee lief en leuk is. Hij geloofd me. Hij is zelfs verliefd op Keylee. Ze voetballen altijd samen!  Gelukkig is alles goed gekomen. We hebben nu 2 weken vakantie. We gaan die 2 weken alles met zun 3e doen. We gaan de eerste week bij Serena slapen en de 2 week bij Keylee. Word heel leuk!!!

en hopelijk is daarna al het gepest over, natuurlijk heb ik het over die tutjes, ik snap niet waarom ze zo doen en wat ze allemaal op hun gezicht smeren want het is echt lelijk, ik snap niet dat mensen hun aardig of knap vinden.....

Pov. Keylee
"KEYLEE' mijn moeder roept mij. Ik loop de trap af. "Ja mam?" Ik ga op de stoel zitten.

"Wist je nog dat je zei dat je wou verhuizen?' vraagt ze.  "Ja dat weet ik nog maar dat wou ik niet meer weet je nog?"zeg ik er achter aan.

Mijn moeder knikt.  "Keylee ik moet je daarover nog wat zeggen, ik en papa hebben besloten dat we gaan verhuizen' mijn moeder kijkt me aan als ze dat zegt.

"Cool welke straat, is het ver van school? Leuk dat we gaan verhuizen." zeg ik enthousiat.
"Nee Keylee je begrijpt het niet, we gaan hier niet in de buurt wonen.' Mijn moeder aait mijn arm.

"Wat? " Ik sta op en kijk mijn moeder verbaast aan. "Keylee we verhuizen naar Amerika!' Zegt mijn moeder. " WAT? Maak je een grappje? "  Ze schud haar hoofd."  Maar mam,  Serena en Liam dan, en onze familie!, je kan het toch niet menen dit??"

"Ja ik weet het, het word anders maar papa heeft een baan aangeboden gekregen, een hele goeie baan.' Zegt mijn moeder. "Hij kan dat wel over slaan! Hij word vast een goeie kok bij de mc Donalds!"  Mij moeder moet lachen. "Keylee je begrijpt toch dat dat niet kan, daarvan kunnen we niet leven. "

"Mam ik wil niet verhuizen!! Ga jij Maria niet missen en Karen? Jouw vriendinnen??" zeg ik haar overhalend dat we niet gaan.  "Tuurlijk schat natuurlijk ga ik ze missen, maar het is geen afscheid je ziet ze terug' mijn moeder staat op. Keylee kom ik breng je naar Serena.

Pov. Serena
Liam is er al nu alleen Keylee nog.
Liam en ik zitten op mij kamer. " Welke film gaan we kijken?"  Vraag ik nieuwsgierig. Liam had een film mee genomen. Hij laat de dvd zien. Het is alvin and the chipmunts. " Leuk " zeg ik vrolijk.

Keylee komt huilend de kamer binnen stormen. Liam en ik kijken haar aan. "Keylee wat is er?' Liam staat op en troost haar. "I...ikk ga ver....verhuiz....verhuizen' snikt ze." Dat is toch niet zo erg." Zeg ik niet begrijpend waarom ze huilt. "J... ja da...dat  dacht i... ikkk ook'  Liam en ik kijken Keylee verbaast aan.  "Ik verhuis naar Amerika' zegt ze huilend. " Wat? Nee dat mag niet!! " Ik knuffel Keylee stevig. "Ik weet het' zegt Keylee. "Hoezo verhuis je dan' zegt Liam verdrietig. "Mijn vader heeft een nieuwe baan gekregen' zegt ze sip. "Waneer ga je?" Vraag ik verdrietig. "Over 2 weken" Keylee kijkt naar de grond als ze dat zegt. "Dan al' zegt Liam huilend.
Ze knikt.  Alledrie zitten we te huilen op mijn bed Keylee gaat weg.......

.................................................................
Pov. Liam
De 2 weken zijn omgevlogen, jammer genoeg. Met mijn hele gezin gaan we naar Keylee's huis. Jamie zou ook komen. Hij vond Keylee echt leuk. Keylee vertelde dat ze hem alleen leuk vond als vriend. Maar ze zei maar dat ze hem leuk vond. "Ik ga toch weg' zei ze toen. Ik krijg een traan als ik er aan denk. We zijn er bij Keylee's huis. Ze geeft eerst Jamie een knuffel, dan nog wat vriendinnen, klas genoten en mijn zussen. Snel mijn moeder en die van Serena ze stopt bij ons. Ze veegt snel haar traantjes weg. Serena en ik geven haar een grote knuffel. "Jongens dit is geen afscheid ik kom terug! Ik ga jullie ooit weer zien! Dat beloof ik!' Ze geeft mij een kusje op de wang en een knuffel het zelfde doet ze bij Serena. Voor dat ze in de auto gaat zitten zegt ze nog. "Ik ga jullie missen, beste vrienden voor altijd'  Serena en ik knikken. We gaan haar missen. We gaan haar heel erg missen!!!

en daar gaat ze, de auto rijd weg en we zwaaien met ze allen, op weg voor haar naar een nieuw leven, maar ik voel dat ik haar ooit weer terug ga zien, ik voel het gewoon. maar voor nu zijn serena en ik nog met zijn tweeën, en proberen we het beste ervan te maken.

_________________________________________________________

Zo dat was weer een stukje hopelijk vonden jullie het goed!! Keylee is dus toch weg gegaan!
Bedankt voor het lezen
~share
~comments
~tips

Xxx Rachel en Ilse

Changes (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu