Bir süre bekledikten sonra park ettiği arabasından inerken onu gördüm ve ben yanına gidince yüzümü ilk kez görmüş oldu. Artık internet arkasında gizlenemiyordum. Arabasına bindim ve beni önce güzel bir yemek yedik. Yemekten sonra ise bankaya gittik ve gerçekten de parayı çektik. İşlem bittiğinde neredeyse bankanın kapanma saatleri geliyordu ve bu artık vaktin yaklaştığının da göstergesiydi. Ona nereye gideceğiz diye sorduğumda ise bana otel bakmana gerek yok derken kendisinin bakacağını kast etmediğini ve otel tutmadığını öğrendim. "Şimdi buluruz bir tane." diyerek telefonundan bakmaya başladı. Ben ise her işini sağlama alan bir insan olarak bu durumda olmak pek hoşuma gitmiyordu. Bunları kendi kendime düşünürken biraz dalar gibi oldum ve o da bunu utangaçlığa yordu. "Sen biraz utanıyorsun sanki. İstersen günlük kiralık daire tutalım, senin için daha rahat olur" dedi. Orada utangaçlıktan dolayı öyle davranmış olmasam da gerçekten utanıyordum ve konu açılmışken kapatmak da istmedim. Çekingen bir tonla "Bilmiyorum." dedim. O da fark etti ve "Sıkıntı yapma, aynı otel gibi o da ama daha rahat edersin. Hem otelde girerken kimlik isterler." dedi. "O zaman daire olsun bari." dedim. Çok da uzatmak istemeyen bir tavırla. Ancak otel girişi yapma ve kimlikle uğraşmamak da zaten benim işime gelirdi. Daire şehir merkezinden arabayla on dakika kadar uzaklıkta, ormanlık bir yerdeki site gibi bir oluşum içindeydi ancak binalar bir miktar aralıklarla yerleştirilmişti. Yani yeterince mahremiyeti vardı diyebilirim. Dairemiz binanın en üst katı olan dördüncü kattaydı. Alt kat ve yan dairenin de boş olduğunu öğrendik. Yani gerçekten otelden çok daha sakindi. Daireye geçtik ve oda çok büyük olmasa da güzel bir yerdi gerçekten. Odanın kapısını açınca tam sağınızda banyonun kapısı ve kısa bir koridor sonrası kapının tam karşısında kalan yatak geliyordu. Daire standart bir otel odası gibi görünüyordu ancak bir adet sürpriz barındırıyordu. Banyonun içerisinde bir duş, bir küvet ve bir adet de mütevazi bir sauna vardı. Ufak ama gerçekten iş görür bir şeye benziyordu. Odaya göz attıktan sonra çok sürmeden yerleştik ve duşa girmek istiyorum diyip lavaboya gittim. Ona mesajlaşırken "Ben biraz takıntılıyımdır. S*ks öncesi ve sonrası duş alssm iyi olur. Almadan rahat edemem." demiştim. Aslında kendimden çok onun da duş almasını istediğimi belli etmeye çalışıyordum çünkü onu doğru düzgün tanımıyordum ve pis birisiyle birlikte olmak isteyeceğim son şeyler listesinde baya yüksek sıralardaydı. Biraz heyecan mı stres mi olduğunu anlayamadığım bir duyguyla tuvaletimi yapıp duş aldım. Duşta bundan sonra tuvalete girmemem gerektiğini düşünmeye başladım çünkü iş bittikten sonra tuvalete girersem parayla kaçabilir mi acaba diye bir bit yeniği düştü içime. Duştan bornozla çıktım ve o da duşa gireceğini söyledi. Gerçekten içim bir miktar rahatlamıştı veya kendimi avutacak bir şeyler arıyordum. O duştayken ben de bornozumla yatağın üstünde yatmaya başladım. Ancak bu bekleyişim çok da uzun sürmedi. Kısa bir duş sonrası o da bornozuyla odaya geldi. Sanırım benim duşta düşündüklerimi o da düşünmüştü derken bir anda kapı çaldı ve ben kim acaba diye düşünürken ve aniden ne yaptığımı bilmeyerek yorganın altında uyuyor numarası yapmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlkim ve Pişmanlık (Gay)
Historia CortaNot: Hikayede belirtmeyi unutmuşum ancak bu hikaye gerçekleştiğinde on sekiz yaşındaydım. Hikaye yakın bir tarihte yaşandı(iki hafta kadar önce) ve ben içimde kalması yerine insanlara anlatmak istedim. Not-2: Bu hikaye gay bir ilişkiyi anlatmaktadır...