2

1.9K 14 5
                                    

Telefonu açıp adama ilgilendiğimi yazdım. Kalbim ise mağlup olmasına rağmen hala yapma bunu diyordu. O sırada adam cevap verdi ve biraz konuştuk. Otel tutabileceğini ve onun masraflarının da kendisinin karşılayabileceğini söyledi. Ben parayı  gerçekten alabileceğimle ilgi şüphelerim olduğunu ve verse bile miktarın doğru olduğundan veya paranın gerçek olduğundan nasıl emin olacağımı bilemediğimi söyledim. Bir miktar tartışmadan sonra parayı bankadan beraber çekebileceğimizi ve otele gidip işimiz bittikten sonra parayı alabileceğimi söyledi. Dolandırıcılık olmaması için en güvenilir yöntem buydu. Bunları konuştuktan sonra benden mahrem bölgelerimin videosunu çekmemi ve beğenip beğenmeyeceğine bakacağını söyledi. Biraz çekindim ve bir süre telefonu masaya bırakıp düşünmeye başladım. Bu dönüşü olmayan son noktaydı. Çekmelimiyim diye düşünürken aklıma popomla ilgili bir sıkıntı geldi verdi."Kabul ettim ama p*nisini nasıl alacağım?" diye düşünüyordum. Adamın p*nisi yirmi bir santimetre idi söylediğine göre ve videodan gördüğüm kadarıyla da gerçekten öyleydi yetmezmiş gibi bayağı da kalındı. Ben de bu düşüncelerimi ona söylemeye karar verdim ama sonrasında çok fazla karşı çıkıyormuş ve adamı vazgeçirecekmiş gibi hissettim. Ya şuan ya hiç diyerek bir anlık cesaretle videoları çektim ve adama gönderdim. Beğendiğini söyledi ve "Güzel ama alabilecek misin?" diye sordu. Ben de bunu tam bunu düşündüğü söyledim ve bir süre bu konu hakkında konuşmaya devam ettik. "Yaparsın, sıkıntı olmaz. Ben yardımcı olurum." diyip beni rahatlatıyor ancak iki mesaj sonra "Eminsin değil mi artık?" "Alabilecek misin?" diyerek tekrar cesaretimi kırıyordu. Konu, hafif ucu açık şekilde geliştirilerek artık bu gerçekten oluyor dedirten başka bir konuya geldi. Ne zaman müsait olduğumu sordu. Bir gün kararlaştırdık ve onun benim yaşadığım yere geleceğiyle beraber kesinleştirmiş olduk. Hatta ben gidilecek güzel birkaç otel bakıp ona atabileceğimi söyledim ama gerek olmadığını söyledi. Derken konuşmamız üzerinden günler geçti ve o özel gün geldi çattı. Çok heyecanlıydım hatta stresliydim diyebilirim. Hazırlandım evden çıktım ve onun geleceğini söyledi buluşma noktamızda beklemeye başladım.

İlkim ve Pişmanlık (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin