1

2.5K 17 3
                                    

Facebook'ta sahte hesapla insanları trollüyor ve sonrasında onlara gerçeği söyleyip, dalga geçip engel atıyordum ancak başkaları gibi kimseyi para için dolandırmıyordum. Bir gün yine birini trollüyordum. "Seninle buluşmak isterim ve sana güzel bir miktar para veririm." dedi. Ben de parayı duyunca tam oyuna getirmelik enayi diyerek kandırmaya devam ettim. Bir süre konuştuktan sonra p*nisinin videosunu attı. Siz şu an şaşırmış olabilirsiniz ama şaşırdıysanız lütfen şaşırmayın. Sadece profilimde kız resmi olduğu için kendilerine neleri hak sanan insanlarla konuştum bir bilseniz. O yüzden p*nisini atmak çok karşılaştığım ve normal bir durum olmuştu benim için. Bir süre konuştuktan sonra ona gerçeği söyledim. Tepkisini görmeyi sonrasında ise gülüp engellemeyi planladım her zaman ki gibi. O ise gerçekle de ilgilenebileceğini söyledi. Tekrardan bu da bir ilk değildi. Günde elli kişi yazıyor, ben on tanesini kandırıyordum ve aralarından biri illaki "Olsun, öyle de olur." diyordu. Ben de bunu yazanlara nasıl yani diyerek anlamamış gibi davranıp açık açık yazmalarını sağlıyordum. Çünkü bu insanlar genelde birisi gay olduğu için ona saldıran hatta aşağılayanlarla aynı kişiler oluyordu ve ben onlara bir çeşit itirafta bulundurmayı çok seviyordum. Bu kişiye de aynısını yaptım. O da erkek olduğum halde ilgilenebileceğini söyledi ve para teklifinin de hala geçerli olduğunu söyledi. İşte bu normal değildi. Genellikle para teklif eden oluyor ancak erkek olduğumu öğrenince hemen küfür etmeye başlıyor ya da ilgilense bile para teklifini geri çekiyordu. Ben de ne kadar vereceğini sordum. Duruma göre değişeceğini söyleyip bana sorular sordu. Ben sadece çok nadir denk gelen, erkek olduğum halde para teklifinde bulunduğu için ne kadar para teklif edeceğini öğrenmek istedim ve sorularına cevaplar verdim. Daha önce de bir elin parmağını geçmeyecek sayıda kişi bana erkek olduğum halde para teklifinde bulunmuştu ama genellikle yüz ila beş yüz TL arasında değişiyordu teklifleri. Bu kişi bana yüklü bir teklifte bulundu ve buna baya şaşırdım. Neden bu kadar teklif ettiğini sorduğumda "Hiç yaptırmadım dediğin için." dedi. "D*liğin dardır senin, ben öylesini istiyorum." Ben çok şaşırdım ve ne diyeceğimi bilemedim. Gece saatleriydi ve ben de bir şey yazmayıp yatmaya karar verdim. Bir kaç gün geçti aradan ve teklifini hala unutamadım. Ben ne kadar umursamasam da aklım o kadar kolay vazgeçecek gibi durmuyordu. Hatta durum artık benim umursamamdan çok "Yapma!" diyen kalbim ile "Yap!" diyen aklımın savaşına dönmüştü. Aklımla kalbim bir savaş veriyordu ancak boş bir anımda yakalamasıyla kazanan aklım olmuştu.

İlkim ve Pişmanlık (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin