Heei allemaal vakantie!!!! Geniet van het stukje!!!! Xxx Rachel.
Pov. Keylee
Oké vandaag moet ik dus Liam interviewen als in one direction. Hij gaat me sowieso niet herkennen maar ik herken hem nu wel. Serena gaat dit ook niet echt leuk vinden. Ik moet het haar denk ik gewoon vertellen. Ik loop naar beneden na dat ik me heb omgekleed en klaar gemaakt. "Goedemorgen keylee" zegt Serena blij. Ja waarom is ze nu zo blij? Dan durf ik het nooit te zeggen. "Heei" zeg ik zenuwachtig. Ik weet niet waarom ik zo zenuwachtig ben...
"Gaat het wel goed met je?" Vraagt ze bezorgt. Nee Serena het gaat niet goed ik moet zometeen iemand interviewen die nu wereld beroemd is en eerst onze beste vriend. En jouw cruch was mega lang. "Ja hoor beetje slecht geslapen" lieg ik. "Oké je moet je niet zo druk maken gewoon je zelf zijn." Zegt Serena lief. "Dankje sereen" ze knikt naar me. "Ik heb een broodje voor je, straks moet je wel gaan dan kan je daar alles even door nemen. En daar doen ze je haar en make up en kleren." Ik knik als goedkeuring. "Heb ik je al vertelt dat het op tv komt" zegt Serena twijfelend. "Uhh nee..." zeg ik geschrokken. "Sorry" zegt ze bang. "Geeft niet" ik pak mijn broodje en neem een hap. Ik pak mijn mobiel om te zoeken naar de vragen ik heb ze uitgeprint maar ook op mijn mobiel. "Je hebt goeie vragen trouwens, ik had ze gelezen" zegt ze lief. "Dankje sereen, maar ik ga maar oké? Anders kom ik nog te laat.." ze knikt.Ik pak mijn jas en tas en de autosleutels van Serena's auto. Ik zwaai naar Serena en loop deur uit. Ik neem een diepe zucht en rij naar het grote gebouw. Er staan veel fans vast omdat one direction hier is. Ik laat mijn pasje zien nou eigenlijk het pasje van Serena. Ik loop naar binnen. "Hallo" zeg ik luid genoeg zodat iemand mij kan horen. "Heey ik ben Katie de beauty stylist jij moet Keylee zijn?" "Inderdaad Keylee Scott aangenaam" Katie verstijft een beetje. Heb ik was verkeert gezegt? "Scott als in familie Scott uit Amerika met de hottie Drake Scott?" Vraagt Katie. "Ja dat is mijn broer." Zeg ik op een angstige toon. "Wow je hebt zo'n knappe broer" kwijlt ze helemaal. Ik knik "weet ik, kunnen we beginnen ik moet over een half uur klaar zijn!" Ze knikt en springt op en neer. "Kom maar volg mij." Ik knik en volg haar. We komen aan in een kamer met een grote spiegels en lampen. "Neem plaats" ik doe wat ze zegt en ga zitten. Na een half uur heb ik haar make up en kleding klaar. Ik bewonder me zelf in de spiegel. "Dankje Katie" "Geen probleem, mag ik het nummer van Drake?" Ik zucht, wist dat ze dat ooit zou vragen. "Ja als ik klaar ben moet nu echt gaan" ze knikt. Ik loop naar een kamer heen waar ik moet zijn. "Hallo jij moet Keylee zijn?" "Klopt wie bent u?" "Ik ben meneer Ross" "ooowh u bent de baas van Serena?" Zeg ik geschrokken. "Ja, ik hoop dat alles goed gaat je mag naar binnen over 10 minuten gaan we live." Zegt hij aardig maar wel op een snelle toon. Ik knik.
Ik loop naar binnen. Er zitten 5 jongens op de bank er zijn nog een paar geluidsmensen die heen er weer lopen. Een vrouw die 5 glazen voor de jongens neer zet en 1 waar ik hoor te zitten. Ik loop naar de stoel heen waar ik in moet gaan zitten. Maar eerst stel ik me voor aan de jongens. "Hoi ik ben Kaylee Scott" de jongens kijken me glimlachend aan. Ik durf niet naar Liam te kijken. "Hoi Harry Styles, ik ben Zayn Mailk, Louis Tomlinson, Niall Horan, en ik ben Liam Payne." Nu moet ik wel naar Liam kijken. Ik glimlach naar hem en de andere jongens. Ik ga zitten. Over 10 seconde gaan we live hoor ik achter de schermen. Ik zucht diep. We zijn live! Ik knik en begin. "Hallo allemaal. Welkom bij dit interview van de Hitkrant. Ik ben Kaylee Scott jullie interviewer van vandaag hier in de studio is de enige echte Britse Boyband One Direction." Ik hoor gejuich en geklap. "Hoi jongens, hoe gaat het met jullie vandaag?" "Goed hoor" zegt Zayn. "Ik ga jullie natuurlijk wat vragen stellen klaar voor?" Ik hoor ze lachen. "Ja kom maar op" zegt Harry. "Als eerst ga ik jullie wat vragen stellen die een paar fans van jullie ons op hebben gestuurt."
Ze knikken. Ik pak de tablet met alle vragen. "De meestgeselde vraag, wie is er singel wie niet?" Ik kijk de jongens aan, en glimlach. "Ik ben singel zegt Harry. Ik ook zegt Niall" "en jullie" ik kijk de 3 overgebleven jongens aan. "Heb een vriendin Eleanor Calder" zegt Louis blij. "Ik ook Perrie Edwards" zegt Zayn. "We zijn zelfs verloofd" zegt Zayn blij. "Gefeliciteerd" zeg ik blij terug. "En jij Liam?" "Ik ben ook bezet....." zegt hij. "Bezet serieus Liam ben je een wc ofzo?" Zegt Niall. Ik glimlach. Na dat ik veel vragen heb gestelt kom ik aan bij de laatste vraag. "Wat weten jullie nog van voor het beroemd zijn?" Ik kijk automatisch Liam. Die als laatste aan de beurt is. Als iedereen geweest is en blij heeft vertelt komt Liam. "Ik woonde ook gewoon in Engeland. En had gewoon vrienden enzo." Gewoon vrienden!? Serieus betekende we zo veel voor hem. "Ga verder" probeer ik zo kalm mogelijk te zeggen. Hij kijkt me niet begrijpend aan. "Had je geen beste vriend of vriendin die je mist?" "Ja dat heb ik... Ik had 2 vriendinnen 1 verhuisde en 1 bleef altijd bij me" zegt hij. Ik weet genoeg. "Dankje" hij kijkt me weer niet begrijpend aan. "Voor het interview jullie allemaal dankje"
Het interview is eindelijk voorbij!!!! Ik sta op en loop zo snel mogelijk weg. "Keylee Keylee wacht!" Ik hoor iemand mij roepen het is niet de stem van Liam. Maar Niall. Ik draai me om. "Uhh heei?" Vraag ik meer dan zeg... a/n Geen normale zin. "mogen wij je nummer? Ik bedoel als je wil hoor je bent erg cool" zegt hij verlegen. Eigenlijk vind ik die Niall wel schattig. En als ik zijn nummer heb en die van de rest kan ik Liam in de gaten houden. "Ja tuurlijk. Mijn mobiel is in de kleedkamer wil je mee lopen of?" "Ja ik loop mee" zegt hij. Ik knik en loop naar de kleedkamer met Niall achter me aan. "Hier is die" we wisselen nummers uit. "Dankje" zegt hij lief. "Jij ook" ik krijg net mijn mobiel als er iemand belt. Het is Serena. Ik wil net opnemen als Liam binnen kom. Ik neem snel op.
(S=Serena K=Keylee)
K: hoi
S: heei Keylee en hoe is het gegaan?
K: goed er is niks mis gegaan.
S: mooi waar ben je?
K: kleedkamer...
S: oké ik kom er aan ik ben er in de beurt ben bij de receptie.
K: nee Sereen niet doen.
S: gaat het wel goed.
K: ja maar er uhmm ik wil niet...
S: Kel je doet raar!
K: sereen ik vertel je het later..
S: te laat ik ben er al.
Voor dat ik het weet doet ze de deur open. Ze kijkt eerst mij aan dan Niall en tenslotte Liam.....
Als dat maar goed gaat.Heei dit was het weer!! Hoop dat jullie het leuk vonden!!! Xxx Rachel en Ilse
JE LEEST
Changes (one direction)
FanfictionKeylee, serena en Liam Payne. 3 vrienden die eigenlijk elkaar al sinds kleins af aan kennen. Ongeveer vanaf de leeftijd van 6 jaar, en alles is leuk en alles is nog zo makkelijk. Geen problemen, geen ruzies, geen moeilijke keuzes die moeten gemaakt...