4

1.9K 14 0
                                    

Anahtarı teslim edip daireye getiren adam yan binada olmalıydı. Yani tahminimce o değildi, o zaman kimdi? Bunları düşünürken kapının açılma sesini, sonrasında iki dakika kadar bir süre fısıltıyla konuştuklarını duydum ve kapının kapanma sesiyle de kafamı yorgandan dışarı çıkardım. Kim olduğunu sorduğum da "Temizlik için karşı daireye gelmişler ama yanlışlıkla burası sanmışlar." dedi. Ben de benim uyuma numaramı bozmamak için fısıltıyla konuştuklarını düşündüm. Bu sırada onun sesi düşüncelerimi bir anda dağıttı. "Hazır mısın?" demesine karşılık sadece başımı yukarı aşağı salladım. Bunu görünce yavaşça bornozunun ipini çözmeye başladı ve zaten silüetini görebildiğim p*nisini bornozun aralanmasıyla daha net görmeye başladım. Gerçekten videodaki p*nisti. Bu sefer attı p*nisin onun olduğuna ikna olsam da genellikle internetten indirdikleri p*nisleri atanlara alışmıştım. Bu yüzden içimde hala bir miktar şüphe vardı ve o da o an yok oldu. Elimle yavaşça dokunmaya başladım derken kavramaya başladım ve kısa süre içinde p*nisiyle oynuyordum resmen. Sonrasında yavaş yavaş ağzımı ona doğru götürmeye başladım ve o da bu durumdan memnun gözüküyordu. O yatağın başında dikilirken ben ise yatağın üstünde p*nisine doğru eğilmiş pozisyonda yalamaya başladım. Önce yavaş yavaş dil darbeleriyle başladım ve zamanla boğazıma kadar girdiğini hissettim. Bir süre böyle devam ettikten sonra ağzımdan çıkardı ve bacaklarımı omuzlarına alıcak şekilde beni yatırdı ve p*nisini sokmaya çalıştı ama çok acı çekmiş ve bağırmıştım. Bundan sonra yarım saat kadar bir yandan öperken bir yandan da eliyle masaj yapıyor ve d*liğimi parmaklıyordu rahatlatmak ve alıştırmak için. Sonunda bana hazır olup olmadığı sordu ve tekrardan sadece başımı salladım. O da beni kafam yastıklara gelecek şekilde yüz üstü yatırıp üstüme çıktı ve krem sürdüğü p*nisini yavaşça sokmaya çalıştı. İlk başlarda çok zorlandım ancak zamanla ikimizin de girmesi gereken açıya, derinliğe ve ritme alışmasıyla daha rahat etmiştim. Artık yaklaşık on dakikadır bu pozisyondaydık ve ben deli gibi terlemiştim. Kafamı cam olan ancak perdeyle kapatılmış sağ tarafa doğru çevirmiştim ve gözlerim kapalıydı. Derken duyduğum bir sesle resmen ayıldım. Hem de bu ses kendi sesimdi. O an inlediğimin farkına vardım. Deminden beri yavaş yavaş inliyordum ancak son çıkan bir miktar daha yüksek olan inleme ile kendimi korkutup resmen ayıltmıştım. Kendimi çok garip hissettim. Bu sesi çıkardığım an aklımdan bunları düşünürken göz ucuyla ona bakmaya çalıştım. Zar zorda olsa onu gördüm ama o sola, odanın kapısının olduğu yöne doğru bakıyor ve benim ona baktığımı fark etmiyordu. Ben de nereye baktığını merak edip kafamı sola doğru çevirdim ve bir anda buz kesilip öylece kaldım.

İlkim ve Pişmanlık (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin